На Вінницькому бізнес-форумі обговорювали, як примусити інтернет працювати на власну справу

На Вінницькому бізнес-форумі обговорювали, як примусити інтернет працювати на власну справу

Директори топових вінницьких фірм чесно розповіли про свої успіхи та невдачі в Інтернеті. Порадили, як безпомилково визначити свою аудиторію, яку рекламу зручніше використовувати при просуванні сайту, і на якому етапі бізнесу треба виходити в онлайн

Успіхи та невдачі вінницьких бізнесменів по кісточках розбирали у четвер, 12 жовтня,  у концертній залі “Плеяда” на головній бізнес-події року — Другому Вінницькому бізнес-форумі. Перший бізнес-форум зібрав минулого року 300 учасників — тоді за один день виступили спікери, які раніше ніколи не збирались у Вінниці.

Цьогорічний форум не став виключенням із правил: представників дванадцяти успішних компаній зібралося послухати близько 350 учасників. У перервах між лекціями усі бажаючі могли обговорити свої ідеї із лекторами за чашкою кави на фуршеті.

Юрій Гузеєв, SEO та засновник школи програмування “Артинов”, і за сумісництвом — ведучий форуму, постійно тримав глядачів у курсі додаткових приємних сюрпризів.

Відео дня

На учасників чекали розіграші сертифікатів на просування компаній на суми від 500 до 5000 гривень та місяць навчання у школі англійської мови, а також потужний power bank від офіційного партнера бізнес-форуму компанії Post Union.

Другий вінницький бізнес-форум був присвячений темі: “Бізнес он-лайн. Успіхи та невдачі вінницького бізнесу в інтернеті”.

— Сьогодні, як ніколи, усім треба вчитися. Спеціалістам, керівникам, власникам бізнесу. Інакше будемо борсатися у болоті. Саме тому RIA вдруге організувала Форум у Вінниці, і у майбутньому також буде це робити. Ми узяли напрям "інтернет" для бізнесу, оскільки самі працюємо у цьому напрямку, і, що очевидно, саме у інтернеті сьогодні найбільше змін. Я радий, що більш ніж 350 людей відвідали форум. Сподіваюсь, колеги отримали корисні знання і зможуть їх застосувати. А отже, гарних проектів стане більше, рівень сервісу - вище, з'являться нові робочі місця і більше податкових надходжень у бюджет, - розповів журналісту генеральний директор медіа-корпорації RIA Олег Горобець.

На форумі спікери торкнулись головних аспектів присутності бізнесу в інтернеті: чим цікавляться люди в соцмережах і наскільки вигідно там продавати; який процент клієнтів може прийти до вас із пошуковиків, а також скільки витрачати на просування сайту.

Захід був розділений на три блоки: у першому говорили про тренди – що відбувається і які прогнози на майбутнє, в другому – про інструменти та прийоми для просування бізнесу в онлайні (сайт, SEO, SMM, аналітика), в третьому виступали вінницькі підприємці, які вже давно працюють в мережі інтернет.

Андріан Данилюк, директор міжнародної транспортно-логістичної компанії Post Union

— Такі заходи, як 2-й Вінницький бізнес-форум, дуже потрібні  підприємствам. Офлайн-бізнес тісно переплітається із онлайн-бізнесом. Існує дуже мало сфер діяльності, для роботи яких інтернет не потрібен. Саме на таких заходах є можливість дізнатися про усі тенденції у сфері маркетингу, які інструменти не спрацювали у застосуванні і чому. Основними у заході стали "живі" кейси компаній із різних сфер діяльності і поради, засновані вже на відпрацьованих рекламних кампаніях. Було представлено багато цікавих та корисних порад, які ми взяли на озброєння і будемо поступово впроваджувати у своїй компанії, - розповів Андріан Данилюк, директор міжнародної транспортно-логістичної компанії Post Union

 


Дмитро Лєсков, “Культтовари-Вінниця”

— Постійно казали про те, що контекстна реклама потребує роботи компетентних людей, і самій людині не впоратися. Ми свій онлайн-магазин піднімали самостійно і пройшли довгий шлях, тож про специфіку запуску магазину в онлайні я в курсі. Проте цікаву річ почув наприкінці: про те, що із товарними залишками теж треба працювати, і що бухгалтерія повинна бути до цього “прив’язана”.

Ірина Ісова, SMM-агенство “IRIS agency”

— Вдячна організаторам RIA Hub за вінницький бізнес-форум. Такого роду події дуже корисні для бізнесу-онлайн у цілому. Це обмін досвідом, нові корисні знайомства. Ми повинні розуміти, що використання нових трендів у просуванні онлайн-бізнесу - це ефективно. І тому, аби бути першим, треба бути у курсі усіх інновацій. Скажу як партнер заходу, що, на мій погляд, захід пройшов успішно.

Владислав Чаланов, магазин “Мегапол”

— Хочу сказати, що форум був підготовлений на дуже високому рівні. Хочу відмітити, що були дуже цікаві гості як із інших міст, так і цікаві кейси у вінницьких бізнесменів. Я міг би сказати багато про лайфхаки, які цього вечора взяв собі на замітку, але головний із них такий: бізнес повинен більш уважно ставитися до свого іміджу в інтернеті, і також використовувати усі канали просування у повній мірі.

Катерина Васюта, представник Винного дому Гігінеішвілі та компанії “Вінницябуд”

— Дуже пізнавально, адже ми йдемо вперед, у ногу із часом, і офлайн-бізнес вже трішки поступається сучасним технологіям, а саме онлайн-бізнесу. Цікаві спічі, дуже сподобався виступ про запуск сайту підприємства “ПромАвтоматика”.

Іван Моканюк, керуючий ательє квітів Fleurette

— Дуже сподобалось, багато корисної інформації. Власне, саме цікавлюсь рекламою в інтернеті, щоб просувати свій квітковий бізнес. Всі види реклами в інтернеті корисні для бізнесу, але я ще визначаюсь із тим видом, який буде ефективним для моїх клієнтів.

Оксана Розторгуєва, керівник агенції інтернет маркетингу ContextSisters.com

— Була дуже цікава інформація, адже ситуацію можна було проаналізувати із двох точок зору: тут зібралися як представники рекламних агентств, які налаштовують сайти вінницьких фірм, так і, власне, представники цих фірм, які давали дуже цінні фідбеки. Були деякі моменти, які нові для мене. Ідей з’явилося багато, тепер треба просто зібрати їх докупи, проаналізувати і зробити висновки.

Ангеліна Черешнюк, засновник школи англійської мови EZ

— Дуже багато було цікавої інформації сам по розвитку бізнесу. Багато уроків я винесла саме по контроль якості своїх послуг і по впровадженню нових комунікацій. Дуже добре, що є такі заходи, які допомагають бізнесу, що тільки почав розвиватися, рухатися у правильному напрямку.

Організатор: 
RIA Media, найбільша регіональна медіа-група.
   
Офіційний партнер форуму: 
Post Union — служба доставки із США, Китаю, Німеччини, Іспанії, Польщі —заснована вінничанином і працює в Україні та Росії.   

Партнери форуму: 
Агенція інтернет-маркетингу Mabolo — цифровий маркетиг, аналітика, дизайн і розробка Web-проектів, просування та інші послуги в одному місці. 
IRIS-agency — агенція SMM-маркетингу 
Артинов — коворкінг та школа програмування 
Винний дім Гігінеішвілі — смачне вино заключного фуршету

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • Patricia Maya Maya

    Вам потрібен швидкий і надійний кредит під 2%? зв’яжіться з нами електронною поштою, якщо ваш кредит вимагає від 5000 до 500 000 $/€: [email protected]

  • З.А.Глядач

    Мені здається,що більшості читачів "20 хвилин" до "одного місця" і той "бізнес-форум" і його "проблеми".

    Морфей reply З.А.Глядач

    Який сайт такі і "читачі" і "писачі" ))

keyboard_arrow_up