«Пішохід» на колесах?
Поки в Україні електросамокати та моноколеса поза законом.
Електросамокати у нас не можна віднести ні до пішоходів, ні до велосипедів, ні до якогось іншого виду транспорту. Тому питання легалізації їх вже перезріло. Але поки в парламенті його не вирішили, поліція порадила власникам «новомодних засобів пересування» самим подбати про свою безпеку — зокрема, носити шоломи і наколінники, а також показувати іншим учасникам дорожнього руху про свої маневри світловими сигналами.
Чи повинні бути обладнані велосипеди світловими і звуковими сигналами?
Для вечірнього часу, за правилами дорожнього руху, велосипед обов'язково повинен бути обладнаний переднім і заднім ліхтарем і звуковим сигналом — дзвінком. Це для того, щоб водії автотранспорту бачили здалеку і могли відповідно реагувати.
Чи штрафують велосипедистів за порушення?
Вкрай рідко. Та й штрафи зовсім маленькі. Поліція не може впоратися з водіями автотранспорту, що порушують правила, тому до велосипедистів справа не доходить.
Якось перевіряють у велосипедистів знання правил дорожнього руху?
Ніде в світі таких перевірок немає. Насправді, щоб їздити на велосипеді, не так багато треба знати. ПДР для велосипедистів, як і ПДР для пішоходів, діти знають ще зі школи.
Скільки у Вінниці всього велодоріжок?
Сьогодні у місті 70 км велошляхів. Працює муніципальний велопрокат, який планують розширити з 15 до 25 станцій. Є 10 велоСТО.
Як треба вдосконалювати вело-інфраструктуру?
Для того, щоб більше городян пересідали на велосипеди, потрібні хороші виділені велодоріжки, які пов'язували б райони з центром, потрібні коректні велопарковки біля офісів, будинків, торговельних центрів. Не такі, яких у нас більшість — ти туди можеш тільки вставити колесо велосипеда, але не пристебнеш його замком. Це означає, що як тільки відійдеш, твоє транспортний засіб можуть вкрасти.
Крім велосипедів, набирають популярності самокати та моноколеса. За якими правилами вони їздять?
Це питання законодавчо взагалі ніяк не врегульоване — ці транспортні засоби поза правовим полем. Зараз у Верховній Раді зареєстровано кілька відповідних законопроектів, які поки що вивчають в комітеті з транспорту. В одному варіанті ці кошти пересування називають легким персональним транспортом, у другому — засобами мікромобільності. Поки що на них їздять в основному по тротуарах, рідше — по дорогах. Для них повинні існувати такі ж правила, як і для велосипедів. Схоже, що чекати, коли їх легалізують, залишилося недовго.
Джерело: фейсбук Сергій Моргунов та сайт aif.ua.
Читайте також:
Бунтарі на двоколісних змінили місто. Як зароджувався велорух у Вінниці
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Андрей Ящук
Артем Сницар
Остальные - необразованное быдло которое прямо таки напрашивается что бы его переехали. Постоянно ситуации когда эти дегенераты на полном ходу с тротуара выезжают на пешеходный переход и даже не убеждаются что их видят.
Постоянно ситуации когда на велосипедах тупо нету зеркала, они во время манёвра крутят головой и как следствие дергают рулём влево и вправо, виляя на дороге.
Во всех случаях пытаюсь обьезжать этих "людей" на расстоянии минимум метра -полутора. Забыл еще про индивидов которые едут по дороге еле крутя педали и не могут удержать ровно свой велосипед, передвигаясь зигзагами.
Ярослав
Ци ти позаправовим полем! Ці всі ТЗ - МЕХАНІЧНІ ТЗ, за визначенням ПДР, і бляха муха, електросамокат - це скутер, буквально, як і електровелосипед! І лише посвідчення категорії А та А1 дозволяють ними керувати. Всі хто немає посвідчення - порушує ПДР.
Ярослав
1. В світі велосипедисти караються за порушення ПДР на тому ж самому рівні що і авто і пішоходи.
2. ПДР стосуються велосипедистів так само повною мірую як і водіїв, і пішоходів!