Як розповів один із організаторів заходу Мирослав Боцула, основними темами bootcamp були:
— стратегія (аналіз проекту та планування)
— контент та педагогічний дизайн
— організація навчання (внутрішній маркетинг, залучення, аналіз)
Кривошеєва Ірина, бізнес-тренер компанії «Молокія», приїхала з Тернополя.
— Наша компанія розвивається, маємо 15 філій у різних областях України, тому фізично бути присутніми у кожному регіоні не маємо можливості. Але дуже хотілося б займатися навчанням, атестацією персоналу, — розповіла Ірина. — Ми приїхали сюди, щоб порадитися, взяти для себе щось корисне, побачити, що на сьогодні пропонує ринок, поговорити з експертами, які уже пройшли ці етапи.
Команди обговорювали можливості програми, практичний досвід, підказки по її запуску. Як каже Ірина, компанія розуміє, що будь-яка новинка супроводжується певним супротивом, який необхідно подолати.
— Такий захід — це новий формат, не зовсім стандартний і звичний, але достатньо ефективний. З невеликою групою працює спеціаліст-експерт, — ділиться враженнями Ірина. — Сподобалося, що ми говоримо конкретно про ті проблеми і потреби, які цікавлять саме нашу компанію.
Киянин Валерій Задависвічка, експерт з дистанційного навчання Національного банку України, каже, що якби мав три місяці вільного часу і необмежену кількість ресурсів, то відправився б у Таїланд та Індію. Але й нестандартний формат корпоративного навчання також зацікавив Валерія і він був ментором на E-learning Bootcamp.
— Подібного формату навчання я раніше не зустрічав, це спілкування, комунікація і практична робота, — сказав Валерій. — Подібне може застосовуватися на тренінгах, але це, як правило, вправи на 10-15 хвилин, а тут був час добре пропрацювати усі питання. Пан Валерій вважає, що хороше рішення має «настоятися», головне, щоб не «перебродило». Поки що має хороше враження від заходу, усі учасники дуже мотивовані, прагнуть прояснити проблеми і шляхи їх вирішення.
— Один із способів розвиватися — це навчати інших. Приємно бути корисним, відчувати, що ти можеш принести свої ідеї у проекти інших, — додав Валерій. — Коли слухаєш ситуації різних команд, можеш і для себе взяти певні речі, навчаючи інших, ти і сам навчаєшся.
Організатор Мирослав Боцула каже, що під час тренінгу спостерігався «вау-ефект», адже ніхто не очікував такого підходу.
— Ментори думали, що будуть працювати в одній темі, а люди починали повертати у ту сторону, яка їх турбує, і ментор уже не йшов за своїм планом, а починав працювати з людьми над їх больовими точками, давати свої рішення, — розповів Мирослав.
Мирослав Боцула побачив, що за три години, поки ментори працювали із командами, вони встигали набагато більше, і команди мали можливість знайти відповіді на ті питання, які мучили їх роками.
— А менторам було цікаво, на скільки їх знання підходять під інші ситуації. Тому виходило, що у нас фармацевт консультував рітейл (роздрібна торгівля — авт.), а рітейл консультував того, хто працює з інформаційними технологіями. Компанії, як губка, вбирали всю інформацію, — згадує Мирослав.
Закінчився захід рок-концертом вінницького cover-band-у “Angry Girls”.
Інформацію про те, як все відбувалося і враження менторів та команд можна знайти в Інтернеті за хештегом #ellabinua
Хештеги заходу:
#ellabinua #collaborator #elclub
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер