Система керування дорожнім рухом: що вже зробили для впровадження «зеленої хвилі»

Система керування дорожнім рухом: що вже зробили для впровадження «зеленої хвилі»
  • У Вінниці потроху впроваджують автоматизовану систему керування дорожнім рухом (АСКДР).
  • Вона дозволяє дистанційно керувати світлофорами і створювати ефект «зеленої хвилі», коли автомобілі можуть проїхати вулицю, не зупиняючись на червоне світло.

«Зелена хвиля» — це робота світлофорів у режимі, під час якого зелене світло горить на всій вулиці, чим дозволяє транспорту максимально швидко проїжджати відрізок, а не їхати від перехрестя до перехрестя, чекаючи своєї черги на світлофорі.

щоб без зупинок на більшості світлофорів проїжджати вулицю, потрібно тільки дотримуватися рекомендованої швидкості.

У січні 2018-го директор комунального підприємства СМЕД ОДР, яке займається організацією дорожнього руху у Вінниці, розповідав, що у 2008-му році були наміри запровадити АСКДР. Навіть почали прокладати спеціальні кабелі. Але справу не довели до кінця.

Відео дня

Тоді ми подавали петицію про те, щоб впровадження зручної для водіїв таки системи довели до кінця.

28 вересня на сесії міськради депутати ухвалили програму цифрового розвитку Вінниці на 2018–2022 роки. Одним із пунктів цієї програми є АСКДР.

Із тексту Програми цифрового розвитку міста дізнались про очікувані результати від системи: «Функція «зеленої вулиці» для транспорту загального користування дозволить підвищити середню швидкість руху громадського транспорту у Вінниці на 15–20 %, усунути до 20 % заторів без будівництва нових і реконструкції існуючих транспортних розв’язок».

Міський голова Сергій Моргунов на сесії казав, що «зелена хвиля» працюватиме на Київській уже до кінця цього року. А у 2019 році є намір синхронізувати світлофори на Келецькій та Хмельницькому шосе.

  • «Зелену хвилю» для авто створять на Київській до кінця 2018 року

Але повністю запустити АСКДР у Вінниці до 31 грудня 2018 року не встигли. У відповідь на наш запит у міській раді написали, що вже зробили в рамках першої черги АСКДР:

  • 22 світлофорні об’єкти на вулицях: Київська, Брацлавська, Лебединського, Немирівське шосе;

  • облаштували диспетчерський пункт, який дозволяє керувати роботю світлофорів, отримувати інформацію про несправності.

  • у Ситуаційному центрі зробили спеціальне робоче місце для диспетчера АСКДР.

 

Контроль стану світлофорів дає інформацію про можливі внутрішні несправності дорожнього контролера й несправності периферії: перегоряння ламп, перегоряння каналів, конфлікти напрямків, западання кнопок у світлофорах на вимогу.

Зараз автоматизована система керування дорожнім рухом працює в тестовому режимі на вказаних вище вулицях. Впровадження всіх її функцій, зокрема й «зеленої хвилі», планують у 2019-му році.

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (20)
  • Виталий Дужак
    Дуже радує що моя ініціатива яку РІА підхопило, почала впроваджуватися. Хоч і так повільно . Побачимо який буде результат
  • Галя
    Для курсування тролейбуса нр 1 через кожні 11 хв. достатньо всього 10 тролейбусів! при тому що зараз на маршруті їх 5, але за якимось диким графіком і годинами стоять на кінцевих вдень. для того, щоб досягти прийнятного для всіх пасажирів інтервалу на автобусі вишенька-бучми та тролейбус Вишенька-Тяжилів, достатньо видати 2 машини на кожен (на цілий день). Але ж ні, легше дивуватись, что Островського перегружена машинами
    Галя reply Галя
    Зараз  24 вишенька-бучми має інтервал близько 20 хвилин. Якщо додати 2 автобуса, він значно скоротиться і привабить автолюбителів економією це лише приклад і стосується всіх рідких маршрутів, які мають відношення до вулиці Островського
  • Сергей Винницкий
    Так и не написали с какой скоростью надо ехать
    Pavlenko Igor reply Сергей Винницкий
    Artem Pavlov да, я бачу. Тих мудаків багато
    Artem Mukhomor reply Сергей Винницкий
    Виталий Дужак закон он на бумаге, а в жизни он другой)
    Artem Mukhomor reply Сергей Винницкий
    Игорь Павленко воно то написано, але його ніхто не виконує, шо є жаль..
    Pavlenko Igor reply Сергей Винницкий
    Sergey Vinnitsky це написано в ПДР уже давно. 50км/год
    Таміла Маєвська reply Сергей Винницкий
    50 , колись на Хмельницькому шосе був знак , і працювало, але з часом світлофори " розстроїлись"
    Виталий Дужак reply Сергей Винницкий
    Ну как какой, законной
    Artem Mukhomor reply Сергей Винницкий
    Sergey Vinnitsky надо, но не будут)
    Галя reply Сергей Винницкий
    А как вы думаете, емли максимальная у нас 50? Есть только 1 вариант: 45. Или около того
  • Андрей Дышкант
    Отключите кнопку на Станиславского и увеличьте время на проезд ТС, уже на порядок быстрее будет...  В часы пик там пешеходы чаще проходят,  чем машины проезжают
    Галя reply Андрей Дышкант
    Не обязательно отключать. Достаточно увеличить минимальное время срабатывания после прошлого. Сейчас там вроде 14 или 12 секунд. Но!!! Увеличится соблазн перебежать так. А это аварии

keyboard_arrow_up