Залучення нових клієнтів і утримання уже існуючих - головна мета будь-якого бізнесу. Якщо немає чіткої стратегії, як це робити, починається імпровізація. А разом з нею проблеми, нерви, втрата грошей і часу. У Вінниці стартує поетапна Школа маркетингу, на якій навчать як в рази збільшите клієнтську базу - без надмірних зусиль і зайвих витрат.
Основним викладачем Школи маркетингу буде Олег Горобець, генеральний директор RIA Media. Олег вивчав маркетинг і менеджемент в університеті у Франції та отримав три дипломи від Києво-Могилянської бізнес-школи. Але головне - це практичний досвід. Уже вісім років Олег керує найбільшою регіональною практичними медіа-групою в Україні. Щороку його співробітники обслуговують більше тисячі бізнес-клієнтів, створюючи для них ефективну рекламу, піар-матеріали та маркетингові стратегії.
Власне саме цей досвід роботи з регіональним бізнесом і вирізняє Школу маркетингу RIA від інших подібних дистанційних і очних курсів. Усе навчання буде проілюстровано прикладами вдалих (і для контрасту - невдалих) рекламних та маркетингових рішень, які були реалізовані різними підприємцями в таких обласних центрах як Вінниця, Житомир, Хмельницький і Тернопіль. Позбавлена усякої води теорія, підкріплена цими кейсами, допоможе чітко визначитись з покроковим планом розробки та реалізації власної маркетингової стратегії, яка принесе вашому бізнесу клієнтів і прибуток.
Детально прописана рекламна стратегія буде результатом проходження Школи маркетингу. Цей план, розбитий на задачі і підзадачі, позбавить вас головної болі та розгубленості, які знайомі будь-якому підприємцю, який починає новий бізнес або стикається з проблемами розвитку і росту.
Перший - цикл з шести практичних лекцій. Одне заняття на тиждень, в четвер вечором. Тривалість - дві години. Ви дізнаєтесь, як визначитись з позиціонуванням ваших товарів чи послуг. Визначитесь з тим, хто для вас є головним клієнтом (і можливо тут чекатимуть відкриття). Навчитесь чітко визначати цільову аудиторію ваших споживачів. Навчитесь створювати ефективні рекламні повідомлення. Зрозумієте як виділитись серед конкурентів. Як створити унікальну торгову пропозицію. Вивчите інструменти залучення двох головних груп ваших клієнтів - тих, які уже шукають послуги чи товари схожі на ваші, та тих, які лише потенційно можуть ними зацікавитись. Зрозумієте, як утримувати клієнтів.
Уроки не будуть нагадувати нудні університетські лекції. Заняття побудовані так, щоб кожен зі слухачів отримав відповіді на усі питання, які у нього є. В ході лекцій досвід вдалих кейсів буде маштабуватися на бізнеси, які має аудиторія.
Ви отримаєте шаблон для розробки власної детальної маркетингової стратегії. Протягом шести лекцій, ви будете отримувати домашнє завдання. І до кінця першого етапу кожен учасник зможе розробити рекламну стратегію для свого бізенсу.
Другий етап школи маркетингу - практика. В закритій групі ви презентуєте свою рекламну стратегію і отримаєте фідбек від інших слухачів курсу. На цьому етапі Олег детально буде вникати у вашу стратегію, аналізувати, корегувати, давати точні поради і допоможе вам довести стратегію до високого практичного рівня. Звичайно, усе це прописуватиметься з урахуванням реальних бюджетів, які ви готові вкласти у просування бізнесу.
Також під час другого етапу Олег Горобець консультуватиме кожного слухача персонально, зокрема, по телефону. Як бонус - RIA надасть учасникам дизайнера і студію звукозапису, щоб зробити макет або записати радіо-ролик.
Третій етап - Запуск. Ви уже маєте усі необхідні знання та готовий план дій. Тепер Олег Горобець зустрінеться з вашою командою працівників, яка його буде реалізовувати. Проведе ряд зустрічей, щоб допомогти вам запустити цей процес.
Останній етап - двогодинна зустріч тет-а-тет з Олегом Горобцем, на якій ви зможете обговорити будь-які питання, як управлінець з управлінцем.
В подальшому, під час реалізації вашого плану дій, Олег Горобець буде доступний для консультацій по телефону.
Записатись на школу можна за номером - (063)799-99-74.
Сайт Школи маркетингу - m.riamedia.com.ua.
Старт 31 травня
Бережіть ваш час та примножуйте прибутки!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер