У Вінниці розробили нову програму розвитку велоруху на найближчі три роки

У Вінниці розробили нову програму розвитку велоруху на найближчі три роки
  • Програма розвитку велоруху у нашому місті заключається у створенні якісної, безпечної, доступної та цілісної неперервної веломережі. Ключовою концепцією є поділ міста на три поєднані між собою кільця: Західне, Центральне та Східне.

— Більше велосипедистів на вулицях міста, підвищення рівня безпеки дорожнього руху, поліпшення транспортної доступності, покращення екологічного стану громади та здоров’я мешканців. Усе це передбачає нова програма, яку схвалили депутати на вересневій сесії міської ради. Її пріоритетне завдання — створення якісної, безпечної, доступної та цілісної неперервної веломережі, — розповідають у міськраді.

Рух на велосипеді це спосіб активно провести час та зберегти здоров’я. Серед інших переваг двоколісного його екологічна чистота. У порівнянні з автомобілями, які викидають вуглекислий газ та інші шкідливі речовини. Зменшення автомобільного трафіку також призводить до зниження рівня шуму та забруднення повітря, що корисно для якості життя у нашому місті.

Відео дня

«За дослідженнями, які проводила компанія CEDOS на замовлення міжнародних партнерів та коштом GIZ у 2023 році, 2 відсотки людей, що працюють, їдуть велосипедами з дому на роботу. А це приблизно 4,5 тисячі мешканців громади. Метою ж програми є збільшення таких користувачів до 3,5%. Щоб якомога більше людей діставали свої велосипеди з гаражів та виїжджали ними до своїх підприємств, на навчання, у справах та на відпочинок», — розповідає директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.

Зосередилися на прикладах Європейських міст. Досвід Польщі найпоказовіший для України. Адже там розвивають велорух шляхом вже наявної інфраструктури. До прикладу, частка використання велосипеда у Познані у 2000 році становила 2%, але разом із розбудовою веломережі зросла до 8,4% у 2019 році, у Гданську відбулось зростання з 2% у 2009 до 5,9% у 2016.

«Цього разу ми акцентуємо не на кілометрах велодоріжок, а на користувачах ними. Наразі ми бачимо, що будівництво велосипедної інфраструктури у громаді відбувається переважно під час робіт з реконструкції вулично-шляхової мережі. Тому з'являються непоєднанні фрагменти веломережі. А це впливає на привабливість використання велосипеда та інших засобів мікромобільності. Завдяки Програмі, в результаті ми плануємо охопити мережею усі райони міста. Концентруємося на покращенні якості та зручності», — каже директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.

Підхід до реалізації Програми відповідає Концепції інтегрованого розвитку Вінниці до 2030 року, зазначають в департаменті.

Читайте також:

У Вінниці відбудеться благодійний забіг «З героєм у серці»

На Закарпатті затримали 21-річного вінничанина, який підпалив авто військових та Червоного Хреста

В очікуванні «русского міра» затримали 64-річну віннич

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (15)
×
0%
  • Володимир Воловодюк 5 жовтня 2024 р.
    Чого не придумають, щоб розпилити більше грошей з бюджету.
  • Саша Шевченко 2 жовтня 2024 р.
    Нехай почнуть втілювати цю стратегію з себе,відкриють парковку під міськрадою,а самі пересядуть на ровери! А так це звичайне крадівництво
  • Anton Gromov 30 вересня 2024 р.
    Це чудесно!
    А є карта?
  • Василий и Светлана Рулько 29 вересня 2024 р.
    козли тупоголові! Поки війна- ніяких проєктів. Для кого? щоб ворогу дісталося? Нехай спочатку власним прикладом всі без  виключень посадовці пересядуть на велосипеди чи підуть пішки тими велодоріжками,які поробили на тротуарах. Нехай хоч когось із них зіб'є самокатер (чи й велосипедист), а вони постраждають, то потім не роблять таких "покращень" для містян. І статистику таких порушень нехай збирають, поки це не зробив хтось за них та не виніс вирок і претензії "покращувачам" з міськради!
keyboard_arrow_up