«Укрзалізниця» відновила продаж квитків онлайн у резервному режимі

- В резервному режимі «Укрзалізниця» відновила систему онлайн-продажу квитків. Уже можна купувати нові квитки та здійснювати їх повернення.
- Раніше придбані квитки залишаються дійсними, їх PDF-версії можна знайти в електронній пошті.
- Для посадки можна використовувати скріншоти або квитанції про оплату. Також повернення коштів за автокупівлю та квитки доступне через спеціальну форму в застосунку.
Укрзалізниця відновила роботу системи онлайн-продажу квитків у резервному режимі, що дозволяє пасажирам купувати нові квитки на поїзди та здійснювати їх повернення. Про це повідомили в офіційному телеграм-каналі компанії.
— Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі. Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди, — йдеться у повідомленні.
В «Укрзалізниці» зауважили, що для посадки в поїзд пасажири можуть використовувати скріншоти квитків із застосунку. Якщо ж квиток недоступний, достатньо пред’явити квитанцію про оплату з банківського додатку.
Також у компанії зазначили, що повернути раніше придбані квитки в застосунку та отримати кошти за автокупівлю можна через спеціальну форму, доступну на головній сторінці застосунку.
Нагадаємо, 23 березня стався тимчасовий технічний збій в IT-системі, що спричинив непрацездатність онлайн-сервісів. Зокрема, тимчасово припинили продаж квитків через офіційний сайт та мобільний застосунок компанії, а також неможливо було скористатися онлайн-сервісами замовлення додаткових послуг та довідковими послугами.
Читайте також:
На Львівщині зіткнулись автобус та вантажівка: серед постраждалих троє вінничанок
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.