«Лікуємо вулицю від аварійності» На Лебединського звузили дорогу на 1 метр

- На Лебединського — від перехрестя з Привокзальною до перехрестя з Шимка — звузили дорогу.
- Якщо раніше там були смуги руху шириною 4,5 метра, то тепер — 3,5 метра. Частину дороги відмежували суцільною лінією, яку забороняється перетинати.
«Лікуємо Лебединського. Вулиця довгий час була ділянкою з підвищеною аварійністю та систематичним перевищенням швидкості», — написав у фейсбуку радник мера Віктор Перлов.
Чоловік додав фотографії, на яких видно, що робітники наносять на дорогу суцільну лінію. Як пояснив Перлов в дописі, смуги руху замість 4,5 метра впорядковують до 3,5. Тепер там є дорожня розмітка 1.1 (межа, яку перетинати заборонено)
При тому, на краю проїжджої частини з’явилася додаткова смуга, шириною 1,5 метри.
І попри те, що цей параметр збігається з розмірами велосмуги, в коментарях чиновники зазначають — «велосмуги там немає»:
«Коли там з’являться велосмуги, тоді й поговоримо. А поки що їх там немає», — писав керівник відділу розвитку велоінфраструктури міськради Андрій Сорокін.
Водночас, Віктор Перлов додав до допису фото, на якому по «велосмузі» їде велосипедист та підписав «Є перші користувачі🚲🚲🚲».
Нагадаємо, торік, 27 липня, на Лебединського сталася моторошна ДТП з 5 автомобілями! BMW виїхав на зустрічну смугу, де зіткнувся з Mitsubishi Lancer.
Після удару BMW повернувся у свою смугу, але там уже зіткнувся з Citroen Berlingo. Це ще не все — BMW знову опинився на «зустрічці» і вдарився об мікроавтобус Opel Vivaro. «Опель» відкинуло на в іншу смугу руху, де в нього в’їхала вантажівка «МАН». Ми дізналися чим закінчилася ця жахлива історія
ДОВІДКА
Вимога звужувати дороги та створювати велосмуги прописана в нових державно-будівельних нормах, які набули чинності з 1 вересня 2018-го.
— Норми охоплюють низку принципово важливих змін для підвищення безпеки та комфорту на дорогах. Наприклад, можливості звуження ширини смуг, завдяки чому водії підсвідомо їдуть повільніше та уважніше, обов’язкове влаштування велодоріжок та велосмуг на дорогах, обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах тощо. Все це успішно працює в багатьох країнах Європи та світу і відтепер проектуватиметься в нас, — казав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
ДБН є обов’язковими на проектування нових, реконструкцію та капітальний ремонт існуючих вулиць і доріг у містах та селах України.
Як ставитесь до звуження смуг руху на Лебединського?
Читайте також:
- Працює 50 на 50. Пішоходи та водії скаржаться на «зелену хвилю» у Вінниці
- Бійка на дорозі біля «Лісопарку»: що не поділили водій та перехожий
- Під Вінницею «намотали» 33 кілометри на ретро-велосипедах
Фото в матеріалі: fb.com/perlov.viktor
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Анатолий Рыбактак как у нас выдаются права , не научилось ходить , а права выдали . ,а потом проблемы то дороги узкие , то знаки не те и не там поставили ....
-
Владислав ЮрьевичНе улицы менять нужно , а бороться с лётчиками, радары и все такое .
-
Tonic DraziwХз, хз.. В питере все по городу ездят на 75-80 км... И все там норм.. От водятлов зависят аварии, а не от хреновых дорог и придуманой полосы препятствий)
-
винницкийЕсли хотите жить в городе пожалуйста на общественный транспорт, а те кто накупили тазиков, обратно в село