Як вінничанка з журналістом повертала гроші за несправний планшет

Як вінничанка з журналістом повертала гроші за несправний планшет
Закон “Про захист прав споживачів”, які і інші в Україні працює поганенько. Багато вінничан йдуть в редакцію RIА жалітися на магазини та сервісні центри. Одна з найпоширеніших проблем - продавець не хоче брати на себе відповідальність за несправну техніку. У випадку з пані Іриною, все закінчилося добре

Вінничанка Ірина Горностаєва купила в “Ельдорадо” планшет на день народження своєму шестирічному сину Сашку. Але подарунок був невдалим. За день він перестав вмикатися.
Жінка, розуміючи, що правди їй доведеться шукати довго, прийшла просити допомоги в журналістів. Тільки після того, як Ірина вже прийшла в “Ельдорадо” з журналістом, їй пішли на поступку та на вибір запропонували або ж новий планшет, або забрати гроші.
Ірина прийшла в редакцію RIA зі своєю старшою дочкою Світланою Лученко. Дівчина показали журналістам планшет Elenberg TAB709, який дійсно не працює. Якщо натиснути кнопку живлення, на дисплеї з’являється іконка порожнього акумулятора разом із знаком оклику. За мить пристрій вимикається. Зарядити його неможливо. 
 - Я в квітні 2013 року читала в RIA статтю про те, як ваш журналіст за поламаний монітор відвоював у магазина 1500 гривень, - розповідає Ірина Горностаєва. - Після того, як в магазині у мене не захотіли брати цей планшет на ремонт, я вирішила подзвонити на вказаний у статті телефон.

Відео дня

Дуже невдалий подарунок 
В кінця червня Ірина разом з чоловіком пішла по магазинах шукати подарунок їх 6-річному сину Сашку.  Купувати вирішили в “Ельдорадо”, що знаходиться в колишньому “Дитячому світі”, що біля Центрального мосту. 
- Продавець показав нам планшет за 565 гривень, вирішили його брати,  - каже Ірина. -  Хлопець рекламував його, розповідав про переваги і всіляко переконував купити саме його. Коли ми вже підійшли до каси, продавець зненацька сказав, що він помилився і дав не той планшет. За його словами, того, про який він казав, уже немає. Є дорожчий - за 700. Для дитини мені не шкода тих зайвих 130 гривень. І ми купили.
Ірина каже, що син грався з планшетом всього два дні. 
- Першого дня виявилося, що внутрішньої пам’яті всього 1 Гігабайт, хоча на коробці заявлено 8 Гігабайт, - каже жінка.  - Ще через день пристрій взагалі перестав вмикатися.
Ірина знову пішла в “Ельдорадо”, щоб вирішити проблему з планшетом, але виявилося, що на пристрої був затертий серійний номер. 
-  В магазині продавці та директор звинуватили нас, що ми стерли серійний номер - навмисно чи з необережності, - каже Ірина. 

 - Не може такого просто бути, - обурюється Ірина. - До планшету дитина не лізла, адже була в селі в бабусі. А моя дочка в перший же день привезла чохол до нього. Світлана продає мобільні телефони, в тому числі з Android. Вона розуміється в цьому добре.
З її слів, планшет на ремонт не хотіли брати, бо не було директора, який ніби має підписати заяву для прийняття на ремонт.
Згідно з законом “Про захист прав споживачів” прийом поламаної техніки на гарантійний ремонт відбувається без будь-яких підписів по усній чи письмовий заяві споживача і не потребує візування зі сторони магазину. Коли магазин приймає техніку, він зобов’язаний видати покупцю документ про прийняття на гарантійний ремонт.
Схожа історія трапилася в 2013 році з вінничанином Олександром Давидовим. Хлопець купив телевізор у супермаркеті техніки. Вже на касі перед оплатою продавець-консультант сказав, що він помилився і приніс не той телевізор. Взявши пакунок, побіг, обіцяючи повернутися за мить.
 - Роботу телевізора я вже перевірив, тому оплатив покупку, але підозри про підміну були, - каже Олександр Давидов. - Взяв чек та пішов додому радіти новій покупці. Але радість тривала недовго. Рівно до моменту, коли я ввімкнув телевізор. По всій площі матриці екрану здоровенна смуга битих пікселів. У цей момент я зрозумів, що обдурили мене в момент, коли продавець кудись поніс коробку. Недовго думаючи, я побіг назад у магазин сваритися. Там зрозуміли, що зі мною краще не зв’язуватися і віддали мені гроші назад. Хоча намагалися запевнити, що то я його по дорозі побив.

При журналістові гроші повернули
Вислухавши історію Ірини, журналіст RIA разом із нею та її дочкою знову приїхали в “Ельдорадо”, щоб розібратися в ситуації. Продавець-косультант Руслан Мартощук, який продав Ірині планшет, розповів, що жінку ніхто не дурив.
 - Розумієте, я звичайний продавець, я тут працю три роки і мені немає жодного інтересу продавати бракований товар, - каже Руслан Мартощук. - Я ж не дав планшет з вітрини, я витягнув його з коробки, новий, запакований. Звичайно, людина має право здати на ремонт техніку, навіть якщо на ній витертий серійний номер. Я вас проведу в наш сервісний відділ, де можна буде обговорити варіант повернення чи ремонту.
Як показує практика спілкування покупців з магазинами техніки в питаннях повернення товару або гарантійного ремонту, часто останні ігнорують вимоги споживача, придумуючи багато різних відмовок. Проте коли споживач приходить з журналістом, ставлення одразу до покупця змінюється на краще і йому одразу йдуть на поступки.
Руслан Мартощук близько півгодини дзвонив за різними номерами, щоб зв’язатися з людиною з їхнього сервісу.
 - Мені менеджер сказав, що ви можете забрати гроші або ж взяти такий самий новий планшет, - сказав працівник сервісу. - Який варіант ви обираєте?
Ірина з дочко Світланою не очікували такого розвитку подій. Жінки вирішили забрати гроші та купити планшет в іншому місці.
 - Дивно, що вони так вирішили, - каже Ірина. - Зранку сьогодні мене звинувачували, що то я затерла серійний номер, а тут так просто погодилися віддати гроші назад. Це через те, що я прийшла з журналістом, от і злякалися поганої слави.
Журналіст RIA звернувся до керівника вінницького магазину “Ельдорадо” В’ячеслава Гураша з проханням прокоментувати ситуацію. Але чоловік відповів, що він коментувати нічого не буде.
 - Відправляйте запит на Київ, або шліть на наші електронку, - каже В’ячеслав Гураш. - Ми його самі їм перешлемо.

Що про це думає колишній продавець-консультант з “Ельдорадо”
Журналістові RIA вдалося знайти хлопця, який раніше працював продавцем-консультантом в “Ельдорадо”. Той анонімно розповів про внутрішню “кухню” та схему продажу товарів у магазині.
 - Як такої схеми продажу неліквіду чи бракованої техніки в “Ельдорадо” не існує, - каже колишній продавець “Ельдорадо”. - Якщо десь з’являється брак, то цей товар переходить в категорію “уцінених”. Його зазвичай продають набагато дешевше. Купують таку техніку або ж самі продавці, або люди, які хочуть зекономити і їх попереджають про брак.
Також колишній продавець-консультант розповів, що яку б модель з якими характеристиками людина не обрала, все одно їй будуть намагатися продати ту техніку, яку треба продати і ту, з якої продавець отримає найбільше грошей.
 - Щодня зранку в магазин керівництво надсилає ціни на чотири категорії товарів, - розповідає колишній продавець. - Тому консультанту найцікавіше продати саме той, на який відсоток заробітку для нього буде найбільшим. Що стосується повернення техніки або повернення на гарантійний ремонт, то в першу чергу в цьому не зацікавлені продавці. Адже якщо людина повертає техніку, то з продавця просто заберуть нараховану суму за проданий товар. Те, що Ірині продали такий планшет, та ще й зі стертим серійним номером, може бути просто браком.

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (46)
  • Анонім

    Я придбала три роки тому на Миколая ноутбук і заплатила 1300 грн за гарантію.Нам сказали що якщо не скористаємся нею до 3 років ці кошти можна використати на покупку будь якрї техніки.Прийшли,нам все підтвердили,набрали товару на цю суму і тоді касирша десь пропала,прийшла і сказала що карточка на яку нам перевели ці гроші може проплатити тільки 50 % тобто ми маєм 600 грн заплатити ще.А щоб всю суму використати нам треба купити товар на 2600 грн тоді 1300 платимо ми і 1300 Ельдорадо. Аху...ть!!!
  • Anonymous

    По перше продавець тут виненен тільки в тому, що продав китайське гавно, а на щот такого як повернення товару займається сервіс-менеджер який кожний возврат має показувати деректору і питати у нього дозвіл на його повернення. По друге заробітку продавця з категоріями єльдорадо там було максимум 5 грн. ( як і у всіх магазинах найбільний заробіток на послугах і аксесуарах). По третє коли люди купували техніку вони що не бачили що вони купують, якщо по їхніх словах там уже був звтертий серійний номер то сам планшет також мав би бути потертим і він би не мав гарного вигляду. Отже люди просто хотіли зробити дитині подарунок аби щиталось а наші журналісти як завжди написали так де у всьому винні магазини, техніка скрізь однакова на тих самих заводах зробляна і скрізь є процент брака від цього ніхто не застрахований, просто те що можна було вирішити мирним і спокійним шляхом чумусь люди вирішили зробити з криком і скандалом.
  • Anonymous

    Каждая жаба хвалит своё болото, но ожидать от планшета за 700грн. можно только одного что он может заглючить в первых 2 недели это в лучшем случае, в худшем, планшет будет кататься по сервисным центрам по так называемой гарантии)
  • Anonymous

    На разные группы товара, разные требования внимательней перечитайте закон прав потребителя
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
10:27 Вінниця прощається із полеглим 23-річним воїном Олександром Лєсніком 09:15 Тульчинський захисник Денис Грінзіцький отримав «Хрест хоробрих» 08:27 Сьогодні вітаємо Христину та Павла. Історія, іменини та прикмети 18 травня 08:12 В завершальному матчі сезону "Нива" в гостях розгромила "Реал Фарму" Від читача 21:52 Підтримайте будь ласка петицію. Резервні голоси 🚨🚨🚨 21:01 Військовий Василь Мусійчук отримав «Хрест хоробрих» з рук Головкома ЗСУ 20:25 Посилення мобілізації з 18 травня: до чого готуватися військовозобов'язаним, розповідає адвокат 20:09 Де отримати юридичну та психологічну підтримку жертвам сексуального насилля під час війни 19:00 Афіша Вінниці. Де і як відпочити дітям і дорослим на вихідних 18 та 19 травня 18:33 Україну накриє хвиля спеки: синоптики прогнозують аномальне потепління 18:00 Дитяча стоматологія у Вінниці: обирайте кращих дитячих стоматологів! (партнерський проєкт) 17:59 Директор вдарив учня, батько якого на фронті? Поліція розслідує скандал у ліцеї 17:48 Можна навіть онлайн: від завтра чоловіки повинні оновити свої облікові дані 17:04 Пасажирка загинула внаслідок ДТП біля Тульчина. Водій був п'яний 16:43 «Буває телефонують і кажуть, що сітка вже не потрібна…» Розповідаємо про волонтерів з «Замасковані» photo_camera 16:30 Чим зайняти дітей влітку. Огляд літніх таборів, гуртків у Вінниці (партнерський проєкт) 16:02 Зросли штрафи за ухилення від військового обліку та мобілізації. Скільки доведеться заплатити? 15:39 Зеленський підписав закон про мобілізацію засуджених 15:20 Практична допомога бізнесу: можливості та ресурси для відновлення та сталого розвитку (прес-служба спілки підприємців "Стіна") 15:01 Десять пікапів «Мітсубісі» хоче купити Вінниця для ЗСУ. Скільки витратять грошей? photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up