Медіа-толока 2023: як у Вінниці говорили про допомогу армії, про майбутнє та перемогу

Медіа-толока 2023: як у Вінниці говорили про допомогу армії, про майбутнє та перемогу
  • У Вінниці вперше провели Медіа-толоку, яка об’єднала сотні людей з різних куточків країни: військових, лідерів думок, блогерів, рестораторів, підприємців тощо. 
  • Говорили про те, що зараз вкрай необхідно робити для перемоги й після перемоги! 
  • Розказуємо коротко про дійство і що було вау! 
     

Вперше за час війни у Вінниці зробили таке масштабне дійство. Загалом Медіа-толока 2023 складалась з панельних дискусій, нетворкінгів та благодійних ініціатив. 

Під час дискусії «Україна на шляху до Перемоги та ЄС» обговорювали актуальні питання: допомога армії, волонтерство, антикорупційні розслідування, видатки з міського бюджету на армію тощо. 

Відео дня

Зірковими (не побоїмося цього слова) гостями-військовими були панове полковники Олександр Гром та Анатолій Штефан, які говорили про важливий момент — допомагати армії і не спинятись, врити в ЗСУ і готуватись самим наскільки це можливо.


А ведучі Марина Данилюк-Ярмолаєва (журналістка, автор проекту «Без цензури») та Богдан Буткевич (журналіст Цензор.нет, співзасновник медіа-проекту «Шоубісики») тримали хід дискусій в своїх руках. 

Важливі слова про Медіа-толоку сказав Віктор Бронюк, Голова представницької ради БФ «Подільська громада», соліст гурту ТІК: 

«Разом зі «Штірліцем», полковником ЗСУ Анатолієм Штефаном, взяли участь у першій Медіа-толоці, де особливим сюрпризом для мене стала іменна марка, яку передав Герой України, командувач Об’єднаних сил ЗСУ, генерал-лейтенант Сергій Наєв.
Надзвичайна для мене честь🇺🇦,— каже Бронюк. — Щодо Медіа-толоки, то це був найперший захід, який стартував у моїй рідній Вінниці, і далі матиме продовження у інших містах.
Головна ідея – разом із військовими, журналістською спільнотою, волонтерами та лідерами думок у плідних і дієвих дискусіях вже зараз починати обговорювати, які мають бути першочергові дії нашого суспільства після Перемоги.
Як протидіяти ворожій пропаганді, якою хочемо бачити нашу Україну і що має зробити кожен громадянин і кожна громада. Чекаючи Перемоги і остаточного вступу у Євросоюз, ми всередині країни вже сьогодні маємо бути готові. 
Перша Медіа-толока красномовно засвідчила, що саме тоді, коли нагальні питання виносяться на спільне обговорення зі жвавими дискусіями та потужними ідеями, всі ясніше починають бачити процеси та усвідомлюють, яка велика дорога і робота чекає кожного з нас, аби із теоретичної площини все якнайкраще втілювалось  на практиці.
Ця ініціатива і перший старт були напрочуд вдалими й далі неодмінно матимуть продовження у інших містах у серії зустрічей, диспутів і панельних дискусій, які допоможуть всім згуртуватися і, здобувши Перемогу, швидше інтегруватися у європейську сім’ю і суспільство». 

Розмова на панельній дискусії була надто відвертою і іноді емоційною. Але чи може вона бути іншою, коли в країні війна? Суспільство потребує правди. У людей великий запит на справедливість. 

— Війна в Україні через корупцію. І якщо зараз не боротись з нею, ми загрузнемо у темряву. Ми не побачимо перемоги. Нам ніколи тоді не потрапити в Євросоюз. Ми зараз усі маємо боротись не тільки з зовнішнім ворогом, а й з внутрішнім. Тому наша редакція постійно проводить антикорупційні розслідування. Тому на медіа-толоці ми й підняли теми про майбутнє. І сподобалось, що люди були різноманітні, з власними поглядами, але усі говорили справді важливі і правильні слова,— каже Вадим Павлов, головний редактор RIA та 20хвилин та співорганізатор Медіа-толоки 2023. 

Також співорганізатор Медіа-толоки а також Голова ради ГО "Ліга блогерів і трендмейкерів Яккі/Yuccie" Руслан Анфілов каже, що дуже велика увага на заході була приділена військовим. 


— Організатори «Медіа-толоки» запросили військових до спілкування з медійниками та блогерами аби започаткувати стійкі комунікації між ними. Ми всі відчули, що вороги України намагаються посіяти ворожнечу всередині країни. Подивіться на велику кількість медійних конфліктів. Частина населення країни живе так, неначе війни не існує. І цю несправедливість та нерозуміння намагаються використати, аби знищити єдність українців. Саме авторитет ЗСУ, співпраця всіх задля підтримки воїнів та волонтерів має стати об’єднуючою синергією для Перемоги та євроінтеграції України! — каже Руслан Анфілов.

Після панельних дискусій продовження чекало увечері в Культурному просторі «Артинов», а також на наступний ранок в ресторані Clover. Ресторатори, власники бізнесу, блогери, журналісти — ділились своїми історіями.
Серед спікерів були Co-founder мережі українських фастфудів «Котлета по-київськи» Саша Аввакумов, актриса та блогер Юлія Слободянюк, співвласник і співзасновник бренду одягу «Impact» Андрій Шулик, співвласниці Debi Group Тетяна Перимська та Олена Гончаренко, письменниця Тетяна Власова, CEO компанії BEZBRENDU Ярослав Смаль, Саунд продюсер Андрій Верніковський, блогерка Юлія Жук, Tik-Tok маркетолог Аліна Золотухіна, контент-мейкер Анатолій Медведев, журналістки хмельницького інтернет-видання ВСІМ Олександра Рискальчук та Анастасія Бевз, засновниця бізнес-школи «Alter Ego» Оксана Лоянич, блогерка-мільйонниця та експерт по YouTube Цвітана Козир, блогерка Влада Мур.

До речі, ось пару слів і від зіркових спікерів. Давайте подивимось, що вони говорили про Медіа-толоку. 

Саша Аввакумов, Co-founder мережі українських фастфудів «Котлета по-київськи», кіноактор, блогер.

«Медіа-толока 2023. Це про неймовірних людей, які в самі тяжкі часи зробили крок в невідомість, про тих, хто ризикнув всім, про тих, хто не здається, про тих, хто вірить в світанок після темряви.
Найкрутіші історії стартапів і бізнесів, коли все навколо руйнується. Такі різні шляхи, такі схожі історії, такі справжні люди. Люди, які пишуть нову історію цієї країни🇺🇦✊
Мав за честь виступати там з вами, дякую за запрошення Yuccie. Дякую всім і кожному, з ким мав можливість поспілкуватися». 
 
Юлія Жук, Ukrainian mom influencer. 

«Всеукраїнська ініціатива «медіа - ТОЛОКА» це про об’єднання українців в сучасних реаліях життя.  Організатори зібрали представників влади, військовослужбовців, журналістів, медійників, акторів, підприємців, спортсменів, блогерів і т.д для панельних дискусій з висвітлення актуальних питань Євроінтеграції України та обмін досвідом з творчими, успішними та креативними представниками в абсолютно різних нішах.
Ідеї, натхнення, мотивація, нові корисні знайомства і приховані можливості, які часто ми втрачаємо …
Це було дуже потужно!»

Анна Турапіна, Design Director нетворкінгів Медіа-толоки. 

«Медіа-толока» у Вінниці: «Суспільство не повинно забувати, що йде війна». 
Під таким гаслом, 18 та 19 листопада пройшов масштабний захід у Вінниці.
Коли мені запропонували до нього долучитися — я з радістю погодилась. 
Присутні - люди бізнесу, журналісти, медіа блогери, волонтери, громадські діячі. Наразі, кожен закрився у своїх переживаннях, але у всіх одна мета - працювати, щоб тримати економічний фронт = донатити, підтримувати армію.
Щиро рада була з всіма побачитись, а ще дуже рада, що на цьому заході було зібрано кошти на важливу справу ❤️

До речі про важливу справу. На Медіа-толоці була і благодійна справа. Присутні на аукціоні зібрали кошти, які підуть в допомогу родині переселенців, яка до того ж є патронатною сім’єю. Далі буде! 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up