Боротьба із заторами, труднощі з проїздом та демонтаж готелю. Огляд петицій тижня

Боротьба із заторами, труднощі з проїздом та демонтаж готелю. Огляд петицій тижня
  • У Вінниці щоденно з'являються нові петиції від містян. Звернення стосуються різних сфер життя.
  • Ми переглянули, що подавали вінничани з 15 листопада, та ці петиції об'єднали у матеріалі.
  • Прогляньте звернення та проходьте опитування, яке допоможе визначити першочергові зміни для міста.

Сайт «Е-dem місцеві петиції» — платформа електронної демократії. На ній вінничани можуть подавати різноманітні звернення на які, на їх думку, має звернути увагу міська влада. Якщо петиція набирає необхідну кількість голосів — вона йде на розгляд та отримує відповідь від мерії.

Протягом тижня вінничани написали десять петицій. Розповідаємо далі, про що в них іде мова.

Затори по вулиці Пирогова

Вінничанин Олексій Владико 15 листопада подав петицію у якій розповів, як боротися із заторами на Пирогова.

Відео дня

— Для боротьби з заторами по вул. Пирогова в напрямку ринку «Урожай» від центрального універмагу пропоную забрати острівці безпеки (навпроти вул. Блока) тому, що вони звужують проїжджу частину з трьох смуг руху до двох. І цим самим створюють затори, — йдеться у тексті петиції. — Також заборонити поворот ліворуч на вул. Блока. Для в'їзду на вул. Блока використати існуюче місце розвороту перед вул. Малиновського.

Станом на 21 листопада петицію підписали 58 людей з 350 необхідних. Підтримати петицію можна ще вісім днів. Переходьте для цього за посиланням.

Створення навчально-тренувального центру підготовки до надання домедичної допомоги

Олександра Комар підняла важливе питання, яке може врятувати не одне життя. 

— На даний час в Україні прибуття швидкої допомоги до пацієнтів в середньому складає 20 хвилин з моменту звернення до диспетчера. Враховуючи те, що в критичних станах іноді рахунок іде на хвилини, навички надання першої невідкладної домедичної допомоги в пересічної людини, що опинилася поряд, можуть врятувати не одне життя, — йдеться у зверненні за 15 листопада. — Просимо створити навчально-тренувальний центр, де кожен бажаючий зможе пройти безкоштовно курс з отримання базових навичок надання домедичної допомоги. Навчання необхідно проводити в симуляційних центрах, щоб люди не лише знали як надавати допомогу, а й вміли це робити на практиці. Доцільним також вважаємо включення такого курсу в якості окремої дисципліни в навчальних закладах. Курс має бути доступним і зрозумілим для кожного бажаючого ним оволодіти, адже будь-хто може опинитися в ситуації, коли саме від його навичок і дій залежатиме чиєсь життя!

Станом на 21 листопада петицію підписали 79 людей з 350 необхідних. Звернення доступне за посиланням.

Покращити стан велодоріжки

Наталя Баланюк 15 листопада написала звернення, яке уже підтримали 36 людей.

— Пропоную привести до ладу стан велодоріжки на проміжку від вул. Блока до вул. Трамвайної, що розташована біля Хмельницького шосе, бо пересування по ній схоже на проходження слалому з перешкодами, — цитуємо текст петиції. — Тим більш що є потреба зробити розмітку, так, як люди частіше використовують її як пішохідну, а не велосипедну. Велосипедисти мене зрозуміють, та й всі, надіюсь, доєднаються. Стан велодоріжок підтримує імідж європейської Вінниці.

Проголосувати за це звернення можна ТУТ.

Ввести заборону на звуження проїжджої частини для механічних транспортних засобів при будівництві, ремонті, реконструкції, плануванні доріг в м.Вінниця

Олег Гуляр 16 листопада у петиції розповів, що Вінниця перетворюється в місто заторів.

— Останніми роками спостерігається збільшення транспортних засобів в місті. Водночас при реконструкції та ремонті доріг звужують проїжджу частину доріг для механічних транспортних засобів. Вінниця перетворюється в місто «пробок» і «корків», — йдеться у звернення. — Просимо
міського голову м.Вінниці Сергія Анатолійовича Моргунова і депутатам Вінницької міської ради терміново і невідкладно розглянути питання та затвердити рішенням Вінницької міської ради «Про заборону на звуження проїжджої частини для механічних транспортних засобів при будівництві, ремонті, реконструкції, переплануванні доріг в м.Вінниця».

Станом на 21 листопада петицію підписали 32 людини з 350 необхідних. Долучитися до голосування можна ТУТ.

Повернення маршрутного таксі номер 32 «Сабарів — Зал.Вокзал»

Анастасія Веренько 16 листопада написала, що раніше в Сабарів можна було легко заїхати та виїхати. Нині ситуація погіршилася.

— Нещодавно маршрутне таксі номер 32 замінили на автобус. Раніше маршрутне таксі їздило з інтервалом 10-15 хв. В Сабарів можна було легко заїхати та виїхати. В минулій відповіді на таку ж петицію говорилось про те, що зараз автобус рухається з інтервалом 25 хв. Це не права. Особливо у вихідні. У вихідні автобус ходить раз в 40-60 хв. А враховуючи карантинні обмеження в Сабарів неможливо доїхати, — розповідає вінничанка. — Також автобус не ходить за графіком. Через те, що маршрут проходить через Поділля, особливо під вечір, автобус має значне відхилення від графіка. І це не ±3 хв, як зазначається у графіку руху автобусів, а буває 20-30 хвилин. Варто повернути маршрутне таксі номер 32, яке завжди ходило за графіком, не дивлячись на те, чи то вечір, чи ранок. Краще платити 10 грн, а не 8 грн і знати точно, що якщо через карантин у вихідні дні тебе не взяли в автобус через те, що певна кількість людей набрана, тобі не доведеться ще чекати 40 хв мінімум.Також маршрутне таксі набагато швидше долає свій маршрут.

Станом на 21 листопада петицію підписали 77 людей з 350 необхідних. Долучитися можна ТУТ.

Контролери

Олексій Бубнов дуже часто подає петиції. Їх рідко підтримують вінничани. Виключенням не стало і звернення за 17 листопада. Його підтримало лише сім людей з 350 необхідних.

Цього разу чоловік пропонує «розробити реєстр пільговиків які не отримали картку вінничанина (пільгову) і дати строк примусовий(наприклад 1 рік) для отримання картки вінничанина та заборонити їздити по паперовому пільговим проїздним документам».

Повен текст петиції доступний за посиланням.

Збільшення інтервалу часу, відведеного на пересадку, в «Муніципальній картці вінничанина»

Також 17 листопада з'явилася петиція у якій просять «збільшити інтервал часу, відведеного на пересадку, в електронних проїзних Муніципальна картка вінничанина з 30 хв до 1 год».

Автор звернення Інна Бубела пояснює чому виникла така необхідність.

— Через карантинні обмеження та безкінечні пробки на дорогах час пересадки з одного виду транспорту/маршруту на інший суттєво збільшився, — йдеться у петиції. — Це призводить до того, що часто доводиться сплачувати за проїзд в один кінець не 8 грн, а 16. Вважаю такі витрати необгрунтовано завищеними.

Підтримати звернення можна ТУТ.

Нанесення розмітки перед перехрестям вулиць Замостянська та Брацлавська зі сторони вулиці Чехова

— Перед перехрестям вулиць Замостянська та Брацлавська зі сторони вулиці Чехова відсутня дорожня розмітка по смузі у напрямку міста, що створює небезпеку для руху транспортних засобів. Ширина смуги руху цілком дозволяє нанести розмітку 1.5 ПДР та розділити смуги руху в попутному напрямку, — пише у петиції Володимир Борщ. — Ця частина проїзної частини є аварійно-небезпечною, у зв'язку з тим, що після цілком прийнятних двох смуг руху є розділення на три смуги, а водії, які вочевидь не знають ПДР з правої смуги рухаються одразу в центральну (а не з правої в праву, як це передбачено ПДР).

Підтримати петицію можна за посиланням. За неї уже проголосували дев'ять вінничан.

Зупинити незаконний демонтаж готелю «Південний Буг» який мали реконструювати, а не руйнувати

18 листопада Олексій Назаренко написав петицію у якій хоче отримати від влади відповіді — чому зносять готель, адже його мали реконструювати.

Цитуємо текст петиції:

«У Вінниці продовжується демонтаж цілісного майнового готельного комплексу «Південний Буг», який, за рішенням Вінницької міської ради №1216 від 25.05.2018 року був визнаний об'єктом приватизації методом аукціона за умов (інвестиційного проекту) передбачених рішення ВМР №1494 Від 21.12.2018 року.

