Що вирішили в Раді з «євробляхами», новий Nissan Juke, на чому їздять слуги народу, за які електронні помічники готові платити українські автомобілісти та нові бюджетні електрокари від VW та Honda.
Обіцяне Президентом чергове відтермінування штрафів за нерозмитнені автомобілі було підтримане Верховною Радою. Після офіційного опублікування документа перехідний період відновить свою силу, і ті, хто досі з якихось причин не встиг подати на митницю свою «євробляху», матиме останню нагоду її «легалізувати», - звісно, якщо документи в порядку і машина «прохідна».
А поки діятиме перехідний період, втретє наданий тим, хто свого часу проігнорував загальні правила та їздив на «єврономерах», парламентарі мають намір підготувати нові правила розмитнення. Такі, які влаштували б усі зацікавлені сторони.
Перша генерація «Джука», виглядала, якщо чесно, «на любителя». Комусь подобалась ексцентричність дизайну, хтось же вважав його помилкою автомобільної природи. В будь-якому разі, новий Juke здатен об’єднати обидві сторони, тобто як критиків так і прихильників попереднього покоління цього компактного кросовера. Друга генерація Juke має цілком пристойний, сучасний та цікавий вигляд. І тепер ніхто не тицятиме в нього пальцем з єхидною посмішкою.
Якщо ми вже розібрались з головним питанням, тобто зовнішністю цієї моделі, то варто сказати хоч два слова про техніку. Двигун спочатку пропонуватиметься один – літрова турботрійка, потужністю 117 к.с. До неї може бути під’єднана 6-ступенева механічна коробка передач, або ж семидіапазонний «робот». Варіатора не буде. Розширено список електронних допоміжних систем, дещо змінився дизайн інтер’єру, який став, якщо так можна сказати, більш люксовим. Щодо цін: в Україні вони офіційно поки не озвучені, але відомо, що у Європі (де вже приймають попередні замовлення на Juke) за машину просять еквівалент від 513 тис. грн до 750 тисяч за «топову» версію.
Що ж, виборчі емоції згасли, Парламент взявся до роботи, і саме час понишпорити по гаражах нових (а часом і не таких і нових) політиків, від яких на наступні кілька років залежатиме законотворча місія в нашій державі. Список автівок, складений аналітиками видання «Фокус», досить різноманітний: від стареньких «Жигулів» до позашляховиків чи спорткарів преміум-класу. У всіх персон із наведеного переліку є по декілька одиниць техніки. До речі, дізнатись актуальні ціни на кожну з наведених моделей можна у нас на AUTO.RIA. А може й собі якусь купити – не відставати ж народу від його власних слуг!
Часи тепер такі, що лиш «радейком» та вентилятором на «присосці» комплектування автомобіля явно не закінчується. Аудиторія AUTO.RIA визначила, що насамперед варто мати систему екстреного гальмування, ще – активний круїз-контроль, а до нього, аби не задрімати від нудьги, систему попередження втоми водія. Також сучасні автомобілісти не проти інтелектуального керування фарами, паркувального автомата і системи допомоги на спусках. І за все це вони готові доплачувати.
На Франкфуртському автосалоні було презентовано два електромобіля, які їхні виробники класифікують як «бюджетні». Один із них – Honda-e. Хетчбек з доволі самобутнім дизайном матиме запас ходу до 220 кілометрів, а потужність двигунів становитиме від 100 до 113 кіловат. Ціна в Німеччині, з урахуванням місцевих субсидій, від 29 470 євро. У продажу в Європі ця модель має з’явитись наступного літа.
Volkswagen на тому ж автошоу показав публіці модель ID.3. Оголошена стартова ціна автомобіля практично така ж, як і у японського хетчбека – близько 30 тисяч євро, і в широкому продажу машина з’явиться теж у середині наступного року. Що вмітиме німецький електромобіль? Запас ходу, залежно від версії, становитиме від 330 до 550 кілометрів, потужність приводу від 110 до 150 кВт, швидка зарядка, але за доплату.
Тепер про бюджетність: ціна нового Nissan Leaf, який лідирує на нашому ринку – близько тих же 30 тис євро. Щоправда, понад 90% цих машин у нас продають вже з пробігом, але за суми приблизно вдвічі нижчі за ті, що зазначені в автосалонах. Якщо ж купівельна спроможність українців не зросте, за кілька років на наш ринок «гонщики» почнуть завозити вживані Honda-e та VW ID.3 приблизно за тими ж цінами, що зараз просять за «Ліфи». Тож за якийсь час, імовірно, в українському сегменті електромобілів таки з’явиться новий лідер за кількістю перших реєстрації. Але доведеться трохи зачекати.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 8 травня 2024
Читати номер