На третьому щорічному конгресі RIА спікери-працівники говорили не про себе, а про користувачів та читачів наших сайтів. Принести максимальну користь для людей - це курс, яким рухається вперед команда RIA.
Про свої досягнення і плани на майбутнє розповідали представники найбільш успішних та впізнаваних проектів RIA: RIA.com, DOM.RIA, AUTO.RIA, hotels24 та RIA media (до останнього належать сайти top20.ua, 20minut.ua, СахарОК, MoeMisto.ua та газети RIA).
Послухати доповіді колег на конгрес прийшло близько 400 працівників RIA. І це лише близько третини співробітників медіа корпорації, інші залишилися працювати на своїх робочих місцях.
Унікальний захід. Жодна з українських компаній не організовує таких івентів для своїх працівників. Крім власне формальної частини, було багато неформального спілкування. А по завершенню - вишуканий фуршет: багато сортів вина і сиру, якими працівники RIA cмакували під музику квартету саксофоністів.
Чому робимо те, що робимо
На початку заходу Президент RIA Олександр Човган нагадав присутнім – чим ми відрізняємося від інших. Чому робимо те, що робимо.
– Ми завжди мали мрію. Спочатку ми мріяли, аби газета продавалася на кожному перехресті. Потім, щоб наші сайти читали всі. Результат – вже сьогодні. Держпатент України визнав – слідом за брендом RIA – бренд AUTO.RIA загальновідомим в Україні. Він увійшов до числа ста брендів, визнаних державою кращими. Ми лідер автомобільної інтернет-торгівлі вже. А в майбутньому – ми віримо, що своєю автомобільною інтернет-торгівлею будемо вражати уяву. Викликати "вау"!.
Він сказав, що лідерство – результат того, що ми з 1992 року говоримо людям правду: про факти, про розслідування, про продавців автомобілів, про квартири і товари. І робимо це для того, щоб люди знали правду.Олександр Човган: “З 1992 року ми говоримо людям правду: про факти, про розслідування, про продавців автомобілів, про квартири і товари. І робимо це для того, щоб люди знали правду.”
Сказане підтвердили чи не усі наступні доповідачі. Генеральний директор групи RIA.com Сергій Лужецький нагадав, що RIA.com існує 11 років і за цей час встигла увійти до першої п’ятірки e-commerce в Україні.
– Ми – лідери автомобільної інтернет-торгівлі. Користувачі вірять нашому бренду. У нас все прозоро, тож споживач почувається захищеним. Наші продукти постійно адаптуються до потреб аудиторії, тому вона постійно розширюється. Будуючи довгострокові, взаємовигідні стосунки з клієнтами, ми можемо розраховувати на продуктивне і приємне співробітництво, – сказав Сергій Лужецький.Сергій Лужецький: “Ми - у першій п’ятірці e-commerce в Україні. Лідери автомобільної інтернет-торгівлі.”
Про унікальну новацію ресурсу DOM.RIA розповіли Вадим Дрозд і Мар’яна Зінчук.
На сайті запроваджено функцію «тільки перевірені оголошення». Це означає, що ріелтор не зможе обдурити клієнта щодо стану та ціни квартири або будинку. Адже спеціальний інспектор RIA з фотоапаратом виїжджає перевіряти усі дані про об’єкт нерухомості безпосередньо на місце.
Конгрес об’єднав майже чотирьохсот співробітників RIA. І це - близько третини медіакорпорації
Відбувається огляд та фотозйомка приміщення й документiв на нього, агент переконується, що квартира і продавець – реальні, і тоді оголошення про нерухомість одержує відмітку «перевірене оголошення». Це значно прискорює пошук квартир клієнтами та яскраво вiдрізняє сайт DOM.RIA вiд інших українських ресурсів з купівлі-продажу нерухомості.
А Роман Марченко є проект-менеджером напряму «Нові авто» на AUTO.RIA. Він вразив представленими даними: вищезгаданий ресурс посідає четверте місце у світі (!) у категорії «Купівля авто» (за даними Similar Web).
