Просиділи пів дня, але іспит не склали: як вплинули відключення світла на роботу Сервісного центру?

Просиділи пів дня, але іспит не склали: як вплинули відключення світла на роботу Сервісного центру?
  • У Сервісному центрі МВС у Вінниці люди не встигають придбати талони та іноді навіть отримати послуги. 
  • Чи справді є така проблема і якщо так, то чому? Розбиралися.

Вінничанка Марія, склавши теоретичний іспит і підготувавшись до практичного через Е-запис на сайті Сервісного центру МВС, вирішила взяти талон. Зізналася, що отримати його було важко. Проте, записавшись і прийшовши на практичний іспит на зазначений час, а саме на першу годину дня, дівчина його так і не склала.

Не тому, що зробила три помилки, а тому що її черга не дійшла.

— Ми прийшли і просиділи до закриття, до 17.00, — говорить дівчина.

Відео дня

— А що вам сказали у сервісному центрі? Як вам потім скласти іспит? Брати новий талон? — запитала журналістка.

— Сказали приходити на 8.00. Оскільки я встигла того дня тільки отримати екзаменаційний лист, то наступного одразу пішла складати іспит, — відповіла Марія.

Мало працівників та важко взяти талон?

У розмові дізналися, що того дня на реєстрації працювали лише два працівники замість чотирьох. Як припустила дівчина, це могло вплинути на те, що її черга так довго не доходила.

Один з викладачів вінницької автошколи розповів, що своїм учням радить брати талони до 14.00, тоді найбільше шансів встигнути скласти практичний іспит. На запитання, як зараз з тим, що на сайті часто немає талонів, відповів, що варто постійно моніторити.

— Вони періодично викладають талони, просто слід постійно заходити і дивитися. Можна ще через телеграм-бот ТалонБот відстежувати, — порадив чоловік.

На запитання, чи часто в його учнів трапляються такі ситуації, сказав, що буває, але останнім часом такого вже майже не траплялося.

Відключення світла вплинули на роботу

Щоб дізнатися, наскільки ця проблема актуальна нині та чи була вона раніше, журналістка «20 хвилин» зателефонувала речниці Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС Вінницької області. Альона Лавровська розповіла, що на сьогодні такої проблеми немає. Такі інциденти могли траплятися у зв'язку з відключеннями світла..
 
— Міг бути технічний збій. Під час відключення світла зникає інтернет, через що не працюють системи і виникає зсув в черзі. Адже це не адміністратор оголошує, коли підійти, а система. Навіть коли ми переключалися до генераторів, за ці кілька хвилин збивалися інтернет-програми, — пояснила речниця. — Крім того, бувало, що там, де знаходився сервер, також вимикалося світло, це також спричиняло збій у роботі.

Тривоги та інші фактори теж мають свій вплив

Альона Лавровська також зауважила, що на рух черги впливають повітряні тривоги. Сервісний центр тоді призупиняє роботу, послуги не надаються.

Затримки з практичним іспитом могли виникати і через інші зовнішні фактори.

— До прикладу. У Сервісному центрі є п'ять екзаменаторів, які приймають практичний іспит. Вони починають з восьмої години ранку. Кожен інструктор може прийняти максимум 15 іспитів. Разом це 75 іспитів на день, — говорить Альона Лавровська. — Необхідно враховувати, що це не лише категорії В, а й А, С, D, категорії авто з причіпами. Тому якщо якісь зовнішні фактори впливають на час прийняття іспиту, наприклад, хтось довше складав, це знову призводить до зсуву по часу.
Хоча зауважують, що часто працівники Сервісного центру, попри робочий день до 17.00, можуть залишатися на довше, щоб відпусти людей.

На питання про працівників на адміністрації, нам розповіли, що проблем з кадрами немає. Єдине, коли хтось захворів або пішов у відпустку, його заміняють колеги.

Щодо видачі талонів, нам пояснили наступне: зі 100% талонів 70% генеруються в електронному варіанті, тобто їх можна отримати  через Е-запис або ТалонБот. А 30% розподіляються через термінали, які стоять у сервісних центрах. Найбільше талонів формується у вівторок на наступних чотири робочих дні. В інші дні додаються вільні талони, шляхом моніторингу наявних адміністраторів, враховуючи тих, які знаходяться у відпустках, на лікарняних тощо, аби вони встигали надавати послуги.

Ситуація покращується

Крім того, раніше журналіст «20 хвилин» дізнавався, чому з'явилися такі великі черги у Сервісних центрах МВС Вінниччини. Тоді причиною було те, що через новий мобілізаційний закон у людей, які мають два та більше транспортних засобів, їх могли вилучати на потреби військових. Тому багато водіїв пішли їх переоформлювати.

Нині речниця зазначила, що попит на таку послугу спав і ситуація з чергами стабілізувалася.

А про те, як перереєструвати автівку через Дію розповідали у матеріалі:

 


Читайте також:

Як у Вінниці отримати компенсацію на придбання інверторів та акумуляторів?

Результати НМТ 2024: п'ятеро вінницьких випускників набрали максимальний бал з трьох предметів

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Микола Степанович Мединський

    На генератор не заробили? Все  в карман?

keyboard_arrow_up