Лідерів «Народного бренду-2011» вітали з народним визнанням та перемогою у конкурсі у ресторані «Art-House» 22 грудня. Представники 32 найкращих компаній Вінниці отримали почесні дипломи та статуетками богині Ніки від Медіа Корпорації «RIA». Смачні страви та гостинну атмосферу свята забезпечив партнер проекту ресторан «Art-House». За гарний настрій та проведення церемонії нагородження відповідали справжні професіонали - агенція з організації свят «5 зірок». Моральну та фінансову підтримку «Народному бренду-2011» надали служба таксі «Вимпел» 555-777, мережа салонів взуття «4 сезони», супермаркет автозапчастин «Стоп-Транзит», мережа дитячих магазинів «Престиж KIDS», «Престиж Юніор».
- Ми не лише учасники, але й партнери «Народного бренду-2011». Тому в сто разів приємніше, що ми стали ще й переможцями конкурсу у номінації «Магазин взуття». Це дійсно народне визнання, яке стверджує, що ми не марно працюємо, - каже директор мережі салонів взуття «4 сезони» Ольга Сидорчук.
За цьогорічних переможців проголосували одинадцять тисяч шістсот сорок шість вінничан зі 137-тисячної аудиторії читачів газет RIA, «20 хвилин» та сайту http://vn.20minut.ua. Для багатьох лідерів перемога стала приємним сюрпризом.
- Нагорода – для нас приємна несподіванка. Ми не розраховували на перемогу, тому що основний ринок у нас в Києві. Тому вдвічі приємне таке визнання вінничан, - каже один з переможців керівник інтернет-порталу ambar.ua Максим Паламарчук.
Отримати нагороду за визнання найкращим фотографом Вінниці Зорія Файна прийшли його дружина та донька. Він неодноразово ставав переможцем «Народний бренду», але щороку переживає за результат та пильно спостерігає за ходом голосування.
- Для мого батька, який сьогодні отримує іншу нагороду у Києві, перемога у будь-якому конкурсі – це визнання того, що його роботу цінують та люблять. У нього дуже багато перемог, але він ніколи не почиває на лаврах, завжди наполегливо працює, - каже сімнадцятирічна донька фотографа Домініка Файн.
Представники найкращих брендів нашого міста чудово розуміють, що визнання клієнтів дорогого коштує. З їх боку необхідна щоденна наполеглива праця для людей та з людьми.
- Ми раді, що потрапили на «Народний бренду-2011». Це дуже приємний момент, до якого ми так довго йшли. Нашу фірму обрали кращою серед багатьох достойних фірм, що працюють у нашому місті. Дякуємо корпорації «RIA» за організацію, а читачам – за визнання. Усіх з наступаючим Новим роком, - каже представник фірми-продавця комп’ютерів та комплектуючих EuroMobile Марина Гвяздовська.
За традицією під час церемонії нагородження переможців "Народного бренду" відбувається святковий розіграш призів, які приносять з собою гості. Представники "Престиж Kids, Юніор", "Стоп-Транзиту", "Діадеми", "Атл", "Авіценни", "кафе "Мандрівник", "Володарки" та фотосутдії Зорія Файна прийшли того вечора не з порожніми руками. Тож більшість гостей залишали ресторан "Art-House" з приємними сюрпризами. Партенери акції - мережа дитячих магазинів "Престиж Kids, Юніор" та супермаркет автозапчастин "Стоп-транзит" також привітали кожного переможця своїми дисконтними картками, а агенція свят "5 зірок" - вишукано оформленими солодкими сувенірами. Родзинкою церемонії став смачнющий торт від цукерні "Яся".
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 41 від 9 жовтня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous