Жмеринська місцева прокуратура оголосила повідомлення про підозру службовцю одного з підрозділів Південно-Західної залізниці. Йому інкримінують порушення статті 191 (частина друга) Кримінального Кодексу України — «Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем».
Таке порушення карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з забороною обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
За попередніми даними, вартість вкраденої солярки оцінюють у 56 тисяч гривень.
Наклали арешт на бус, яким вивозили пальне за межі локомотивного депо. Про це клопотала перед судом прокуратура. Суд задовольнив клопотання.
Прокурори готують ще одне звернення до суду — про відсторонення від посади підозрюваного на час розслідування кримінального провадження.
— Крадіжки пального на залізниці явище не нове, — розповів на правах анонімності один із залізничників. — Причому, про це всі знають. Хоча крадуть і дерибанять не тільки солярку. Понад п’ять років тому застрелили головного інженера у Жмеринці. За чутками, саме за те, що щось не поділили під час дерибану. Після того ситуація не змінилася.
— Коли і де зливають з баків солярку?
— Як правило, під час ТО. Може, є ще якась інша схема, не знаю. Але точно знаю, що одній людині зробити це нереально. Так само точно відомо, що відбувається це постійно.
— Якщо злити частину пального, на чому тоді локомотив поїде?
— По-новому заллють. Вони знають, як списати. Я ж кажу ще раз, там не одна людина працює. Там цілий конвеєр. Хтось зливає, хтось списує…
— На якій ділянці «ходять» дизельні локомотиви?
— У напрямку до Могилева-Подільського нема електрифікованої лінії. Тому всі пасажирські і товарні поїзди, які йдуть до Дністра, тягнуть дизельні локомотиви.
— Скільки витрачають пального до Могилева-Подільського?
— Залежить від вантажу, кількості вагонів. На вантажний состав витрачають 1-1,5 тонни, пасажирський — 400-700 літрів.
Раніше дизелі ходили ще до Тернополя. Туди ще більше йшло солярки. В один кінець спалювали понад дві тонни. Мали ще більше можливість на списання — що довша відстань, то більше можливості списати.
— Яка ж ємкість баків, якщо в один кінець витрачали дві тонни?
— Бак вміщає п’ять тонн солярки.
Наприкінці розмови залізничник каже, що навіть після цього випадку нічого не зміниться. Мине трохи часу — і все повториться знову.
— Я вже багато років працюю, тому знаю, що кажу.
Читайте також:
До козятинської лікарні потрапив білорус, якого побили та пограбували у потязі
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Сидять шльопають безкоштовні білети липові, а з пасажирів гроші беруть в камран