На дверях Регіонального сервісного центру області з’явилися камера та мікрофон. Про це у facebook повідомили активісти громадської організації «Комітет безпеки руху».
««Спеціально навчений» співробітник сервісного центру, на власний розсуд, відчиняє двері лише тим, кого раді бачити, іншим може бути відмовлено, або взагалі відсутня реакція на дзвінок, що є прямим порушенням чинного законодавства України та самоуправством місцевого керівництва», — пише очільник цієї ГО Володимир Черкас.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити ВИС в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
Свої слова підтверджує світлинами, на яких чітко видно новеньку техніку з камерою, мікрофоном та спеціальним приладом, який, скоріше за все, зчитує дані з посвідчень працівників установи для пропуску.
Прес-секретар Центру Володимир Мотичко розповів, що нововведення покращать якість обслуговування відвідувачів.
— Людина скаже за якою послугою і до кого вона прийшла до сервісного центру, — каже Мотичко. — Спеціальні люди з канцелярії розкажуть в який кабінет йти, до кого звертатися. Це відбудеться за кілька секунд. Ніяких обмежень у доступі немає. Всіх пропустимо, навіть якщо людина зайде просто погрітися.
Також Мотичко додав, що на встановлення цієї техніки, а також камер спостереження, є спеціальна постанова Кабміну. За його словами, Сервісний центр перетворюється у режимний об’єкт.
— Тому ми ще встановили камери спостереження, — каже Мотичко. — Але ніяих обмежень для громадян не буде.
Володимир посилався на постанову Кабміну від 18 грудня 2013 року - 939 дск.
Але її неможливо знайти у вільному доступі. Вона розроблялася Службою безпеки України і слугує для службового користування.
Інформацію про це ми знайшли на сайті “Доступ до правди”.
Для прикладу: відповіді на запити, у яких люди просили надати текст цієї постанови.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Юрий Бондарук
Oleksandr Stoliarov