За результатом аукціону був визначений переможець ТОВ АГРО ДЕЛЬТА ПЛЮС (м. Хмельницький) ЄДРПОУ 40955355, з яким було укладено договір купівлі-продажу цілісного майнового комплексу (готель «Південний Буг»), що опублікований 15.02.2019 року на сайті prozorro.sale.

Умови договору чітко визначають, що «новий» власник має підготувати проектну документацію на РЕКОНСТРУКЦІЮ (а не демонтаж) об'єкту приватизації готельного комплексу (у складі: готель, ресторан, та перехід між ними) зі збереженням номерного фонду та виду діяльності об'єкта. Лише після погодження відповідної документації приступити до будівельних робіт. І лише після введення в експлуатацію РЕКОНСТРУЙОВАНОГО ОБ'ЄКТА приватизації шляхом будівництва може отримати у власність, методом викупу земельної ділянки (Площа: 0.8956 га) цілісного майнового готельного комплексу “Південний буг” (кадастровий номер: 0510100000:03:007:0409) з визначеним Цільовим призначення: 03.08 Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування.

Цією петицією, яка адресується, в першу чергу, Вінницькому міському голові Сергію Моргунову, вимагаємо зупинити процес демонтажу та руйнації готельного комплексу «Південний Буг», та надати вичерпні відповіді на наступні питання:

1) На підставі чого земельна ділянка що розташована у м. Вінниці, площа Героїв Чорнобиля,1, площею 0,8956 га (кадастровий номер 0510100000:03:007:0409), була передана у приватну власність забудовнику, який мав право викупу лише після введення в експлуатацію об'єкта приватизації, що передбачено п. 4.1.7. договору купівлі-продажу. Та на підставі чого, ВМР, рішенням №500 від 25.06.2021, погодила ​​розстрочення платежу за придбання земельної ділянки несільськогосподарського призначення, що розташована у м. Вінниці, площа Героїв Чорнобиля,1, що суперечить пункту 4.2.4 договору купівлі-продажу цілісного майнового комплексу (готель «Південний Буг»)?;

2) На підставі чого, за адресою площа Героїв Чорнобиля,1, на базі цілісного майнового комплексу (готель «Південний Буг») ведуться будівельні роботи які суперечать умовам договору купівлі-продажу? А саме реконструкція об'єкта приватизації, який складається з двох частин: які з'єднані між собою переходом (холом); основна частина — готель; друга частина — ресторан. Натомість, готель майже повністю знищений методом демонтажу спецтехнікою, що підпадає під класифікацію будівельних робіт, які потребують відповідного погодження, і суперечать поняттю реконструкції;

3) Чому Вінницька міська рада не веде належний контроль виконання умов договору, що передбачено пунктом 4.2.8 договору купівлі-продажу цілісного майнового комплексу (готель “Південний Буг”)? Та хто нестиме відповідальність за недотримання умов договору які призвели до повної руйнації цілісного майнового готельного комплексу «Південний Буг» який мав бути реконструйований та введений в експлуатацію зі збереженням номерного фонду та функціоналу».

Станом на 21 листопада петицію підписали 14 людей з 350 необхідних. Петиція доступна за посиланням.

Продовження маршруту автобуса 4

Останню петицію на цьому тижні подала Марина Скоромна. Її звернення підтримали 14 вінничан.

— У зв'язку із тим, що мікорорайон Тяжилів є потужним промисловим районом у якому розміщується велика кількість виробництв, складів та підприємств, добиратимя на роботу досить складно, особливо із Барського шосе, що зумовлено великою кількістю пасажирів, карантинними обмеженнями та відсутністю прямого транспортного сполучення, — йдеться у зверненні. — Тому прохання продовжити маршрут муніципального автобуса 4, який рухається зарах по маршруту Барське шосе-Лугова до зупинки Тяжилів (СТО). Оскільки саме на виїзді із міста зосереджена велика кількість виробничо-складський об'єктів.

Петиція доступна за посиланням.

Опитування

Яка із перелічених петицій має бути першочергово виконана міською владою?

 

Читайте також:

Корисний та багатий на вітаміни. Назвали продукт, який знижує цукор у крові за 15 хвилин

Хвороба швидко прогресує. У вінницької поліцейської виявили пухлину головного мозку

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Руслан Ёлкин

    комиссия по транспорту абсолютно неэффективна, надо создать другой орган, город погружается из-за их деятельности в пробки

keyboard_arrow_up