У Вінницькому ліцеї №4 відкрили перший у місті безбар’єрний майданчик «Єпростір»

- Майданчик «Єпростір» створений завдяки перемозі в конкурсі бюджету громадських ініціатив.
- Майданчик адаптований для дітей з особливими освітніми потребами та має умови для комфортної гри і соціалізації всіх дітей.
- Він включає інклюзивний ігровий комплекс «Хуторок», розроблений відповідно до сучасних стандартів. Цей проєкт сприяє розвитку толерантності серед дітей і інтеграції їх у суспільство.
На території Вінницького ліцею №4 відкрили перший безбар’єрний майданчик міста під назвою «Єпростір». Ідея проєкту зародилася безпосередньо в стінах ліцею і стала реальністю завдяки перемозі в конкурсі бюджету громадських ініціатив. Про це розповіли у міськраді.
У ліцеї №4, як і в інших закладах освіти Вінницької громади, працюють інклюзивні класи, де навчаються діти з особливими освітніми потребами. Педагоги та адміністрація, маючи досвід створення умов для навчання дітей з різними можливостями, усвідомили, що для повноцінного розвитку необхідно не тільки навчання, а й активне дозвілля, яке допомагає дітям соціалізуватися, спілкуватися та гармонійно розвиватися. Так і з’явилася ідея «Єпростору» — сучасного безбар’єрного майданчика, проєкт якого отримав перемогу в конкурсі бюджету громадських ініціатив.
На майданчику створили умови для комфортного перебування дітей із особливими освітніми потребами. Кожен елемент обладнання продуманий так, щоб бути доступним і безпечним. Це простір, де діти можуть грати разом, незалежно від їхніх фізичних чи ментальних можливостей.
«Ми прагнули створити місце, де всі діти будуть рівними, де вони можуть взаємодіяти й навчатися толерантному ставленню один до одного», — розповідає директорка ліцею №4 Ольга Важова.
Головною частиною простору став ігровий комплекс «Хуторок» — повністю інклюзивний, унікальний у своєму роді майданчик, адаптований для дітей з обмеженими фізичними можливостями. Він розроблений відповідно до сучасних нормативів та стандартів якості й стане цікавим місцем для гри всіх дітей без винятку
Діти з особливими освітніми потребами мають змогу в ігровій формі соціалізуватися, знаходити друзів і розвивати навички спілкування. Водночас майданчик є зручним і для інших дітей, молодих мам із малюками, а також дорослих, які можуть відпочивати.
«Сьогодні важливо, щоб усі мали рівний доступ до освіти, спілкування з однолітками, соціалізації та інтеграції у суспільство. А такі простори — це більше, ніж майданчики. Це крок до створення суспільства, де кожна дитина відчуває себе потрібною і рівноправною. Діти, які зростають у такому середовищі, природно сприймають людські відмінності та вчаться толерантності. Такий проєкт — це приклад того, як школа може стати центром позитивних змін не лише для своїх учнів, але й для всієї громади», — підсумувала директорка департаменту освіти Оксана Яценко.
Читайте також:
Гідроспоруду в Стрижавці повернули у державну власність
Борщу не буде? Метеоролог розповіла про наслідки аномальної зими для агросектору України
Лютневі активності: для вінничан підготували нові тури та творчі майстер-класи
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.