Web Summit-2019 і RIA в Лісабоні: сильні промови і тренди

- У Лісабоні пройшла найбільша IT-конференція Європи - Web Summit-2019. Тут підводили підсумки року в сфері IT, веб-розробок та розповідали про плани на майбутнє. Сюди з'їхалися власники і топ-менеджери найвідоміших і успішних компаній, серед яких був і бренд RIA.
- Розповідаємо про сильні промови Едварда Сноудена, президента Huawey Guo Ping, сина Уілла Смітта - Джейдена Смитта.
- І які тренди чекають нас у 2020 році?
В цілому на Web Summit в цьому році приїхало більше 70 тисяч людей. Це на 10 тисяч більше, ніж в 2018 році. Айтішники з усього світу привезли 2150 стартапів! Тут можна було поговорити з представниками таких успішних компанії як Microsoft, Apple, Huawei, Google, Amazon, Uber, Bolt, RIA.com Marketplaces і інші. А тепер коротко про головні меседжі спікерів.
Про безпеку
Веб-саміт почався з блоку про стартапи. За ним слово дали Едварду Сноудену, колишньому співробітнику ЦРУ, який в 2013 році на весь світ заявив про те, що управління стежить за інформаційними комунікаціями між громадянами багатьох держав. На веб-саміті він виступав по веб-зв'язку. Зібрали його головні цитати з виступу.

-
Світ змінюється, це очевидно. Люди часто зляться на правильних людей по неправильним причинам.
-
Коли у нас є великі технології, які використовуються маленькими компаніями і захищають людські права, то ми починаємо рухатися в напрямку більш безпечного світу.
-
Шпигувати - нормально, до тих пір, поки інформація нікуди не зливається і ви тримаєте контроль над ситуацією. Рано чи пізно, все зливається.
-
Великі компанії завжди говорять про збір даних і про їх захист. Але це поняття саме по собі абстрактне. Воно стає абстрактним, коли справа доходить до людей. Зливаються НЕ дані, зливаються люди і зливаєтесь саме Ви. Дані нічого не значать до тих пір, поки вони не прив'язані до людей. Але сьогодні, практично всі прив'язане до людей.
-
Замість того, щоб попросити людей довіряти вам, краще покажіть їм, чому вони не повинні довіряти вам. Ніякі проміжні ланки не контролюють вас і тих, кому ви довіряєте.
Про 5G
Слідом за Едвардом Сноуденом слово взяв президент Huawey Guo Ping. Його доповідь була присвячена 5G. Коротко про його доповіді в цитатах.

-
У найближчому майбутньому люди, розділені великою дистанцією зможуть комунікувати в реальному часі за допомогою 5G. Він підвищить безпеку, оперативність і ефективність обслуговування. Він буде підтримувати швидку відповідь підтримки, що допоможе позбутися від проблемних ситуацій у багатьох сферах.
-
TrackAI – за допомогою штучного інтелекту це програмне забезпечення допоможе 19 мільйонам дітей встановити можливі патології в зорі. Воно бере до уваги найменші рухи людського ока і встановлює його моделі / візерунки руху. Технічний фахівець зможе використовувати пристрій HUAWEI P30 в якості інтерфейсу для аналізу живих даних і оцінки того, чи є у дитини порушення зору, і які дії можна зробити, щоб виправити зір дитини.
-
5G змінює те, як ми працюємо і живемо. Надає нам найпотужніші обчислювальні механізми. Розробники додатків і програмного забезпечення за допомогою нього можуть повністю розкрити свій потенціал.
-
Була запущена Huawei development program – програма розвитку Huawei. Вони хочуть зробити штучний інтелект простіше (зараз він занадто складний, внаслідок чого його важко впроваджувати і виникають проблеми з його використанням)
Про благодійність
На веб-саміті підняли популярну останнім часом тему - про захист навколишнього середовища. І розповідав про неї син Уілла Смітта – Джейден Сміт.
Говорив про благодійність, про допомогу зонам без достатньої кількості води. Увесь його виступ можна вмістити в одну фразу:
«У світі ніколи не буде достатньо благодійності, щоб задовольнити всі людські потреби».

Джейден Сміт, син Уілла Смітта, про захист навколишнього середовища, благодійність і допомогу зонам без достатньої кількості води.
П'ять трендів з Web Summit-2019
Аналітики кз AUTO.RIA.com щороку відвідують Web Summit не тільки з метою навчання і щоб знайти нові ідеї. За кілька днів на конференції вони зібрали інформацію про тренди. Ексклюзивно і коротко з перших вуст про тенденції, які отримають ще більшу популярність в 2020 році.
Аудіоподкасти
Аудіоподкасти – це різної довжини аудіозаписи на різні теми. Вони витісняють тексти. Їх популярність зростає і стає ближче до популярності Ютубу.
Вони зручні тим, що їх можна слухати скрізь і в будь-який час, незалежно від того, чи з'явилося у вас дві хвилини вільного часу, або годину. Часто, людям не хочеться витрачати свій час на перегляд довгих відео на Ютубі, тому споживають її в аудіо форматі, наприклад, в пробці по дорозі на роботу. Довжина подкастів варіюється приблизно від двох хвилин закінчуючи годиною.
Основні теми, в яких зацікавлені люди сьогодні, це: саморозвиток, вивчення мов, спілкування з впливовими людьми, новини, наука, технології, бізнес, історії успіху, комедії та здоров'я. У додатку Google Podcasts вже більше 5,000,000 скачувань в Play Market.

Артем Уманець з RIA.com Marketplaces каже:
– Аудіоподкасти - це потужний інструмент як і для навчання, так і для маркетингу. Вони можуть зміцнити бренд, несуть в собі інформативну цінність, завжди доступні і легко розповсюджуються.
Емоції рухають всім
На сьогоднішній день, перед усіма компаніями стоїть завдання – добиватися, щоб користувачі поверталися до них знову і знову.
The New York Times провели дослідження, щоб подивитися, реклама на яких статтях буде працювати успішніше, базуючись на опитуванні 1 200 читачів, у яких вони запитали, яку емоцію викликала у них та чи інша стаття. Вони довели, що реклама працювала значно успішніше на статтях, які викликали у людей такі емоції, як любов, смуток і страх. Історії, які несуть в собі "глибину" і чіпляють людини за емоції, будуть більш успішними, ніж ті, які будуть нести в собі велику інформативність.

– Емоції - прекрасний інструмент в навігації. За допомогою викликання різних емоцій, ви зможете створити емоційний зв'язок з користувачем, а це призведе до його бажанням повертатися до вас знову і знову, - каже головний редактор RIA/20minut.ua Вадим Павлов.
Бренд маркетинг
Річард Едельман, СЕО Edelman, на Web Summit розповів про новий тренд.
– Бренд маркетинг - вища форма демократії! На виборах ми робимо вибір і голосуємо раз в чотири роки. Бренди, які мають свою позицію і маніфест по соціально важливих питань – змінюють світ і суспільство набагато швидше. Ми, купуючи ті чи інші бренди, голосуємо кожен день, за цінності і пріоритети, які ми поділяємо з брендами. Тим самим інвестуючи в зміни свій час і гроші. Це і є демократія, – говорить Річард Едельман, СЕО Edelman.

Штучний інтелект
Web Summit щорічно відвідує національний бренд AUTO.RIA.com, який веде бізнес в 45-мільйонній Україні. Він входить в ТОП-5 в світі серед автосайтів, а майданчик з продажу нерухомості DOM.RIA.com став національним брендом в Україні. І щоб розвивати бізнес, потрібно йти нога в ногу з новими технологіями в світі. Успішному бізнесу завжди потрібно придумувати цікаві фішки для користувачів, щоб вони захоплювалися продуктом. Про що може йти мова?
– Наприклад, на сайті AUTO.RIA.com в 2019 році з'явилося автоматичне розпізнавання номерів автомобілів. Штучний інтелект сам зчитує номери і перевіряє ці номери по державних базам. Це допомагає платформі отримати довіру від користувачів. Застосування аналітики, big data і штучного інтелекту в нашій компанії стоїть на першому місці. І основне наше завдання – продовжувати впроваджувати ці технології. Тому на Веб-саміті говорили про те, що краще не створювати інтерфейс, а довірити його створення штучному інтелекту. Він краще знає, що потрібно користувачам,- каже Артем Уманець.
Також Артем каже, що дослідження підтверджують той факт, що месенджери і соцмережі залишаються основою цифрового взаємодії між людьми, які більше не хочуть дзвонити.
- Люди хочуть листуватися. І в цьому році ми реалізували для них платформу комунікацій. Тепер на наших майданчиках покупці і продавці можуть миттєво контактувати між собою за допомогою чату. Також ми продовжуємо створювати "тільки перевірені пропозиції", знімати нерухомість на 360 градусів.
Mobile-first
У цьому році кількість користувачів, що використовують мобільні пристрої для доступу до мережі Інтернет, досягло 60%. Тому мобільний трафік стає все більш значущим і власники сайтів повинні оптимізувати свої сайти. Важливі вимоги в mobile-first розробці, це: показати найважливіше в першу чергу, сайт повинен бути легким і оптимізованим і він не повинен завантажувати більше ресурсів, ніж потрібно користувачеві для отримання бажаної інформації. Використання Mobile First при розробці веб дає значні переваги для більшості користувачів в першу чергу, які приходять до вас з мобільних пристроїв, а також легкий у використанні розробниками.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Ols KatБуло б непогано, якби цей текст перекладав не штучний iнтелект, а жива людина