У приміщенні диспетчерської підприємства “Вінницькі електричні мережі” в око одразу втрапляє величезна схема електричних мереж, розміщена прямо на стінах диспетчерської. Коли споживач дзвонить сюди, аби розповісти про проблему із електрикою, яка виникла на його ділянці, цю ділянку тут же “вручну” відшукують на схемі і надсилають туди бригаду електриків. На схемі позначені - зрозуміло, у зменшеному масштабі - усі 600 кілометрів електромереж, що знаходяться у віданні підприємства. Вони забезпечують електроенергією 145 тисяч споживачів, як розповів Віталій Ковальчук, директор “Вінницьких електричних мереж”.
— У нас є колл-центр, сюди дзвонять за номерами 0 (800) 217-217 та (0432) 65-95-95. Також нам надходять повідомлення про проблеми з електрикою з “Цілодобової варти”(1560 - авт.). Усі ці звернення скидають оператору на комп’ютер, ми “вручну” по карті мереж визначаємо, що це за звернення, і надсилаємо туди бригаду. Наші бригади працюють цілодобово: вдень - до 14 бригад, вночі - 2-3.
У спокійних умовах роботи у диспетчерську надходить 20-25 викликів на день, якщо ж, приміром, погодні умови несприятливі, то викликів може бути більше 100. Усунути несправності бригада повинна протягом доби.
— Сфера обслуговування — це заяви і від ЖЕКів, і від бюджетних та побутових споживачів щодо проблем із постачанням електроенергії. Як тільки отримуємо повідомлення, одразу виїжджаємо і ремонтуємо, - розповів Юрій Руцький, керівник диспетчерської групи.
Проблеми виникають через високу зношеність мереж - вона складає близько 70%, як розповів Віталій Ковальчук.
— Зношеність велика, а навантаження зростає. Якщо будинки будувалися 50-60 років тому і були розраховані, умовно кажучи, на телевізор, холодильник та праску у одній квартирі, то зараз у квартирах та домах техніки значно побільшало.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер
Історія. Пропало світло в квартирі. Вийшов на в коридор до щитової, дивлюся пакєтнік вибитий, я його до верху - бахнуло. Дзвоню в електромережі, з якими в мене договір підписаний на постачання електроенергії. Розповідаю ситуацію, мені у відповідь - звертайтеся до ЖЕКу. Я кажу, в мене з ЖЕКом договорів немає, лише з вами. Щитова і лічильники - ваша власність. За договором має бути безперебійне постачання, прошу приїхати і полагодити. У відповідь - звертайтеся до ЖЕКу і кидають трубку. Завіса) Європа, *лять