«Кадровий» бізнес-форум. Спікери про роботодавця та сучасного працівника.

«Кадровий» бізнес-форум. Спікери про роботодавця та сучасного працівника.
  • Третій вінницький бізнес-форум зібрав багатьох представників бізнесу та рекрутенгу міста.
  • Десять блоків форуму були присвячені працівнику.
  • Хто він такий? Як виглядає? Чого прагне? Чому не обирає саме вас?

Раніше, як шукали працівника? Через сарафанне радіо. Через центр зайнятості. Або вони приходи самі. Мотивували їх преміальними, підвищенням зарплати, кар’єрним зростанням (якщо таке було можливе), відпустками. Чому зараз ці  “плюшки” не працюють?
Кадри або «сплять» на робочому місці, або «пливуть» за кордон? Саме на ці питання пробували відповісти спікери бізнес-форуму. Протягом майже семи годин керівники компаній, ейчари, бізнесмени ділилися власними кейсами та досвідом.

 

— Зараз потрібний системний рекрутинг, тобто якщо ви когось шукаєте, це має бути всюди і головне одночасно: джобсайти, соцмережі, газети, об'яви, центр зайнятості, дошки оголошень в під’їздах, — розповідала Вероніка Лебєдєва, засновник HR-агентства «WinWork», голова Асоціації фахівців з   управління персоналом.

Мирослава Черній, HRD AUTO.RIA, запропонувала періодично пересаджувати офісних працівників, щоб виводити їх з зони комфорту, а ще подивитись на них у, так би мовити, процесі еволюції.

— Працівники, залежно від того, скільки і як працюють на окремій посаді, поділяються згідно з типологією: діти, підлітки, дорослі та старі. З огляду на тип працівника зрозуміло, що з ним робити. Наприклад, «дитина»  нічого не знає і не вміє, тож потрібно навчити та зацікавити і контролювати. «Підліток» багато чого не знає, але йому цікаво і він робить, такому працівнику потрібно давати більше можливостей для самовираження, та зменшити контроль. «Дорослі» - це працівники, які все знають та роблять, мають гарний авторитет, і їм потрібне зростання. «Старі» — працівники, які вже все знають та вміють, але їм не цікаво, тож вони не роблять. З такими працівниками найважче, тож найпростіше з такими попрощатись, але перед тим «витягнути» з них всі їх знання та вміння. 

Проте Роман Мазур, HR бізнес-партнер, корпорація «Юрія-Фарм», про таких працівників, до речі, назвав він їх «втомлений монстр» каже, що не все втрачено.

— Досить надати такому спецу зовсім інший напрямок, навіть в тій самій компанії і такий працівник почне знову сходинка за сходинкою змінювати свій «тип».  Цей процес все одно буде, можна лише припускати термін, на який розтягується перевтілення «дитини» або «захопленого новачка» в «старого», або «втомленого монстра».

 

Андрій Рождественський, PhD, викладач Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), виконавчий директор Центру Лідерства УКУ, бізнес-консультант, під час свого виступу говорив про те, що сучасний бізнес має бути побудований на діджиталізації, тобто перехід інформаційного поля на цифрові технології. Та це, за словами спікера, питання кількох років. А поки що сьогоденний бізнес має чотири сторони світу, або напрямки та символічні чотири кольори.

— Жовтий колір означає бізнес, зав'язаний на людському факторі, червоний — все, що пов'язано з інноваціями, зелений — оточуюче середовище, соціальна відповідальність,  синій колір — це все, що мається на увазі, коли говорять про Уолл стріт

 

Основні меседжі, які спікер хотів донести до кожного керівника: дій зараз, великого бажай, діджиталізуйся або помри, плануй динамічно, люди, а не посади, вибудовуй прозорі комунікації.

Власник компанії-партнера форуму HR21 Олег Суворін говорив про те, що керівникам потрібно впроваджувати західну корпоративну культуру, яка грунтується на стовідсоткової особистій відповідальності. Кожен повинен розуміти «навіщо я кожну годину свого життя перебуваю зараз на цьому місці, в цій компанії, скільки я за цей час в середньому заробляю грошей, які у мене перспективи на наступні 3-5-10 років, якщо я продовжу зараз цим займатися».

— У нашій компанії персональна відповідальність виробляється таким чином, що змінюється мислення персоналу. У офісі є плакат, де перераховані слова, за вживання яких співробітнику йде нарахування грошових штрафів: спробувати, намагатися, може бути, слова невпевненості, слова виправдання, самозахисту, всі слова, які використовуються для того, щоб скинути з себе відповідальність, слова-паразити, матюки, - це корпоративна культура, яка кожним співробітником повинна прийматися.

Про особистісну відповідальність також зазначила спікер та одночасно модератор заходу Алла Вольська, RIA Media, керівник Асоціації роботодавців з працевлаштування. А ще про те, що сьогодні грошова мотивація працівників не діє. Причому з двох сторін. З боку працівника, це, так би мовити, одноманітні стимулювання, а з боку роботодавця — ніяких грошей не вистачить, щоб таким чином мотивувати на роботу.

