У жовтні минулого року на сесії міськради презентували ідею будівництва нового мосту, який з’єднає Тяжилів із Замостям. Шляхопровід будуватимуть між вулицями Янгеля (колишня Фрунзе) та Ватутіна, над залізничним переїздом.
Орієнтовно, довжина мосту буде 550 метрів. Це буде «вантовий» (підвісний) міст, що, за словами чиновників, є найкращим співвідношенням «ціна / якість».
Але, те що нова переправа з’явиться скоро — не варто очікувати. Для цього, як казали на жовтневій сесії міськради, потрібно отримати землю під будівництво, розробити проект шляхопроводу, і віднайти гроші на будівництво. Про яку суму йде мова, чиновники не розголошували.
Нині архітектори представили проект детального плану території. Це не є проектом мосту, а креслення того місця, де будуватимуть міст між Тяжиловим та Замостям.
Як видно з зображення, його місце розташування — промислова зона зі складами. Конструкцію будуватимуть з того місця, де закінчується вулиця Янгеля, а інший кінець мосту будуть «тягнути» до перехрестя Ватутіна-Зерова. Там же збудують розв’язку, а під мостом прокладуть нову дорогу.
Ще одну розв’язку побудують на перехресті Ватутіна-Максима Шимка. Там запроектували круговий рух.
Як видно на плані, дорога матиме чотири смуги руху — по дві у різні боки.
Крім того, у детальному проектному плані розписали, що для будівництва потрібно вилучити / викупити землі 10,8 гектара землі. З неї, 1 гектар вже у комунальній власності, 1,1 гектара — у приватній власності. Земля, на якій прокладений залізничний переїзд (2,1) гектара — у державній власності. Найбільше землі — 6,4 гектара — є «нічийною», тобто неоформленою на будь-яку особу.
З умовних позначень на проектному плані йдеться, що землю планують взяти під будівництво протягом 3-7 років.
Протягом місяця, до 1 березня, влада прийматиме від вінничан зауваження щодо детального плану територій між вулицями Батозька та Ватутіна. З основними техніко-економічними показниками детального плану території, графічними матеріалами та додатковою інформацією можна ознайомитись в департаменті архітектури та містобудування в робочі дні (з 16.00 до 17.00 години, кабінет 20), за адресою: Вінниця, вулиця Пушкіна, 38.
Пропозиції та зауваження до проекту можна висловити за телефонами: (0432)59-51-55, 59-51-59.
Довідка. Вантовий міст — тип підвісного мосту, який складається з одного або більше пілонів, які сполучені з дорожнім полотном за допомогою прямолінійних сталевих канатів — вантів. Однією з переваг вантових мостів є відносна нерухомість дорожнього полотна, що робить їх придатними для використання у тому числі і для залізничних мостів (Вікіпедія).
Читайте також:
Головне фото — ілюстративне, з сайту pixabay.com
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Fedotov Maxim
Papa Justify
Papa Justify
Рома reply Papa Justify
Поки там не буде багатоповерхової забудови не буде там інфраструктури.
Замостя давно потребує тієї розвязки , так як сектор від вул. Київської до немирівського шосе поєднаний лише одною вулецею Лебединського.
А там в основному багатоповерхова забудова та основні підприємства міта та вільна земля для нових житлових мікрорайонів тому однозначно це приорітет №1
Александр Оболоник