Конгрес RIA: мрії здійснюються, якщо... говориш правду

Конгрес RIA: мрії здійснюються, якщо... говориш правду
Перший раз за 24 роки RIA публiчно назвала причину свого лідерства - це говорити людям правду. В розслiдуваннях, оголошеннях, перевiрених фото нерухомостi або авто. Правду у всьому.

На третьому щорічному конгресі RIА спікери-працівники говорили не про себе, а про користувачів та читачів наших сайтів. Принести максимальну користь для людей - це курс, яким рухається вперед команда RIA.

Про свої досягнення і плани на майбутнє розповідали представники найбільш успішних та впізнаваних проектів RIA: RIA.com, DOM.RIA, AUTO.RIA, hotels24 та RIA media (до останнього належать сайти 20.ua, 20minut.ua, СахарОК, MoeMisto.ua та газети RIA).

Послухати доповіді колег на конгрес прийшло близько 400 працівників RIA. І це лише близько третини співробітників медіа корпорації, інші залишилися працювати на своїх робочих місцях.

Унікальний захід. Жодна з українських компаній не організовує таких івентів для своїх працівників. Крім власне формальної частини, було багато неформального спілкування. А по завершенню - вишуканий фуршет: багато сортів вина і сиру, якими працівники RIA cмакували під музику квартету саксофоністів.  

Чому робимо те, що робимо

На початку заходу Президент RIA Олександр Човган нагадав присутнім – чим ми відрізняємося від інших. Чому робимо те, що робимо.

– Ми завжди мали мрію. Спочатку ми мріяли, аби газета продавалася на кожному перехресті. Потім, щоб наші сайти читали всі. Результат – вже сьогодні. Держпатент України визнав – слідом за брендом RIA – бренд AUTO.RIA загальновідомим в Україні. Він увійшов до числа ста брендів, визнаних державою кращими. Ми лідер автомобільної інтернет-торгівлі вже. А в майбутньому  – ми віримо, що своєю автомобільною інтернет-торгівлею будемо вражати уяву. Викликати "вау"!.

Він сказав, що лідерство – результат того, що ми з 1992 року говоримо людям правду: про факти, про розслідування, про продавців автомобілів, про квартири і товари. І робимо це для того, щоб люди знали правду.
Олександр Човган: “З 1992 року ми говоримо людям правду: про факти, про розслідування, про продавців автомобілів, про квартири і товари. І робимо це для того, щоб люди знали правду.”

Сказане підтвердили чи не усі наступні доповідачі. Генеральний директор групи RIA.com Сергій Лужецький нагадав, що RIA.com існує 11 років і за цей час встигла увійти до першої п’ятірки e-commerce в Україні.

– Ми – лідери автомобільної інтернет-торгівлі. Користувачі вірять нашому бренду. У нас все прозоро, тож споживач почувається захищеним. Наші продукти постійно адаптуються до потреб аудиторії, тому вона постійно розширюється. Будуючи довгострокові, взаємовигідні стосунки з клієнтами, ми можемо розраховувати на продуктивне і приємне співробітництво,  – сказав Сергій Лужецький.
Сергій Лужецький: “Ми - у першій п’ятірці e-commerce в Україні. Лідери автомобільної інтернет-торгівлі.”

Про унікальну новацію ресурсу DOM.RIA розповіли Вадим Дрозд і Мар’яна Зінчук.

На сайті запроваджено функцію «тільки перевірені оголошення». Це означає, що ріелтор не зможе обдурити клієнта щодо стану та ціни квартири або будинку. Адже спеціальний інспектор RIA з фотоапаратом виїжджає перевіряти усі дані про об’єкт нерухомості безпосередньо на місце.

Конгрес об’єднав майже чотирьохсот співробітників RIA. І це - близько третини медіакорпорації

Відбувається огляд та фотозйомка приміщення й документiв на нього, агент переконується, що квартира і продавець – реальні, і тоді оголошення про нерухомість одержує відмітку «перевірене оголошення». Це значно прискорює пошук квартир клієнтами та яскраво вiдрізняє сайт DOM.RIA вiд інших українських ресурсів з купівлі-продажу нерухомості.

А Роман Марченко є проект-менеджером напряму «Нові авто» на AUTO.RIA. Він вразив представленими даними: вищезгаданий ресурс посідає четверте місце у світі (!) у категорії «Купівля авто» (за даними Similar Web).

– Наша аудиторія в Україні – п’ять мільйонів користувачів. Для порівняння, українська аудиторія Гугл складає 14 мільйонів, Яндекс – 9 мільйонів 600 тисяч. Кожен восьмий наш співвітчизник користується сайтом AUTO.RIA, а серед тих, хто бажає купити авто - майже всi користуються нашим сайтом – говорить Роман.
Вперше за 24-річну історію корпорації йшлося саме про те, чому лідери. Говорили не про самих себе, а про інтереси користувачів наших сайтів.

Про свою діяльність та успіхи розповіли і представники RIA media. Генеральний директор Олег Горобець поділився своїми думками про те, чому люди читають новини.