Проте цікавим досвідом мотивації поділився Олександр Бартко, керуючий партнер виробничої компанії «KOMMUNAR». За словами бізнесмена, сьогодні він заробляє в день стільки, скільки ще три роки тому був його місячний заробіток. Алгоритм, за яким сьогодні працює Олександр Бартко, виглядає так: ніяких окладів, лише відсотки, збільшити мінімальний план, збільшити преміальні. Тобто кожен працівник став самостійним казначеєм власного гаманця.

— Ми зробили прозорими фінансові документи, працівники бачили не лише, скільки, хто заробляє, а ще й те, скільки коштує та чи інша угода. Це мотивувало людей конкурувати за кожне замовлення та клієнта.

 

Виступали на бізнес-форумі також представники влади, голова ОДА Валерій Коровій та заступник мера Владислав Скальський. Чиновники говорили про тотальну міграцію працездатного населення, яка буде скоріш за все збільшуватись. Про те, що потрібно робити і вже робиться задля того, аби вінничани прагнули і жити, і працювати в рідному місті.  Зокрема мова йшла про досить високі інвестиції у розвиток міста, говорили про роботу новоствореного індустріального парку. Анонсували муніципальний технопарк, який розташується в триповерховому приміщенні, що належить “Кристалу”, та має стати трампліном для вінничан, щоб вони могли реалізувати себе в місті.

— Ви платите податки, ми робимо інфраструктуру міста. Ви створюєте гарні умови праці, ми гарні умови життя, — резумував свій виступ  Владислав Скальський, звернувшись до представників бізнесу.

«Приходять у компанію, йдуть від керівника». Таким висловом спікера Таїсії Левченко, директора консалтингової компанії “ДіяТИ!”, засновника проекту “Фабрика Щирого Сервісу”, тренера, фасилітатора, HR фінішував бізнес-форум. Тому не про працівників говорилось наостанок, а про керівників.
А саме, якими вони не повинні бути, щоб підлеглим було добре та плідно працювати: не давати некоректні задачі, не бути агресивним, не обезцінювати роботу і робітника… і так 20 пунктів та прикладів, як не потрібно діяти.

Після виступів всіх спікерів бізнес-форуму, слухачам запропонували переглянути короткометражку, зняту журналістами  RIA на тему заробітку та зарплат. Журналісти запитали у вінничан, чи планували вони поїхати на роботу за кордон? Чи задумувалися вони про пошук роботи за кордоном, та що про це чули? Перегляд фільму розпочав панельну дискусію між спікерами та слухачами форуму.  

Коментарі (4)
  • Брумс

    Ржу нимагу ))
  • Viktor Semenuk

    Хай убавлять апетити свої, а то куди не плюнь треба 10 вищих освіт
  • Viktoria Postova

    "Говорили-балакали, сіли та й заплакали"...не только в з\п дело, в условиях жизни, надо чиновникам такие "форумы" проводить
  • Yulia Mur

    Когда HRы перестанут искать 20летних с опытом работы от 5ти лет на зарплату в 3000грн,вот тогда и не будет проблем с кадрами😏
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

09:15 Чи потрібен маркетинг для малого та середнього бізнесу? (Новини компаній) 09:05 Цей день, 17 вересня: яке свято та за що потрібно обов’язково помолитися? 09:05 Якою буде подальша доля вінницького «Льодового клубу» (Новини компаній) 09:04 Думаєте про страховку? Допоможе "ARX" (Новини компаній) Від читача 13:24 День Знань у Вінницькому інституті та коледжі Університету «Україна» 07:53 «Корисна програма»: як вибрати найкращі яблука? (Прес-служба «Інтер») 07:34 Прогноз погоди в Вінниці на сьогодні, 17 вересня 2019 року 21:07 «У нас майже всі перейшли до Анжеліки». Як працює перший у Вінниці приватний сімейний лікар 20:40 Розшукують 11-річну вінничанку Іру. Пішла на навчання, але до школи не дійшла (ОНОВЛЕНО) photo_camera 20:02 Плюс 40 позицій: доповнили українські «Бебі-бокси» для малюків 19:21 Запасайтесь відрами: попереджують про відключення води та зниження тиску 17:59 Ляльковий театр переїхав в Книжку. З 1 жовтня стартує новий сезон 17:45 ПриватБанк допомагає розвивати електронну демократію у Вінниці (Прес-служба ПриватБанку) 17:03 Що очікує долар, євро та рубль на цьому тижні (16 - 22 вересня)? 16:01 Конкурс "Міс Україна 2019": хто з вінничанок потрапив у фінал  (Фото) 15:36 «Заробіток» на освіті? Депутата обласної Ради підозрюють у розкраданні коштів 14:58 У Калинівці знову лунатимуть вибухи. Ще 4% території арсеналу не розмінували 13:58 На об’їзній водій легковика врізався у вантажівку. Відео зіткнення 13:35 Восьмидесятирічний ветеран шахів виграв Кубок після 50-річної перерви 13:01 Мокрий сніг і похолодання: Гідрометцентр шокував прогнозом на тиждень
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up