Геймінг у маси: як ІТ–академія провела хакатон серед вінницьких розробників ігор

Геймінг у маси: як ІТ–академія провела хакатон серед вінницьких розробників ігор
  • На території молодіжного центру «Квадрат» наприкінці року пройшов хакатон серед учнів ІТ–академії. 
  • Участь в змаганні приймали усі бажаючі. Вікове обмеження – від 8 років. 
  • На хакатон зібралося 12 дитячих і 15 дорослих команд. Переможців обрали одразу після виконання завдання. 

Змагання відбувалося у двох вікових категорія, кожній команді дали по 6 годин на виконання задачі. У чому полягав хакатон? Попереднього вечора учасники отримали завдання, а у день конкурсу виконували його.

На базі Вінницької ІТ-академії такі хакатони проходять щороку вже третій рік поспіль. 28 грудня у змаганні прийняло участь майже три десятки команд. 12 команд із дітей та підлітків та 15 команд дорослих. У команді могло бути від 5 до 8 чоловік, і у кожної є ментор або навіть кілька.

– Хто не вірив у те, що за 4-6 годин реально створити щось цікаве, – сьогодні на власному досвіді у цьому переконаються, – сказав Роман Мельник, СЕО Вінницької ІТ–академії.

Геймінг у маси: як ІТ–академія провела хакатон серед вінницьких розробників ігор, фото №1 на сайті 20minut.ua

Відео дня

– Задача полягає у тому, – розповідає викладач В’ячеслав Кувщинов, – щоб написати програму гейміфікації курсу. На будь-яку тематику у будь-якій галузі. Вимоги до проектів: необхідно мати сценарій, сюжет, внутрішню логіку. Для того, щоб пройти весь рівень, користувач повинен мати певні дистанції, досягнення, рівні проходження. Та, звісно, нагороди до них.

Геймінг у маси: як ІТ–академія провела хакатон серед вінницьких розробників ігор, фото №2 на сайті 20minut.ua

– Також не забуваємо про додаткові можливості. І головний приз. Нагорода. Те, чого прагне кожен гравець, кожен користувач. Ви повинні продумати усі ці моменти та логічно їх поєднати між собою, – розповідав В’ячеслав Кувшинов учасникам. – Можна створити ботів, що допомагатимуть протягом гри. Зробіть героїв, персонажів. Це має бути той, з ким гравець зможе себе асоціювати. Саме тоді гра стане цікавою та матиме більше значення для людини, котра в неї грає. Не забуваємо про колаборацію – герой повинен мати змогу взаємодії з іншими персонажами. Подумайте про те, хто є вашою цільовою аудиторією і від цього фактора відштовхуйтесь. Наділіть персонажа особливими навичками та вміннями. Характерними особливостями. Додайте елемент змагання, це розпалить азарт у гравців...

Поки тривало завдання та учасники розробляли проекти, виступали спікери з цікавими та пізнавальними доповідями. 

Далі усі учасники хакатону представили результати роботи в командах: веб-сторінки, ігри, додатки для смартфонів. Деякі з них мали знайомі нам мотиви книг, фільмів та ігор. Майже усі розробки несли у собі, крім розважального, навчальний контент. Більшість учасників зосередилися на шкільному віці користувачів та спробувала поєднати ігрову методику з вивченням звичайних шкільних предметів.

Оголошення результатів першої категорії учасників, молодшої групи, відбулось о 16:00. Перемогла команда «JS_JEDI» з п’ятьох учасників. Вони були дуже раді своїй перемозі, тішилися подарунками та вболівали за команди дорослих.

Геймінг у маси: як ІТ–академія провела хакатон серед вінницьких розробників ігор, фото №3 на сайті 20minut.ua

Серед старшої вікової категорії перемогу здобула «Team Spirit» з планом розробки навчальної гри з вивчення шкільних предметів. Розважальною основою додатку слугував космос, планети та їх дослідження.

Геймінг у маси: як ІТ–академія провела хакатон серед вінницьких розробників ігор, фото №4 на сайті 20minut.ua
 

Читайте також:

Мандрівка парком та цікаві завдання: вінничан запрошують на квест
 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (2)
  • Грицько Штахета
    У ВІнниці є розробники ігор? три рази сумним голосом "Бу-га-га".
  • Ols Kat
    test

keyboard_arrow_up