Готуємося до «листів щастя» та «мажорні євробляхи»: огляд автоновин тижня

Готуємося до «листів щастя» та «мажорні євробляхи»: огляд автоновин тижня
  • Разом з головним авто-сайтом України AUTO.RIA, зібрали важливі новини минулого тижня
  • П’ять хвилин — і ви дізнаєтеся як приготуватися до «листів щастя» та що потрібно знати про борги власникам і покупцям авто.
  • Ще розкажемо про дизельні машини, зняті з виробництва у 2018 році.

Водіям приготуватись: «листи щастя» на підході!

Готуємося до «листів щастя» та «мажорні євробляхи»: огляд автоновин тижня, фото №1 на сайті 20minut.ua

Ця осінь буде багата на новини для автомобілістів: найбільш очікувана багатьма подія – зміна правил розмитнення. Але це тільки в планах, а ось що точно відбудеться – це початок дії нового закону про парковки.

З вересня на дорогах запрацюють інспектори з паркування, повернуться евакуатори, «листи щастя» а також з'являться перші штрафні «тікети» на лобовому склі автомобілів порушників. Ми зібрали всю необхідну інформацію про нововведення, щоб кожен міг завчасно підготуватися. І, тим паче, щоб не отримувати неприємних повідомлень за чужі порушення.

Відео дня

Читати більше...

 

Законодавчий сюрприз: що потрібно знати про борги власникам і покупцям авто

Готуємося до «листів щастя» та «мажорні євробляхи»: огляд автоновин тижня, фото №2 на сайті 20minut.ua

Є борги – нема торгів. Приблизно так можна описати нову постанову Кабміну, яка зобов'язує перевіряти кожного продавця автомобіля на наявність боргів: штрафів, невиплачених аліментів, невиконаних судових рішень.

Купувати автомобіль «на віру», тобто по довіреності або передачею техпаспорта – тепер занадто ризикована затія. Можна стати власником чужих боргів за свої ж гроші. Те ж стосується і тих, хто досі не переоформив машину на себе, якщо раніше вона також була куплена «під чесне слово», без належного оформлення.

Читати більше...

 

Засуджені: дизельні машини, зняті з виробництва у 2018 році

Готуємося до «листів щастя» та «мажорні євробляхи»: огляд автоновин тижня, фото №3 на сайті 20minut.ua

Боротьба за чистоту навколишнього середовища шляхом підвищення інтересу до екологічних автомобілів тепер отримала новий напрямок: боротьба проти. Проти дизельних автомобілів, які не вкладаються у все більш жорсткі екостандарти. Так, автозаводи можуть і далі обвішувати мотори хитромудрою електронікою, турбінами та нейтралізаторами, - але ціна! Так що виробники просто почали знімати з конвеєра моделі з дизелями, які модернізувати неможливо.

У цій добірці більше десятка машин, які ви вже не купите з дизельним двигуном в салоні офіційного дилера.

Читати більше...

 

Автомобіль тижня: Karlmann King

Готуємося до «листів щастя» та «мажорні євробляхи»: огляд автоновин тижня, фото №4 на сайті 20minut.ua

Вважаєте усі сучасні позашляховики нудними і схожими один на одного? Будь ласка: тримайте ексклюзивний броньований «джип», з 6,8 літровим двигуном V10, який виглядає немов військовий літак-«невидимка». Але ця машина здатна дивувати не лише своєю зовнішністю: салон оброблений тонкою шкірою, цінним деревом і золотом, ще тут є «музика» з 20-ма динаміками, холодильник і сейф.

Не вражає? Тоді ось вам ще ігрова приставка, телевізор та кава-машина. Готові брати – ходімо до каси! З вас майже 2 мільйони доларів за рідкісну китайську машину. Не передумали?

Читати більше...

 

«Євробляхи»: скільки серед них «мажорних» авто?

Готуємося до «листів щастя» та «мажорні євробляхи»: огляд автоновин тижня, фото №5 на сайті 20minut.ua

А й справді, чи не час порахувати, як багато серед машин на єврономерах продають «свіжих» екземплярів преміум-класу, які можна було оформити за діючими пільговими умовами розмитнення?

Ми знайшли спосіб вирахувати це число. І воно виявилось не надто вражаючим: близько двох відсотків усіх «євроблях» можна зарахувати до «прохідних», а «мажорних тачок» у парку «литовців», «поляків» та їм подібних, не більше одного відсотка. В перерахунку на обсяг українського автопарку, це приблизно три з половиною тисячі автомобілів.

Читати більше...

Читайте також:                                                                        

  • Куди діваються німецькі дизелі та як обійти норми «Євро». Огляд автоновин
  • Нові вимоги до розмитнення «євроблях» та тест-драйв: огляд автоновин
  • Нові правила розмитнення, п'яне божевілля та ТОП-10 машин світу. Огляд автоновин

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (2)
  • Юрий Бондарук
    От я не розумію, як має "запрацювати" Закон про парковки", якщо до сих пір нічого не вирішили з "бляхами"? Тим самим виходить, що мене (на укр. реєстрації) штрафувати будуть - БО МЕНЕ МОЖНА ЗНАЙТИ, а "бляхаря" не будуть, бо хто буде слати "листи щастя" поляку, литовцю чи молдованину ВЛАСНИКУ "бляхи"?
  • Daily
    ну да ну да .мы вот массу законов придумали а вы такие не благодарные ,немцы дизель запретили  и тут же  купили  у своих граждан по 7тысяч евро за движок,по пути  завгара Януковича двигаетесь, удачи.

keyboard_arrow_up