Результат опитування, який 16 травня презенутвали у Вінницькому прес-клубі, очевидний - 72% опитаних висловились негативної стосовно транспортних новацій у нашому місті. При тому, що як зазначає заступник голови обласної організації Української народної партії Михайло Бардин, всього було опитано більше 2100 городян.
От тільки це опитування проводилося не незалежним соціологічним інститутом, а самими політичними силами та громадськими організаціями. При цьому більше половини анкет - 1121 - опрацював "Голос народу", козацтво - 325, Батьківщина - 250, Українська народна партія - 35, Свобода - 88, Рух - 300, Удар - 182.
Те, що до опитування не залучили незалежну організацію, голова "Голосу народу" Віктор Маліновський пояснює просто - за це потрібно платити і переконує, що незважаючи на це - отриманні результати незаангажовані.
- До нашої організації входять багато старших по будинках, які взяли ці анкети і пішли по своїх будинках, - каже він. - Таким чином опитуванням було охоплено усі райони Вінниці. Також ми опитували людей і на вулицях.
В результаті, за його словами, 72% опитаних оцінили транспорту реформу негативно. При цьому більше 1500 людей відзначили, що вона призвела до збільшення витрат на проїзд.
- Це при тому, що опитування проводилося до підвищення вартості проїзду в електротранспорті, - каже він.
Також за результатами опитування, за словами заступника голови Вінницької обласної організації Української народної партії Михайла Бардина, можна сформувати пропозиції, які можуть бути представлені як рекомендації владі та ТТУ.
- Наприклад, можна розмістити на зупинках графік руху транспорту, а на кінцевих зупинках розклад відправлення маршруток, збільшити кількість автобусних маршрутів і розвивати мережу електротранспорту в місті, - каже Михайло Бардин. - Саме ці пункти викликають нарікання у городян.
Також вінничани негативно оцінюють збільшення інтервалу руху між транспортом, відсутність вільних місць для сидіння в салонах, тощо.
Після цього слово взяв начальник ТТУ Микола Форманюк, поява якого на презентації результатів опитування, як зізнався Віктор Маліновський, принаймні для нього була несподіванкою.
- Я Вам можу порадити на майбутнє якщо ви і надалі хочете займатися реформами і подібними опитуваннями, то найміть для цього фахову організацію, - сказав Микола Форманюк. - Якби ви дійсно хотіли увійти з пропозиціями до вдосконалення перевезень в місті Вінниці, і якби ви прийшли в ТТУ до мене особисто - я б вам розповів, яка ситуація є сьогодні. І тоді, я переконаний, що ви не проводили цю конференцію. Ви б отримали такий матеріал, якого б вам було достатньо. З приводу маршруток - було 460, а ті які їздили самі по собі - ще 200. Вони їздили хаотично - з-під паркану. Їх ніхто не перевіряв і не контролював. Сьогодні все інакше. Авто постійно проходять техогляд, а якщо водії порушують вимоги до безпеки пасажирів - їх знімають з маршруту і замінюють перевізниками та їхніми авто, які знаходяться в резерві. Так, ми розуміємо, що певні проблемні моменти і що є незадоволені. Але усім милий не будеш. У нас є проблема по тролейбусах і ми намагаємось вирішувати її, проводячи капітально-відновлювальний ремонт. Плануємо запуск нових автобусних та трамвайних маршрутів.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 27 від 2 липня 2025
Читати номер