Ледь виїхавши із залізничного вокзалу, пасажири 223 трамвая, який йшов маршрутом №1, відчули що його «повело».
- Я сидів з лівого боку, перше подвійне місце, - каже пасажир трамвая Сергій, - трамвай тільки набрав швидкість і його почало нести вправо. Я тільки трохи відчув коли трамвай переїхав бордюр. Коли він врізався у дерево – було майже непомітно. Просто трамвай зупинився, і всі вийшли. Не було ні паніки, ні постраждалих.
Подія сталася близько другої години, по полудню. За словами Сергія, швидкість трамвая була приблизно 30 кілометрів на годину. Трамвай зіскочив з рейок, та, перескочивши тротуарний бордюр, застряг між двома деревами біля входу на м’ясокомбінат. При цьому він примудрився чітко вписатися не тільки між деревами, а й між двома припаркованими автомобілями.
- Я дивлюся з вікна, - каже свідок пригоди Андрій, - а тут між моєю та ще одною машиною трамвай припаркувався! Я її про всяк випадок відігнав, а то може ще якому трамваю припаркуватися схочеться…
Колеги водія висували дві версії події – трамваєві «щось пороблено», тому що саме цей трамвай зійшов з рейок тиждень тому в районі «Локомотива», та звинувачували в усьому швейцарські трамваї.
За їх словами, швейцарські вагони своєю масою «вдавлюють рейки в дорогу», тому більш легкі «чехи», навіть при нормальній швидкості, просто сходять з них.
- Трамваї часто сходили з рейок років 15–20 тому, — говорить головний інженер міського трамвайно-тролейбусного управління Михайло Луценко. — Останнім часом — не більше двох-трьох випадків на рік. Є проблема з трамваями, які нам зі Швейцарії подарували. Вони важчі за чеські, що в нас постійно працюють. Чеські важать 19 тонн, а швейцарські 24. Через них розбиваються хрестовини на розвилках.
Думку про те, що швейцарські подарунки нищать наші колії, директор ТТУ Володимир Бугайчук не поділяє:
- Різниця у п’ять тонн не є принциповою, - каже він. – Поки що немає точних даних, чому саме 223-й трамвай так часто почав сходити з рейок, але ми розбираємо цей випадок «по гвинтиках». Але те, що «швейцарці» тут ні до чого – це точно.
Наразі у Вінниці працює 26 «Міражів» та «Карпфенів» і їх кількість планується збільшити до 42 вагонів.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 40 від 2 жовтня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous