«Кілометрові» черги вистоюють вінничани через сумнівні борги: люди кажуть, що «Енера Вінниця» виставляє їм рахунки, які відрізняються від того, що реально нарахував лічильник. Але вперше «Енера Вінниця» розіслала листи-попередження вінничанам, що боржників відріжуть від світла.
Чому так сталося? Перелік з питаннями надіслали до прес-секретаря енергопостачальника Тетяни Колодій. Надвечір отримали відповідь
Яким чином фахівці «Енера Вінниця» беруть показники у споживачів для нарахування рахунку до сплати у платіжки?
— За прийом показників електролічильників відповідає АТ «Вінницяобленерго». Питання щодо роботи сервісів прийому показників, а також інші питання, що стосуються об’ємів споживання в компетенції цієї компанії, а не ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». АТ «Вінницяобленерго» приймає дані по показниках та передає постачальній компанії — ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». Після чого ми формуємо рахунки та надсилаємо їх споживачам.
Скільки споживачів у Вінниці отримали листи з попередженням про припинення електропостачання? Їх усіх позбавлять електропостачання?
— Близько 20 тисяч побутових споживачів отримали попередження. Припинення постачання електроенергії буде здійснено відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії.
У разі того, якщо питання щодо заборгованості не буде врегульовано до 22 жовтня, то під час спілкування безпосередньо з представником АТ «Вінницяобленерго» можна вирішити питання щодо коригування даних по фактичних показниках лічильника.
Що робити, аби показники споживачів та показники, які розраховують для платіжок вінничан у «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» збігалися між собою?
— Задля уникнення непорозумінь та формування коректних рахунків, потрібно насамперед розібратися з заборгованістю, якщо вона є наразі, а також здійснювати своєчасну передачу показників.
У разі неотримання до початку 4 робочого дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по Споживачу за розрахунковий місяць визначається за значенням середньодобового обсягу споживання. А також треба вчасно оплачувати рахунки за отримані послуги.
Вінничани зараз вистоюють багатогодинні черги, аби з’ясувати питання із заборгованістю. Чи є інший спосіб з’ясувати це питання: телефоном, на офіційному сайті ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» та інших сайтах?
— Питання, які стосуються показників вирішуються виключно через Оператора системи розподілу, тобто АТ «Вінницяобленерго» (відповідно Закону «Про ринок електричної енергії»).
Щодо виникнення заборгованості у споживачів та інших питань, консультацію можна отримати у кол-центрі ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (32-97-77), надіславши листа Укрпоштою чи електронкою, у Центрі обслуговування клієнтів (вулиця Пирогова, 131), у «Прозорих офісах» за наступними адресами:
та ЖЕКах за наступними адресами:
У «Прозорих офісах» працює тільки по одному фахівцю, який може робити звірку показників. Чи ініціює «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» збільшення кількості віддалених робочих місць у «Прозорих офісах», офісах управлінських компаній (колишніх ЖЕКів), щоб допомогти споживачам врегулювати проблемні питання?
Наразі ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» не передбачено створення додаткових робочих місць для консультацій споживачів.
Чи є у вас проблема з нарахуваннями від «Енери Вінниця»
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 11 від 12 березня 2025
Читати номер
сергiй
Валентин
Жора
Валентин