10 найпопулярніших вживаних кросоверів, автомобілі з Росії знову можна імпортувати, Skoda показала Karoq та Kodiaq 2020 модельного року, авто тижня – Renault Captur та що значить на практиці ідея з запровадженням обмежень на в’їзд у центр столиці.
Не так скоро. Кабмін відклав заборону на автомобілі з РФ
Спершу Уряд постановив, що з 1 липня всі транспортні засоби, що мають походження з РФ, як нові так і вживані, заборонено ввозити до України з метою випуску у вільний обіг, або простішими словами – щоб їх розмитнювати. Проте за кілька днів з’явилась ще одна постанова, яка дещо змінила умови обмеження.
Вантажівки, автобуси, спецтранспорт та мототехніку й надалі заборонено імпортувати. А легкові авто знову можна, до 1 січня 2020 року. Буде дозволено й пізніше, але лише у тому разі, якщо за них до початку наступного року було внесено підтверджену ДФС передоплату.
Щаслива пара. Skoda показала оновлені Karoq та Kodiaq
Зовні оновлення чеських кросоверів 2020 модельного року можна помітити хіба по тому, що звиклі круглі емблеми замінили на шрифтовий напис «SKODA». Щоб побачити більше змін – доведеться ознайомитись зі списком опцій, в якому тепер присутня система моніторингу «сліпих» ділянок Side Assist, зі збільшеним до 70 метрів радіусом виявлення об’єктів.
Ще з нового будуть пропонуватись адаптивні амортизатори DCC, а «Карок» отримає 2-літровий 190-сильний дизель, який працюватиме в парі з роботизованою 7-ступеневою коробкою DSG та встановлюватиметься на повнопривідні версії. Також, в якості опції, стануть доступні 20-дюймові колеса.
Автомобіль тижня. Renault Captur
Тепер у цього кросовера, який в Європі тримався у трійці лідерів з продажу, нова платформа, дизайн та «начинка». Машина стала довшою, збільшилась колісна база та ширина, а разом із цим і об’єм багажника. В салоні відразу привертає увагу вертикальний дисплей, який може бути з розміром діагоналі 7 або 9,3 дюйма. Панель приладів, як це тепер заведено, буде віртуальною, тобто монітором, теж з двома варіантами діагоналей – 7 або 10 дюймів.
З електроніки з’явиться адаптивний круїз-контроль з функцією утримання рядності, а кермо, яке з увімкненим «круїзом» можна буде відпустити на 10-15 секунд, матиме підігрів. Базові версії комплектуватимуться трициліндровим 100-сильним мотором і КПП з ручним перемиканням. Автомати, точніше – «роботи», теж будуть присутні, для 1,3-літрового бензинового TCe та для 1,5-літрового дизеля. Всі варіанти передньоприводні. А ще, згодом, має з’явитись і гібридна версія Captur з автономним ходом на електриці до 45 км.
В Європі нова модель з’явиться в продажу вже цієї осені. А от щодо нашого ринку – у місцевому представництві бренду поки ще розмірковують, чи варто новий Captur везти в Україну, адже перше покоління важко назвати бестселером. Зрештою, за кілька місяців дізнаємось, як саме потраплятиме Captur-II до України – новим, через «офіціалів», чи трохи пізніше, «беушним», силами «гонщиків».
Підсікай, тягни! Топ-10 кросоверів з пробігом 2019-го
Ми підібрали десяток кросоверів, які просто зараз можна купити на AUTO.RIA, і відразу чкурнути на рибалку, чи на пікнік, десь подалі за місто. Звісно, що й восени, а тим паче взимку авто зі збільшеним кліренсом та додатковими функціями для бездоріжжя – це саме те, що треба для пересування по більшості наших доріг. А якщо пізніше надумаєте продати кросовера, аби змінити його на новіший – з цим проблем точно не буде, так як всі представники цієї десятки найкраще продавались на AUTO.RIA у першому півріччі 2019 року.
«Потрібно обмежувати в'їзд в центр Києва», - мер Кличко
«Нам потрібно обмежувати в'їзд у центр Києва. Головний інструмент для такого обмеження – розвиток муніципального транспорту і високі ціни на парковку. Будуть заїжджати і ставити свої машини на тротуарах або на смугах руху транспорту - будуть платити великі штрафи» - попереджає мер Кличко.
Цю заяву від столичного мера можна вважати першим дзвіночком у питанні, з яким уже кілька років живуть в Європі – обмеження на експлуатацію транспорту. І якщо у німців чи поляків першочерговою є проблема забрудненості повітря, то у нас все простіше: недостатня пропускна здатність доріг та брак паркомісць, принаймні, у великих містах. Що нерозривно пов’язано з питанням «доступності розмитнення» - адже навряд чи можлива ситуація, коли одні представники влади створюватимуть умови для суттєвого збільшення автопарку, а інші продукуватимуть обмеження, аби не допустити транспортного колапсу.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер