«Складно доїхати зранку та ввечері». Вінничани про проблеми громадського транспорту

Розпитали вінничан про те, що вони хотіли б змінити у міському громадському транспорті.
- У вінницькому транспорті, як на мене, є багато позитивного. Транспорт завжди ходить вчасно. Дуже рідко із цим бувають якісь проблеми. Вчасно добираєшся на роботу, не спізнюєшся. Вранці трішки переповнені тролейбуси, а ввечері завжди вільно. До вартості проїзду я уже звикла, але бажано, щоб більше не піднімали.
Корисне посиланняАктуальні ціни на ЗАЗ у Вінниці на Automoto.ua.
- Я зазвичай їжджу власним транспортом. Але деколи доводиться до доньки на Вишеньку з'їздити. То ввечері після 20.00 години важко сісти на потрібну мені маршрутку. Важко добратися із Чехова до Вишеньки. Маршрутка сполученням П'ятничани-Шкуринці завжди переповнена вщент, дехто просто не поміщається. Особливо ввечері.
- Загалом мене все влаштовує. Завжди є потрібні маршрутки. Проте вони часто бувають дуже переповнені, особливо вранці. Можливо, потрібно поставити якийсь ліміт людей, які можуть перебувати там, щоб вона не була перевантажена.
- Вранці добираюсь до навчання тролейбусом. Засмучує той факт, що транспорт постійно ламається. Це втрата часу. От наприклад, останнього тижня майже кожного дня проблеми із тролейбусом. Але, якщо говорити загалом, то мене усе влаштовує.
- Було б непогано, щоб усі пільговики мали можливість реального пільгового проїзду. Це стосується різних категорій населення: учасників АТО, пенсіонерів, людей із інвалідністю. Власне, у самій Вінниці глобальних порушень я не спостерігав, а от, що стосується міжміських сполучень, то тут ситуація гірша.
- У нашому транспорті є проблема із кондукторами. Нам обіцяли, що буде нова система, до прикладу, така як у Києві. Нам не вистачає у Вінниці кондукторів. Є рейси, на яких взагалі їх немає, в таких випадках обілечує пасажирів сам водій. Звичайно, запрошують на роботу кондукторів, але люди йти не хочуть, бо мала зарплата.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
РоманЗагруженность транспорта в часы пик не выдерживают никакой критики. Можно зайти здоровым человеком, а выйти с клаустрофобией. Нужно помнить элементарную истину , экономика для людей , а не люди для экономики . Транспорт для людей , а не люди для транспорта . На мой взгляд увеличивать доход нужно не за счёт сокращения транспорта , что приводит к такому неудобству. Это дело не хитрое. Нужно понимать , что женщинам может быть неприятно и неприемлемо находиться в плотно заполненном транспорте . И вдвойне неприятно если кто то намеренно будет прижиматься . (И таких хватает). А каждая женщина это чья то мать , жена , сестра и дочь . Летом в жару,в плотно набитом транспорте нет чем дышать. Это комплексный вопрос , который решать нужно только в диалоге с администрацией города . Но решать его точно нужно .
-
Юраот що реально мені здається трохи по-дебільному (але все ж розумію на чию користь це робиться), це те, що маршрутки і автобуси їздять практично в один час.....або немає нічого, або їде маршрутка, а через декілька хвилин автобус....розумію, що питання дурне, але чому б не розділити їхні маршрути?
-
Александр БалагановПока городом будет руководить историк с родственниками парикмахерами-до тех пор все будем мучатся с хаотическим движением транспорта.
-
Ols KatПару раз с начала года наблюдал ситуацию - на пивзаводе с утра народ в троллейбус набивается до отказа, кондуктор пройти от одних дверей до других чисто физически не может. В результате часть людей выходят возле театра так и не заплатив. Если бы троллейбусы были чаще, все платили бы за проезд