Перший місяць голосування у конкурсі «Народний бренд» завершився. Нагадаємо, у цьому проекті, який проводиться уже 16 рік поспіль, люди обирають кращі компанії та послуги, а RIA нагороджує їх. Мірилом якості роботи компанії тут виступає голос городянина, який за неї проголосував. Отже, чим більше голосів набереться у фірми чи послуги на сайті brand.top20.ua до 3 грудня, тим більша до них довіра вінничан — а отже, тим ближче вони до першості у конкурсі.
У минулому році у «Народному бренді» було 47 номінацій, тоді дипломи та статуетки богині перемоги Ніки отримали 146 найкращих компаній міста, що посіли призові місця. Цього року номінацій — на 5 більше. За місяць голосування вінничани вже віддали більш як 67 тисяч голосів. Але усього, станом на 6 листопада, проголосувало 4656 людей. Справа в тому, що одна людина може віддати свій голос за компанію, яка їй до вподоби, хоч у кожній із 52 номінацій. Тому, за попередніми результатами голосування, один вінничанин у середньому голосував за кращу, з його точки зору, компанію у 14 номінаціях. До слова, чим у більшій кількості номінацій ви оберете кращого, тим вищі будуть потім шанси виграти один із трьох планшетів, які розіграють під час церемонії нагородження «Народного бренду».
У проміжних результатах голосування вже вималювалася трійка лідируючих номінацій. Із ними усе більш-менш логічно: найбільше голосів люди віддали за заклади із номінації «Кондитерські вироби» (2538), другі за кількістю голосів — кафе, бари та паби (2249), а замикає трійку лідерів номінація «Аптеки» (2214).
За ними йде парадоксальна трійка, якій трохи не вистачило голосів, аби переступити двотисячний поріг. Чому парадоксальна? Бо тут сусідять виробники молочних продуктів, ведучі свят та виробники м'ясних продуктів. У групі під умовною назвою «Нижче, ніж 1500 голосів» лідирують по низхідній магазини взуття, магазини канцелярії та сувенірів, а також фітнес-клуби.
На планці в групі «нижче 1000 голосів» поки тримаються номінації «Дизайн інтер'єру», «Страхова компанія» та «Магазин будівельних матеріалів».
Панорамне фото із церемонії нагородження "Народний бренд-2016"
Припустимо, вам подобається одна із компаній, і ви як клієнт хочете віддати за неї свій голос. Для цього вам треба зайти на brand.top20.ua, знайти у одній із 52 номінацій потрібну компанію, і проголосувати. За конкретну компанію можна віддавати голос тільки один раз. Але от таким суддею якості ви можете виступати хоч у кожній із 52-х номінацій.
— У принципі, значних проблем із голосуванням не було. Спершу не змогла проголосувати, але вдруге все вийшло. Я голосувала поки лиш у десяти номінаціях, бо послуги компаній сподобалися. Ну, і не виключаю, що можу виграти один із головних призів, — розповіла журналісту Катерина Марценюк, яка проголосувала у понеділок, 6 листопада.
Зручну процедуру голосування відмітив і вінничанин Ярослав Тарасенко.
— Я голосував за одну із компаній, тому що надійна вона. Послуги якісно там надаються. А на приз, чесно кажучи, не розраховую, хоч і не проти виграти, раптом що, — розповів він.
Генеральний партнер: Цемент «Зодчий» — контролює якість, марку та вагу у кожному мішку
Офіційний перевізник: «Бліц таксі» — три п'ятірки, три четвірки
Пригощає «Sweet Paradise» — натуральні авторські десерти
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер