Як Маліновський з Форманюком за транспортну реформу у Вінниці сперечалися

Як Маліновський з Форманюком за транспортну реформу у Вінниці сперечалися
Громадська організація "Голос Народу", козацтво, партії "Батьківщина", "Свобода", "Удар" та Українська народна партія провели своє опитування вінничан з приводу транспортної реформи...

Результат опитування, який 16 травня презенутвали у Вінницькому прес-клубі, очевидний - 72% опитаних висловились негативної стосовно транспортних новацій у нашому місті. При тому, що як зазначає заступник голови обласної організації Української народної партії Михайло Бардин, всього було опитано більше 2100 городян.
От тільки це опитування проводилося не незалежним соціологічним інститутом, а самими політичними силами та громадськими організаціями. При цьому більше половини анкет - 1121 - опрацював "Голос народу", козацтво - 325, Батьківщина - 250, Українська народна партія - 35, Свобода - 88, Рух - 300, Удар - 182.

Те, що до опитування не залучили незалежну організацію, голова "Голосу народу" Віктор Маліновський пояснює просто - за це потрібно платити і переконує, що незважаючи на це - отриманні результати незаангажовані.

- До нашої організації входять багато старших по будинках, які взяли ці анкети і пішли по своїх будинках, - каже він. - Таким чином опитуванням було охоплено усі райони Вінниці. Також ми опитували людей і на вулицях.

В результаті, за його словами, 72% опитаних оцінили транспорту реформу негативно. При цьому більше 1500 людей відзначили, що вона призвела до збільшення витрат на проїзд.
- Це при тому, що опитування проводилося до підвищення вартості проїзду в електротранспорті, - каже він.
Також за результатами опитування, за словами заступника голови Вінницької обласної організації Української народної партії Михайла Бардина, можна сформувати пропозиції, які можуть бути представлені як рекомендації владі та ТТУ.

- Наприклад, можна розмістити на зупинках графік руху транспорту, а на кінцевих зупинках розклад відправлення маршруток, збільшити кількість автобусних маршрутів і розвивати мережу електротранспорту в місті, - каже Михайло Бардин. - Саме ці пункти викликають нарікання у городян.
Також вінничани негативно оцінюють збільшення інтервалу руху між транспортом, відсутність вільних місць для сидіння в салонах, тощо.
Після цього слово взяв начальник ТТУ Микола Форманюк, поява якого на презентації результатів опитування, як зізнався Віктор Маліновський, принаймні для нього була несподіванкою.

- Я Вам можу порадити на майбутнє  якщо ви і надалі хочете займатися реформами і подібними опитуваннями, то найміть для цього фахову організацію, - сказав Микола Форманюк. - Якби ви дійсно хотіли увійти з пропозиціями до вдосконалення перевезень в місті Вінниці, і якби ви прийшли в ТТУ до мене особисто - я б вам розповів, яка ситуація є сьогодні. І тоді, я переконаний, що ви не проводили цю конференцію. Ви б отримали такий матеріал, якого б вам було достатньо. З приводу маршруток - було 460, а ті які їздили самі по собі - ще 200. Вони їздили хаотично - з-під паркану. Їх ніхто не перевіряв і не контролював. Сьогодні все інакше. Авто постійно проходять техогляд, а якщо водії порушують вимоги до безпеки пасажирів - їх знімають з маршруту і замінюють перевізниками та їхніми авто, які знаходяться в резерві. Так, ми розуміємо, що певні проблемні моменти і що є незадоволені. Але усім милий не будеш. У нас є проблема по тролейбусах і ми намагаємось вирішувати її, проводячи капітально-відновлювальний ремонт. Плануємо запуск нових автобусних та трамвайних маршрутів.

 

Відео дня
>

 

 

 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (40)
  • Anonymous
    Не понимает или тупой или казнокрад , высмеяли мнение людей, что они своими силами провели опрос сделав их работу между прочим, без денег – что шокировало Власть и продажных журналистов !Как без денег ???Первые платят за митинги , а вторые пишут статейки заказные , а ВИТА слепила продажный видео репортаж превратив презентацию в хвалебную оду Форманюку и как он выразился ПОКРАЩЕННЯ есче не закончилось , имел в виду что стоимость будет дорожать ,? А фраза приходите в кабинет (там порешаем) это метод власти . Опрос нельзя проплачивать также как и митинги ,результат понятен кто плаьютит тот и барин . Не написали как Форманюк не ответил на вопрос какие проблемы есть ? Все хорошо говорит , и как сам сказал целый год топтал пороги министерства чтоб поднять стоимость проезда ,мол бензин не вырос и стоимость за проезд в маршутках мы не подняли , а что электроенкргия выросла в цене или Украина свое електричество не производит . оставили без хлеба 400 семей маршрутчиков – альтернативу предложили им или рабочих 400 мест создали ? Пакращеватели ...
  • Anonymous
    Таке враження, що статтю читають і пишуть коментарії одні школярі, які не знають, що таке транспорт Вінниці 80-х років. Це коли було 4 тролейбусних і 5 трамвайних маршрутів, а автобуси їздили в годину "пік" з нахилом на правий бік під кутом 10-15 градусів. Про марштутки ніхто і не міг мріяти. І встигали на роботу, і не плакались.. Замість поливання брудом і ниття, проїдьте громадським транспортом Києва, буде з чим порівняти! Коли тягнучки по декілька годин і в підлозі трамваю колію видно, а на голову сніг або дощ... Не встигаєте на роботу? Просто потрібно вранці не бігти до комп'ютера, а правильно планувати свій час..
    Anonymous reply Anonymous
    Один ти розумний )))
  • Anonymous
    1)Вінницька Транспорта Реформа.2012-13 Шокуючий Аналіз 1-ї річниці Вінницької реформи громадського транспорту. 2) Вінницька Транспорта Реформа.2012-13 Продажність Вінницьких ЗМІ у висвітленні результатів 1-ї річниці Вінницької реформи громадського транспорту. 3) Вінницька Транспорта Реформа.2012-13 Чому Вінницька міська влада відмовляється у проведенні громадських слухань . 4) Вінницька Транспорта Реформа.2012-13 «Винницкие Кабинетные Решалы» 1) В четвер 16-го травня 2013 в прес-центрі (приміщення Вінницької торгово-промислової палати) відбулась прес-конференція за участю представників осередків політичних партій та громадських організацій: Запрошені: Начальник КП «Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління» - Микола Форманюк ; Директор департаменту енергетики, транспорту та зв’язку Вінницької міської ради – Олексій Пидоченко який не зявився показавши свою позицію до думки громадян міста Вінниці .На прес-конференції представлені матеріали соціологічних досліджень. Зокрема, вінничани дали відповіді на питання чи вплинула транспортна реформа за останній рік на витрати коштів і затрати часу під час проїзду в громадському транспорті. 2300 респондентів дали оцінку реформі новій організації пасажирських перевезень у м. Вінниці! 2) 12-го квітня в міській раді зареєстровано повідомлення про ініціативу проведення громадських слухань на тему: «Звіт міського голови міста Вінниці Володимира Гройсмана про підсумки запровадження з 23 лютого 2012 року нової організації пасажирських перевезень». Але Вінницька міська влада відмовляє у проведенні громадських слухань. 3) Запрошені на прес-конференцію представники Місцевих ЗМІ на ознайомлення з результатами анкетування , перетворили презентацію в допит з пристрастям маючи на це повне право але як зясувалось, виказуючи своє упереджене ставлення до деяких спікерів переходячи на особистості , цього вони собі не дозволяють коли спілкуються з Владою, та провладними силами. Показуючи цим свою приналежність та прихильність до Влади яка і контролює в нашому місті ПРАВО НА СВОБОДУ СЛОВА та ГОЛОС НАРОДУ. В своїх відео репортажах та виданнях частина присутніх журналістів відобразила лише свої сумніви до коректності проведеного опитування та засуджуючи методи опитування , присмачуючи та переходячи на особистості та приналежності до партій та громадських організацій, перекручуючи суть, чим ставлять під сумнів свої професійні якості не розкривши і не висвітливши Цифр та графіків які їм в повному обсязі були надіслані на електронні адреси в форматі презентації Power Point з цифрами та графіками . Чому Опитування та аналіз організовували представники наших організацій з допомогою волонтерів, старших по будинках, студентів,вчителів,всіх не байдужих мешканців міста . Причина банальна, відсутність таких коштів які має Влада щоб контролювати ЗМІ,проводити свої опитування проплативши їх та всю армію чиновників,які й показують їм ті результати за що й отримують гроші, логічно? . Було наголошено що це опитування не остання інстанція ,а сигнал громади та тенденція яка існує . Одначе коли почав свою промову Начальник КП «Вінницького трамвайно-тролейбусного управління» - Микола Форманюк , в журналістів не спала жага до запитань , але коли більша половина журналістів опублікувала свої статті ,виявилось що там одні лесливі слова на рахунок М. Форманюка та його здобутків ,а про результат анкетування так ніби його не було , а мета презентації прославляння здобутків М. Форманюка як він висловився «ПОКРАЩЕННЯ» ,яке й більшість і відобразила в своїх матеріалах хоронячи думку громадян та надію на те ,що їх почують. Однак хочу подякувати тим журналістам ,що висвітлили подію не переходячи ні на чий бік ,нікого не вихваляючи і не осуджуючи . Дали конкретику , оцінку дій обох сторін оприлюднивши Аналітику та результати неупереджено , надія є . Судді розібрались ,якими виявились люди , які прокоментували свої думки в цих виданнях , тенденція була схожа з Цифрами Результатів Презентації в середньому 65% незадовільно віднеслись як до продажних статей так і до самої реформи . 4)Транспортна Реформа - Чому Вінницька міська влада відмовляється від громадських слухань порушуючи закон України про громадські слухання . Нашою метою є налагодження діалогу між громадою міста Вінниці та Влади , провівши опитування ми опитали 2300 осіб ,зібрали близько 700 пропозицій . Ми пропонуємо працювати разом для розбудови нашого міста та добробуту громадян ,передати пропозиції Владі та вжити заходів. Як заявив на презентації М. Фурман – Прийдіть до мене в кабінет там я дам всі відповіді і не потрібно проводити опитування , у Нас все добре? . На питання журналістів які є проблеми ? Відповів у нас все ПОКРАЩЕНО деякі є проблеми але ми їх вирішуємо і працюємо над цим кожен день ,без сумнівів так воно і є ми громадяни платим Вам за це заробітну плату ,а ви Микола Форманюк з ваших слів «Цілий рік оббиваете пороги в Міністерстві щоб підняти ціну на проїзд і коли у відповідь Вам задали питання , чи була у Вас кого МИ (ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ) взяли на роботу!хоч думка щоб зробити проїзд дешевше ? Ви відповіли з здивовано відразливим поглядом ,що це дитячі ідеї . Виходить що думка громадян не цікава і розумні тільки ВИ шановний Миколо, а питання які стосуються думки і побажання громадян пропонуєте вирішувати в себе в Кабінеті . Мабуть за звичкою чиновника «порешать» вопрос чи як це зрозуміти ? . Як завжди ,питання в людей на які немає відповіді і реакції, а з боку Влади зневага та зверхність і публічні промови схожі на обіцянки цяцянки . Зневіра більшої частини суспільства на зміни . Навязана думка що нічого не можна змінити на краще . Стара формація політиків не має право вирішувати одноосібно долю країни кабінетними методами не ті часи. На зміну їм має зявитись нове покоління управителів і менеджерів думки яких відрізняються направленістю на результат . Якщо поглянути на позитивні зміни від нововведень безперечно вони існують і робота яка виконується в цьому напрямі вона потрібна , критикувати все на 100% не справедливо і упереджено . Тож давайте слухати людей і вести діалог поважаючи один одного. Також ви заслуговуєте повагу за те ,що прийшли на Презентацію «Аналіз 1-ї річниці Вінницької реформи громадського транспорту» на відміну від Директора департаменту енергетики, транспорту та зв’язку Вінницької міської ради – Олексій Пидоченко який таким чином виказав свою позицію до громадської думки мешканців міста Вінниця . Які між-іншим і йому платять заробітну плату і працювати має не тільки в кабінеті
  • Anonymous
    Громадська організація "Голос Народу", козацтво, партії "Батьківщина", "Свобода", "Удар" та Українська народна партія,це такі партії і рухи для яких чим гірше тим краще.
    Anonymous reply Anonymous
    а конечно забыл только Комунистов упомянуть и Регионалов , понятно откуда ноги растут.
    Anonymous reply Anonymous
    Більшість з яких сільські уйобки.
    Anonymous reply Anonymous
    Давай в личку , я покажу тибе кто уебок .
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
13:13 Нетверезий водій збив 14-річну дівчинку та втік з місця ДТП 12:15 У селі Кочурів зі ставка дістали тіло 39-річний чоловік 11:45 Увага, водії! Як не зіпсувати кондиціонер — і де у Вінниці його ремонтують (Новини компаній) 11:36 Як вінничанам безплатно опанувати нові професії? Усе про ваучери на навчання Від читача 15:10 Кінологічний центр — не розкіш, а потреба ! 11:08 Вінницький ТЦК тимчасово переходить на дві нові локації 10:55 Оперативна інформація для вінничан: де і чому не буде світла та води 7 липня 10:15 ТОП-5 літніх терас Вінниці, де поєднуються смак, вид і затишок (партнерський проєкт) 09:32 В «Кубку АкТИвних» проти молодих нивівців зіграв володар Кубка УЄФА Євген Селезньов photo_camera 09:21 Напружена доба на фронті: ЗСУ відбили 184 атаки та знищили понад тисячу окупантів 08:17 Сьогодні 7 липня: Яке свято, хто іменинник та головні прикмети дня 21:00 ТОП важливих новин на «20 хвилин» від 30 червня по 7 липня, які ви могли пропустити 20:08 «Страх був лише за дітей»: історія кухарки Лариси, яка годує бійців 120-ї бригади ТрО 19:04 Палац Меринга у Старій Прилуці руйнується. Національну пам’ятку залишили без уваги і фінансування photo_camera 18:04 Не стало Віктора Насушного — досвідченого хірурга з Іллінців 17:34 Занедбана пам’ятка у Гущинцях: історія палацу княгині Абамелек на Вінниччині photo_camera 17:03 Етнолокація з душею: як на Вінниччині перетворили старий клуб на туристичну родзинку photo_camera 16:03 «Італійський брейнрот» атакує TikTok: бабусі в хороводах співають меми, а ШІ вигадує нових зірок інтернету play_circle_filled 16:00 HEARTBEAT LIVE: сольний концерт DOROFEEVA у Pirogov Sky 8 вересня (Новини компаній) 15:32 Як змінювалася Вінниця з 1796 по 1982 рік? Місто на історичних картах
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up