– Перша причина – це інтерес. Цікавитися навколишнім світом – це невід’ємна властивість кожної людини з дитинства. Ще один елемент – несподіванка. Будь-який нестандартний підхід до, здавалося б, звичайної теми, залучає аудиторію. Гарний підхід – гра на поняттях «перемога і поразка». По суті, кожен мистецький витвір – чи то фільм, чи то стаття – будується на цьому. Важливо ще й пам’ятати, що людей цікавить можливість виходу з кола обмежень. Будь-що «поза рамками», що дозволяє ніби зазирнути далі, глибше,  – це для інформації великий плюс, – каже Олег.

Олег Горобець розповів, що люди “підсідають” на якісні новини, як на справжні наркотики. Інформація повинна викликати викид дофаміну у мозок.

Конгрес RIA - унікальний захід. Жодна українська компанія не влаштовує подібних івентів для працівників.

За словами директора RIA media, якщо врахувати ці моменти, новини будуть викликати в аудиторії звичку. І це все – завдяки хімії у людському мозку. Завдяки викидам дофаміну від кожної порції новин.

Головний редактор газети RIA Євгеній Фролов розповів присутнім, що, починаючи з листопада, наша редакція реалізує унікальний проект, підтриманий Програмою розвитку ООН та Урядом Японії.

– Ми вибороли грант на суму 200 тисяч гривень, аби працевлаштувати п’ятьох переселенців з зони АТО журналістами. Ще 100 тисяч виділила Корпорацiя RIA.  Це студенти ДонНУ. Усі вони показують чудові результати, прекрасно контактують з колективом. Матеріали Діани Гулбіані, наприклад, вже тричі потрапляли на перші шпальти газети RIA. Микита Панасенко – вправний репортер, Міша Курдюков гарно висвітлює теми культури, Альбіна Курбанова пише у жанрі «лайф», а Валерій Чудновський знайшов себе у серйозних темах, як от житлово-комунальне господарство, – розповів Євгеній.

Євгеній Фролов: “У редакції RIA працюють п’ятеро студентів-переселенців з Донецька. Вони забезпечені необхідною технікою, і показують неабиякі успіхи в журналістиці”

Директор з промо RIA media Євген Блищик нагадав усім про захоплюючі проекти, реалізовані RIA у минулому році. Зокрема, йдеться про такі масштабні проекти як «Рухаємо Вінницю» (травневий пробіг центром міста, коли бiгло 5 тисяч учасників), «Один день пішки» та турнір з пляжного волейболу у Парку дружби народів.

Євген Блищик : у 2016-му 50 подiй вiд фонду RIA, а ще й Св’ято сиру i вина!
Конгрес нагадував святкове дійство ще й тому, що на RIAвців очікував неабиякий фуршет. У “Бурлеску” частували вишуканими сирами і хорошим вином. 

У 2016-му вінничани можуть очікувати ще одне дійство. Буде свято сиру і вина! А новостворений фонд RIA за допомогою європейских донорів, розвиватиме понад 20 напрямкiв, якi зроблять життя вiнничан більш комфортним та цікавим. До речi, активiсти можуть присилати своi резюме на oleksandr.chovhan@gmail.com та долучатися в якостi керiвникiв проектiв.  

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

20:18 Чим вас здивує новий вінницький тролейбус? Тест-драйв «рогатого» play_circle_filled photo_camera 18:41 Минулої ночі двоє молодиків виламали дорожній знак play_circle_filled photo_camera 17:26 Етно-фест «Живий вогонь» стартує вже через місяць в Якушинцях 17:00 Парасолі пригодяться. Синоптик розповіла скільки ще дощитиме Від читача 20:43 Какая работа в рабочее время у члена БПП?? 16:51 Чемпіон Вінниці серед дошколяриків: «Шахи цікавіші комп’ютерних ігор» 16:40 Хто, на вашу думку, буде губернатором Вінниччини? (опитування) 16:20 Анонси спортивного тижня: сумо, спортивне орієнтування, хокей на траві, пауерліфтинг 16:10 ДТП на Привокзальній: на одного із водіїв склали 7 адмінматеріалів photo_camera 15:36 На Вінниччині проводять розкопки унікального поселення часів черняхівської культури play_circle_filled photo_camera 15:28 Його гігантські «зелені риби» на кордоні України і Польщі полонили усіх! Тепер Ярослав Козяра готує арт-сюрприз для OPERAFEST TULCHYN play_circle_filled photo_camera 14:55 Тиждень, як зникла вінничанка Вікторія. Допоможіть у пошуку photo_camera 14:00 «Дім Мама» не закривається. За добу небайдужі зібрали 8 тисяч гривень 13:18 Тролейбус «Вінниця» коштує біля 5 мільйонів гривень. Це дорого чи дешево? 13:07 «Я попередив: перекриємо трасу!» Як автомобіліст організував небайдужих на протест 13:00 У центрі міста затримали бандитів, які вимагали у фермера 240 тисяч доларів США photo_camera 12:25 Вийшла з дому та зникла. Шукають вінничанку Олену Борову 11:39 На Літинщині перекинувся MAN, який перевозив пропан-бутан photo_camera 11:30 Дуже спекотні знижки в ГРОШ! (Новини компаній) 10:55 Вінничанка підпалила хату знайомих. В оселі було її немовля та двоє дорослих
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up