Ще 10 листопада міністр внутрішніх справ Арсен Аваков заявив, що в Україні "склалася катастрофічна ситуація в сфері безпеки дорожнього руху".
За дев'ять місяців нинішнього року зареєстровано вже 117 тисяч ДТП. Щодоби аварії забирають життя восьми людей, а ще 92 - отримують травми.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити ВАЗ в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
Два тижні тому, 14 листопада, у парламенті зареєстрували законопроект №7286, за яким штрафи за порушення правил дорожнього руху збільшаться в рази.
Зміни можуть торкнутися Кримінального та Адміністративного кодексів, законів "Про дорожній рух" та "Про Національну поліцію".
Тимчасове посвідчення водія
Молодому водію “права” будуть давати на два роки. Якщо за цей час його оштрафують більше, ніж два рази, то для продовження посвідчення потрібно буде складати іспити наново. Якщо порушень не було - просто обміняти на нове.
Читайте також:
Водійське посвідчення буде дійсним лише два роки. А що далі?
експерт з питань безпеки дорожнього руху
— Пропозиції МВС можуть привести до погіршення ситуації на дорогах. Вони абсолютно не впливають на зниження аварійності. Повернення до тимчасових водійських посвідчень свідчить про безпорадність МВС в питаннях допуску громадян до безпечного керування авто. А продовження термінів розгляду справ за нетверезе керування збільшить час перебування за кермом любителів хильнути. Замість зменшення потенційно небезпечних водіїв, ми отримаємо їх збільшення.
— З точки зору безпеки дорожнього руху, а отже, зменшення аварійності та смертності, не зробили нічого, — коментує Караваєв сайту autonews.ua. — Усі законопроекти мають подвійну складову. Перша — публічна для суспільства, мовляв, «ось, так ми боремося зі смертністю». Маю на увазі останні ініціативи зниження швидкості до 50 км/год., підняття штрафів. Друга - підсилення повноважень поліції через порушення цивільних прав громадян. Передати поліцейському “права”, заглушити авто, покласти руки на кермо, вийти з машини, стояти по стійці струнко, - як це впливає на безпеку руху? Після вбивства поліцейських у Дніпрі вони заявили, що повинна бути презумпція правоти поліцейських. Але це аж ніяк не впливає на безпеку людей на дорогах.
адвокат
«Рівень підготовки поліцейських просто жах. Ті матеріали, які від них надходять до судів, не витримують критики. Кричать, що суди не розглядають справи по водінню у нетверезому стані. Перша причина - не вистачає суддів. Вони масово звільняються на хвилі цих реформ, які влада почала. Це не стільки реформи, скільки розвал насправді. А друге - приходить до суду матеріал, а суддя бачить, що порушень при складанні стільки, що він його розглянути не може в принципі. Два варіанти: закрити справу за відсутністю складу злочину, тому, що немає доказів, отриманих за законом (навіть якщо водій насправді був п'яний); або відправити на доопрацювання у поліцію. А там за цей час закінчуються терміни. І водія-п'яницю знову не покарано.
П'яниці, у яких забрали права, продовжували їздити без них. Збільшення штрафів тут не допоможе, тому, що люди, які на таке порушення йдуть, вони розраховують на те, що їх не спіймають. Усі спроби вирішити цю проблему методами, спрямованими на посилення покарання для водіїв, насправді ні до чого привести не можуть», — коментує Володарський сайту autonews.ua
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 6 від 5 лютого 2025
Читати номер
Борис Романюк
Юрий Бондарук
Валерка
Це тільки мені здається що ми потехеньку, але впевнено крокуємо у бік поліцейської держави?
fank franko
Юрий Бондарук reply fank franko