Один із координаторів mini EdCamp у Вінниці, учитель фізики і інформатики із с. Лучинець Мурованокуриловецького району Микола Заболотний розповів, що EdCamp — це можливість професійного зростання вчителів.
— Ми додержувалися основних принципів (не)конференції: безкоштовність, незалежність, вільна ініціатива та співпраця «Give-Get» («Дай, якщо можеш — Візьми, якщо хочеш»), — сказав Микола Заболотний. — Також шукали спонсорів та партнерів для проведення заходу і нам це вдалося.
Іван Стромило, координатор mini EdCamp 2018, вчитель інформатики школи № 35, пояснює, чому такі заходи називаються (не)конференціями. — Все відбувається досить неформально. Наприклад, діє «закон про дві ноги». Тобто, якщо тебе не зацікавила тема дискусії чи лекції, то можеш встати і піти на іншу лекцію чи відвідати майстер-клас, — сказав Іван.
— Також учителі самостійно формували програму (не)конференції, пропонували теми, якими вони хочуть поділитися. А учасники і учасниці голосували кольоровими стікерами, — додав координатор.
Тетяна Черниш, вчителька початкових класів школи № 23, вважає, що Едкемп — це нові знайомства, а також зустрічі з цікавими людьми, маса позитивних емоцій і корисний досвід.
— Коли бачиш, з яким захопленням спікери розказують про свою роботу, запалюєшся від них, — сказала Тетяна.
Координатор Сергій Пойда вважає, що багато чому можуть научити учні, тому проводив майстер-клас разом із своїм сином Богданом. Вони розповідали про використання гри Майнкрафт для навчання.
Директор Тернопільскьої школи-ліцею № 6 Олександр Остапчук розповів про те, як у них організовано навчання, що немає традиційних шкільних лінійок, натомість є незвичні шкільні щоденники і можливість заробити 100 гривень за відмінні оцінки.
Наталія Копняк, викладач Вінницького педагогічного університету, ділилася інформацією про створення електронних робочих аркушів. А Олег Пуствойт, учитель інформатики із Одеси, вважає, що у кожному класі можна знайти надзвичайно талановитих дітей. Олег розповів, як об'єднати «неофізіків» і творчих «неоліріків», закохати їх в інформацію і зацікавити багатством світів один одного.
Влад Качур зібрав повний аншлаг на майстер-класі про холістичний підхід у освіті.
Родзинкою едкемпів є так званий «ефект довгого хвоста», адже після завершення заходу педагоги продовжують спілкуватися з новими друзями-учителями у соцмережах, навчатися один в одного і потім зацікавлювати учнів.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер