Через Вінниччину прокладуть міжнародну трасу «Київ - Кишинів». Що відомо?

Через Вінниччину прокладуть міжнародну трасу «Київ - Кишинів». Що відомо?
  • Через Вінниччину прокладуть новий маршрут «Київ — Кишинів». Вже запланували будівництво мосту через річку Дністер.

Про це повідомили сайті держагентства автодоріг України.

Служба автомобільних доріг у Вінницькій області вже оголосила тендер на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонно-мостового переходу через р. Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць.

За інформацією відомства, запланували:

Відео дня
  • будівництво мостового переходу через р. Дністер та підходу до нього протяжністю 1,6 км з української сторони;
  • оновлення 137,5 км маршруту Київ — Кишинів на окремих ділянках доріг М-21 Виступовичі — Житомир — Могилів-Подільський та Р-08 Немирів — Ямпіль.

Зараз ми на старті процесу створення оновленого маршруту між столицями України та Молдови. Закупівля ТЕО — це перший крок. Паралельно з цим готуємося до оновлення 137,5 км маршруту — йдеться про найбільш проблемні для проїзду ділянки. Тобто вже до кінця року шлях до кордону планується зробити комфортним для проїзду — розповідає Голова Укравтодору Олександр Кубраков.

Оновлений маршрут проходитиме через Київську, Житомирську та Вінницьку області, й стане оптимальним для подорожі до Молдови в обхід невизнаної Придністровської республіки.

Варто додати, що це вже четверта спроба в історії Ямполя з наведення переправи.

Архівні документи свідчать, що перша спроба будівництва мосту між Ямполем і Косеуцами (це назва села на молдовському березі навпроти Ямполя - авт.),  була здійснена ще у 1903 році. Але далі проекту справа не пішла.

Вдруге до цього питання повернулись у 1940-му. Тоді почалося будівництво переходу Ямпіль-Гирбова, однак Друга світова війна змінила плани містобудівників.

У 2010 році  Харківський науково-дослідний інститут розробив проектну пропозицію, згідно з якою вартість мосту разом  з під’їзними  шляхами мала складати 190 млн. грн. До будівництва теж не вдалося приступити.

Це факти з презентації проекту будівництва мосту у ВР у 2018 році тодішнім головою Вінницької облради Анатолієм Олійником.

Чи вдасться нинішній владі здійснити стрибок через Дністер, покаже час.

 

Читайте також:

Справа з хабарем: ексголовному «дорожнику» Алексєєву продовжили запобіжний захід

Три простих кроки: як вінничанам змінити постачальника газу (Інструкція)

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (36)
  • Валерий Карнаух
    Чекаю на цей міст з часів студентської молодості після подорожі з Ямполя  до Сорок. Через рік - на пенсію...
  • Олександр Бойко
    На старих дорогах поставлять нові таблички і все можна пити шампанське і гроші по кишенях
  • Михаил Попов
    Я не розумію, для чого нова дорога, якщо з Києва до Кишинева можна доїхати по одеській трасі до Ананьїва, а потім - по трасі Кропивницький - Кишинів до кінця? Такий варіант найбільш логічний, до того ж трасу Кропивницький - Кишинів не заважало би відремонтувати, бо вона в занедбаному стані, багато ям, фури застрягають в ямах.
  • Андрей Шпак
    Умань-Кишинів був автобус,відремонтуйте дорогу,навіщо придумувати велосипед??

keyboard_arrow_up