Через технічний збій в IT системі Укрзалізниці не працюють онлайн сервіси

Через технічний збій в IT системі Укрзалізниці не працюють онлайн сервіси
  • Пасажири Укрзалізниці зіткнулися з незручностями: через технічний збій не працюють онлайн-сервіси, зокрема продаж квитків через сайт та застосунок.

Укрзалізниця повідомляє про тимчасовий технічний збій в IT-системі, що спричинив непрацездатність онлайн-сервісів. Зокрема, тимчасово припинено продаж квитків через офіційний сайт та мобільний застосунок компанії, а також неможливо скористатися онлайн-сервісами замовлення додаткових послуг та довідковими послугами.

Фахівці Укрзалізниці вже працюють над усуненням технічних проблем та відновленням роботи онлайн-сервісів у повному обсязі.

Компанія приносить вибачення пасажирам за тимчасові незручності.

Відео дня

Для забезпечення можливості придбання квитків, Укрзалізниця посилює ранкові зміни працівників залізничних кас на вокзалах.

Пасажирам рекомендується використовувати сторінки Укрзалізниці в соціальних мережах для отримання актуальної інформації та зв'язку з представниками компанії.

ОНОВЛЕНО

Укрзалізниця оперативно змінила алгоритм роботи, щоб забезпечити пасажирські перевезення під час відновлення працездатності онлайн-сервісів.

З метою мінімізації незручностей для пасажирів, компанія максимально збільшила кількість працівників в залізничних касах на вокзалах. Також, у виняткових випадках, коли пасажиру необхідно терміново здійснити поїздку, начальники поїздів отримали право оформлювати проїзд безпосередньо на борту.

Пасажирам, які придбали квитки заздалегідь, але не можуть їх відобразити в мобільному додатку, рекомендується перевірити електронну пошту, де має бути наявний PDF-дублікат квитка.

На час проведення робіт з відновленням онлайн-сервісів, Укрзалізниця тимчасово відкриває продаж квитків на міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня, в касах вокзалів. Ці квитки будуть доступні для придбання у міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту повного відновлення роботи онлайн-систем.

Укрзалізниця обіцяє оперативно інформувати пасажирів про зміни в роботі сервісів через офіційні ресурси компанії.

 

Читайте також:

«Руками та лопатами долали кожен сантиметр»: репортаж з місця гасіння пожежі сухої трави

Масштабні пожежі на Вінниччині: рятувальники працюють в надзвичайному режимі

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Aleksandr Dolinnij
    Може досить писати бред? Правду написати слабо?

keyboard_arrow_up