Бізнесмени про те, що “Народний бренд” може дати підприємцям та споживачам

Бізнесмени про те, що “Народний бренд” може дати підприємцям та споживачам

Який зиск компаніям брати участь у “Народному бренді”?  Що вони отримують від участі та перемоги  у конкурсі, журналісту RIA/20minut розповіли експерти у сфері підприємництва та бізнесу

Третього грудня завершується останній тиждень голосування вінничан за кращі компанії у конкурсі “Народний бренд”. Нагадаємо, проекту цьогоріч виповнюється 16 років, а мірилом якості роботи компаній тут виступають голоси вінничанин. Отже, чим більше голосів набереться у фірми чи послуги на сайті brand.20.ua до 3 грудня, тим більша до них довіра городян — а отже, тим ближчі підприємства до першості у конкурсі.

Ми вже питали молодих підприємців, що спонукає їх брати участь у “Народному бренді”(https://goo.gl/33YSKM). Тоді вінницький кондитер, який нещодавно відкрив власну справу, розповів, що для нього конкурс «Народний бренд» — це своєрідна реклама і спосіб заявити про себе.

На цей раз вінницькі бізнесмени розповіли, чим, на їхню думку, буде корисна участь у “Народному бренді” як для підприємців-початківців, так і для вже знаних у Вінниці компаній.

Як призові місця перетворюються у прибуток

Ігор Добрянський, генеральний директор сервісу з оренди авто у місцевого населення SizeCar.com, розповів, що бізнес-конкурси на кшталт “Народного бренду” корисні для підприємців з точки зору реклами та піару, а також і здорового конкурентного середовища між підприємцями.

— Це стимулює власників бізнесу до розвитку та творчого підходу і дає поштовх для багатьох бізнесменів замислитись щодо актуальності їхнього бізнесу та користі, яку вони створюють. Перемога у подібних конкурсах завжди мотивує піднімати планку і стандарти.

Але, каже Ігор, компаніям варто брати учать у бізнес-конкурсах у тих випадках, коли справді є що показати потенційним клієнтам та бізнес-спільноті. За його словами, бізнес має бути корисним та задовольняти потреби населення чи іншого бізнесу.

— Щодо свого досвіду участі скажу, що наша команда нещодавно брала участь у конкурсі стартапів у Нью-Йорку, де представляли свій проект SizeCar.com. Участь у конкурсі дала нам величезний досвід і нові знайомства, розширила наше розуміння та підхід до бізнесу. Ідеї та комунікації, які створюються під час таких конкурсів - найцінніше, що вони дають підприємцю.

Бажання ставати кращим для споживачів

Виконавчий директор бізнес-клубу "MoneyFest" Геннадій Поліщук каже, що участь компанії у конкурсі свідчить про те, що вона на шляху вдосконалення своїх послуг заради клієнтів.

— Принаймні 6 учасників бізнес-клубу "MoneyFest" беруть участь у "Народному бренді" та змагаються за призові місця, а ще декілька підприємців лише починають рухатись цим шляхом. Сам факт участі в даному конкурсі говорить про певну соціальну активність бізнесу та бажання ставати кращим для своїх споживачів. А призові місця — це уже однозначно досягнення, що згодом конвертується в збільшення клієнтів та, як наслідок, веде до збільшення прибутковості бізнесу

Бізнесмен каже, що на його думку, “Народний бренд” зумів завоювати довіру вінничан. — Враховуючи неможливість підробки голосів, а також беручи до уваги впізнаваність та рекламні можливості сайту 20.ua,  рекомендував би бізнесу розвиватись в даному напрямку, - розповів він.

"Народний бренд" - тест на знання торгової марки

Олег Горобець, генеральный директор RIA Media

— Участь у “Народному бренді” - це тест на знання вашої торгової марки. Як відомо, знання марки — наслідок великої кількості покупців. У процесі голосування люди розглядають “кандидатів”, і таким чином знайомляться із новими брендами. У процесі виборів кандидати мають шанс “засвітитися” (як і у політичних виборах). Молоді бренди цим активно користуються.

Перемагають же найчастіше великі і популярні бренди. Людина влаштована так, що підтримає або той бренд, який купує сама, або той, про який чула найбільше. Для великого бренду перемога у конкурсі - це підтвердження лідерства. Чи важливо отримати таке підтвердження - не знаю, тут кожен вирішує сам. Що точно важливо - так це побудувати дійсно сильний бренд, який знають і люблять покупці.

Статистика голосування за "Народний бренд" станом на 28 листопада

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

19:01 Дев'ять годин без світла. Де у понеділок застосують планові відключення? 18:13 Що очікує долар, євро та рубль на наступному тижні (20 - 26 травня)? 17:12 «І мамонт теж сподобався». Що гості побачили в музеї цієї ночі photo_camera 17:05 Плюс два вихідних: коли в червні відпочиватимуть вінничани? Від читача 09:27 Активісти, ми вас шукаємо! 16:43 Скільки коштує зібрати дитину на випускний? Власний досвід VS поради експерта 16:20 З 20 травня на місяць перекриють рух на ділянці по вулиці Дубовецькій 16:09 Меморіал Петра Анісіма зібрав сильніших легкоатлетів. Переміг наш земляк 15:41 Готуйте відра та кастрюлі: де у понеділок вінничани сидітимуть без води? 15:01 Знайшли дівчат, які намагалися виламати скульптури на Київському мосту (Відео) 14:19 На місяць перекриють частину вулиці в центрі Вінниці. Що там робитимуть? 13:39 На Вінниччині СБУ накрила наркодилера, який заробляв до 100 тисяч в місяць 13:07 Новий бренд Вінниці: як виглядає, на що схожий та які реакції вінничан photo_camera 12:59 П'ятимісячний Іллюша отримав маму та тата. У Вінниці створили прийомну родину 12:35 Оксана Скоромна з ВНАУ отримала звання «Заслуженого працівника» 11:59 Наша легкоатлетка Олена Колесниченко рветься на Олімпіаду-2020 у Токіо 11:58 Головні автомобільні новини - за 5 хвилин. Тиждень №20 11:31 Кого із вінницьких бізнесменів перевірить Держпраця на тижні (20 - 24 травня) 10:53 «Вторгнеться арктичне повітря»: попередили про похолодання та шторми 10:21 Графік планових відключень світла на наступному тижні (20– 26 травня)
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up