На залізниці викрали 2000 літрів солярки. Залізничник «злив» схему зливу палива з локомотивів

- Про факт злочину — крадіжки двох тонн дизпалива — повідомила прес-служба обласної прокуратури.
- У привласненні державного майна підозрюють 28-річного посадовця локомотивного депо.
- Наклали арешт на бус, яким вивозили крадене пальне.
- Про «технологію» крадіжки солярки з дизель-локомотивів розповів журналісту «20 хвилин» працівник залізниці.
Жмеринська місцева прокуратура оголосила повідомлення про підозру службовцю одного з підрозділів Південно-Західної залізниці. Йому інкримінують порушення статті 191 (частина друга) Кримінального Кодексу України — «Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем».
Можуть покарати до п’яти років позбавлення волі
Таке порушення карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з забороною обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
За попередніми даними, вартість вкраденої солярки оцінюють у 56 тисяч гривень.
Наклали арешт на бус, яким вивозили пальне за межі локомотивного депо. Про це клопотала перед судом прокуратура. Суд задовольнив клопотання.
Прокурори готують ще одне звернення до суду — про відсторонення від посади підозрюваного на час розслідування кримінального провадження.
Під час «дерибану» застрелили головного інженера
— Крадіжки пального на залізниці явище не нове, — розповів на правах анонімності один із залізничників. — Причому, про це всі знають. Хоча крадуть і дерибанять не тільки солярку. Понад п’ять років тому застрелили головного інженера у Жмеринці. За чутками, саме за те, що щось не поділили під час дерибану. Після того ситуація не змінилася.
— Коли і де зливають з баків солярку?
— Як правило, під час ТО. Може, є ще якась інша схема, не знаю. Але точно знаю, що одній людині зробити це нереально. Так само точно відомо, що відбувається це постійно.
— Якщо злити частину пального, на чому тоді локомотив поїде?
— По-новому заллють. Вони знають, як списати. Я ж кажу ще раз, там не одна людина працює. Там цілий конвеєр. Хтось зливає, хтось списує…
— На якій ділянці «ходять» дизельні локомотиви?
— У напрямку до Могилева-Подільського нема електрифікованої лінії. Тому всі пасажирські і товарні поїзди, які йдуть до Дністра, тягнуть дизельні локомотиви.
— Скільки витрачають пального до Могилева-Подільського?
— Залежить від вантажу, кількості вагонів. На вантажний состав витрачають 1-1,5 тонни, пасажирський — 400-700 літрів.
Раніше дизелі ходили ще до Тернополя. Туди ще більше йшло солярки. В один кінець спалювали понад дві тонни. Мали ще більше можливість на списання — що довша відстань, то більше можливості списати.
— Яка ж ємкість баків, якщо в один кінець витрачали дві тонни?
— Бак вміщає п’ять тонн солярки.
Наприкінці розмови залізничник каже, що навіть після цього випадку нічого не зміниться. Мине трохи часу — і все повториться знову.
— Я вже багато років працюю, тому знаю, що кажу.
Читайте також:
До козятинської лікарні потрапив білорус, якого побили та пограбували у потязі
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Сидять шльопають безкоштовні білети липові, а з пасажирів гроші беруть в камран