– Наша аудиторія в Україні – п’ять мільйонів користувачів. Для порівняння, українська аудиторія Гугл складає 14 мільйонів, Яндекс – 9 мільйонів 600 тисяч. Кожен восьмий наш співвітчизник користується сайтом AUTO.RIA, а серед тих, хто бажає купити авто - майже всi користуються нашим сайтом – говорить Роман.Вперше за 24-річну історію корпорації йшлося саме про те, чому лідери. Говорили не про самих себе, а про інтереси користувачів наших сайтів.
Про свою діяльність та успіхи розповіли і представники RIA media. Генеральний директор Олег Горобець поділився своїми думками про те, чому люди читають новини.
– Перша причина – це інтерес. Цікавитися навколишнім світом – це невід’ємна властивість кожної людини з дитинства. Ще один елемент – несподіванка. Будь-який нестандартний підхід до, здавалося б, звичайної теми, залучає аудиторію. Гарний підхід – гра на поняттях «перемога і поразка». По суті, кожен мистецький витвір – чи то фільм, чи то стаття – будується на цьому. Важливо ще й пам’ятати, що людей цікавить можливість виходу з кола обмежень. Будь-що «поза рамками», що дозволяє ніби зазирнути далі, глибше, – це для інформації великий плюс, – каже Олег.
Олег Горобець розповів, що люди “підсідають” на якісні новини, як на справжні наркотики. Інформація повинна викликати викид дофаміну у мозок.
Конгрес RIA - унікальний захід. Жодна українська компанія не влаштовує подібних івентів для працівників.
За словами директора RIA media, якщо врахувати ці моменти, новини будуть викликати в аудиторії звичку. І це все – завдяки хімії у людському мозку. Завдяки викидам дофаміну від кожної порції новин.
Головний редактор газети RIA Євгеній Фролов розповів присутнім, що, починаючи з листопада, наша редакція реалізує унікальний проект, підтриманий Програмою розвитку ООН та Урядом Японії.
– Ми вибороли грант на суму 200 тисяч гривень, аби працевлаштувати п’ятьох переселенців з зони АТО журналістами. Ще 100 тисяч виділила Корпорацiя RIA. Це студенти ДонНУ. Усі вони показують чудові результати, прекрасно контактують з колективом. Матеріали Діани Гулбіані, наприклад, вже тричі потрапляли на перші шпальти газети RIA. Микита Панасенко – вправний репортер, Міша Курдюков гарно висвітлює теми культури, Альбіна Курбанова пише у жанрі «лайф», а Валерій Чудновський знайшов себе у серйозних темах, як от житлово-комунальне господарство, – розповів Євгеній.
Євгеній Фролов: “У редакції RIA працюють п’ятеро студентів-переселенців з Донецька. Вони забезпечені необхідною технікою, і показують неабиякі успіхи в журналістиці”
Директор з промо RIA media Євген Блищик нагадав усім про захоплюючі проекти, реалізовані RIA у минулому році. Зокрема, йдеться про такі масштабні проекти як «Рухаємо Вінницю» (травневий пробіг центром міста, коли бiгло 5 тисяч учасників), «Один день пішки» та турнір з пляжного волейболу у Парку дружби народів.
Євген Блищик : у 2016-му 50 подiй вiд фонду RIA, а ще й Св’ято сиру i вина!
Конгрес нагадував святкове дійство ще й тому, що на RIAвців очікував неабиякий фуршет. У “Бурлеску” частували вишуканими сирами і хорошим вином.
У 2016-му вінничани можуть очікувати ще одне дійство. Буде свято сиру і вина! А новостворений фонд RIA за допомогою європейских донорів, розвиватиме понад 20 напрямкiв, якi зроблять життя вiнничан більш комфортним та цікавим. До речi, активiсти можуть присилати своi резюме на [email protected] та долучатися в якостi керiвникiв проектiв.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер