Віртуальна мобільна АТС – хмарний сервіс, що допомагає об'єднати в загальну систему номери фіксованого та стільникового зв'язку. Завдяки такій технології вдається створити зручний інструмент для комунікації з клієнтами, партнерами та співробітниками компанії, яким легко керувати та вигідно користуватися.
Фахівці національного оператора мобільного зв'язку Київстар розповіли, що хмарна АТС допомагає заощадити на облаштуванні офісу і може істотно впливати на рівень продажів у компанії. За допомогою яких інструментів це відбувається, розповість наша стаття.
Кожен пропущений дзвінок або незадоволений якістю зв'язку клієнт – удар по репутації компанії. У сучасному конкурентному світі це недозволена розкіш, адже якщо людина не отримає від вас якісну послугу або товар, то може легко перейти до конкурентів.
Впровадження хмарної АТС дозволяє оптимізувати потік дзвінків та грамотно ними управляти:
налагодити автоматичний розподіл комунікацій між менеджерами чи розподіляти їх вручну;
вбудувати голосове меню для зручної навігації клієнтів і попереднього сегментування;
запровадити єдиний номер для всіх філій незалежно від місця розташування;
здійснювати всі вихідні дзвінки з одного номера фірми.
Завдяки віртуальній АТС жоден виклик не залишиться без уваги. Зрозуміти, наскільки це вигідно і важливо, допоможе простий приклад: якщо у вас кожен десятий дзвінок закінчується угодою, то при втраті десяти ви гарантовано лишаєтеся без однієї угоди. Залежно від бізнесу, втрачена вигода може бути доволі серйозною.
Використання хмарної АТС дозволяє повністю автоматизувати процес комунікацій з клієнтами, істотно підвищивши якість та швидкість обробки заявок. У Київстар існує можливість інтеграції з API віртуальної мобільної АТС із CRM Bitrix24.
Вона дозволяє:
відкривати картку клієнта під час дзвінка;
робити вихідні дзвінки просто з картки клієнта;
бачити всю історію минулих комунікацій;
грамотно виконувати допродаж на основі інтересів клієнта та минулих покупок.
Використання CRM допомагає ретельно опрацьовувати інформацію про клієнтів. А інтеграція телефонії дозволяє всього в кілька кліків зробити потрібний виклик та зберегти історію про нього в самій CRM.
Хмарна АТС допомагає в рази скоротити витрати на зв'язок. По-перше, всередині компанії можна спілкуватися абсолютно безкоштовно, незалежно від того, з якого і на який номер надходить дзвінок. Впровадження коротких номерів, закріплених за кожним співробітником, допомагає швидко і без тарифікації обговорити робочий момент та оперативно прийняти рішення.
По-друге, можна заборонити вихідні дзвінки з будь-якого внесеного в корпоративну мережу номера на дорогі напрямки або платні номери. Подібна заборона виключить зловживання фірмовим зв'язком співробітниками та дозволить заощадити додаткові кошти.
Для підключення хмарної АТС не треба купувати дороге обладнання та прокладати додаткові комунікації. Достатньо замовити активацію в Київстар та вибрати відповідний тарифний план. Вдалого переходу!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер