Спецтема: карантин

Бізнесмени про те, що “Народний бренд” може дати підприємцям та споживачам

Бізнесмени про те, що “Народний бренд” може дати підприємцям та споживачам

Який зиск компаніям брати участь у “Народному бренді”?  Що вони отримують від участі та перемоги  у конкурсі, журналісту RIA/20minut розповіли експерти у сфері підприємництва та бізнесу

Третього грудня завершується останній тиждень голосування вінничан за кращі компанії у конкурсі “Народний бренд”. Нагадаємо, проекту цьогоріч виповнюється 16 років, а мірилом якості роботи компаній тут виступають голоси вінничанин. Отже, чим більше голосів набереться у фірми чи послуги на сайті brand.20.ua до 3 грудня, тим більша до них довіра городян — а отже, тим ближчі підприємства до першості у конкурсі.

Ми вже питали молодих підприємців, що спонукає їх брати участь у “Народному бренді”(https://goo.gl/33YSKM). Тоді вінницький кондитер, який нещодавно відкрив власну справу, розповів, що для нього конкурс «Народний бренд» — це своєрідна реклама і спосіб заявити про себе.

На цей раз вінницькі бізнесмени розповіли, чим, на їхню думку, буде корисна участь у “Народному бренді” як для підприємців-початківців, так і для вже знаних у Вінниці компаній.

Як призові місця перетворюються у прибуток

Ігор Добрянський, генеральний директор сервісу з оренди авто у місцевого населення SizeCar.com, розповів, що бізнес-конкурси на кшталт “Народного бренду” корисні для підприємців з точки зору реклами та піару, а також і здорового конкурентного середовища між підприємцями.

— Це стимулює власників бізнесу до розвитку та творчого підходу і дає поштовх для багатьох бізнесменів замислитись щодо актуальності їхнього бізнесу та користі, яку вони створюють. Перемога у подібних конкурсах завжди мотивує піднімати планку і стандарти.

Але, каже Ігор, компаніям варто брати учать у бізнес-конкурсах у тих випадках, коли справді є що показати потенційним клієнтам та бізнес-спільноті. За його словами, бізнес має бути корисним та задовольняти потреби населення чи іншого бізнесу.

— Щодо свого досвіду участі скажу, що наша команда нещодавно брала участь у конкурсі стартапів у Нью-Йорку, де представляли свій проект SizeCar.com. Участь у конкурсі дала нам величезний досвід і нові знайомства, розширила наше розуміння та підхід до бізнесу. Ідеї та комунікації, які створюються під час таких конкурсів - найцінніше, що вони дають підприємцю.

Бажання ставати кращим для споживачів

Виконавчий директор бізнес-клубу "MoneyFest" Геннадій Поліщук каже, що участь компанії у конкурсі свідчить про те, що вона на шляху вдосконалення своїх послуг заради клієнтів.

— Принаймні 6 учасників бізнес-клубу "MoneyFest" беруть участь у "Народному бренді" та змагаються за призові місця, а ще декілька підприємців лише починають рухатись цим шляхом. Сам факт участі в даному конкурсі говорить про певну соціальну активність бізнесу та бажання ставати кращим для своїх споживачів. А призові місця — це уже однозначно досягнення, що згодом конвертується в збільшення клієнтів та, як наслідок, веде до збільшення прибутковості бізнесу

Бізнесмен каже, що на його думку, “Народний бренд” зумів завоювати довіру вінничан. — Враховуючи неможливість підробки голосів, а також беручи до уваги впізнаваність та рекламні можливості сайту 20.ua,  рекомендував би бізнесу розвиватись в даному напрямку, - розповів він.

"Народний бренд" - тест на знання торгової марки

Олег Горобець, генеральный директор RIA Media

— Участь у “Народному бренді” - це тест на знання вашої торгової марки. Як відомо, знання марки — наслідок великої кількості покупців. У процесі голосування люди розглядають “кандидатів”, і таким чином знайомляться із новими брендами. У процесі виборів кандидати мають шанс “засвітитися” (як і у політичних виборах). Молоді бренди цим активно користуються.

Перемагають же найчастіше великі і популярні бренди. Людина влаштована так, що підтримає або той бренд, який купує сама, або той, про який чула найбільше. Для великого бренду перемога у конкурсі - це підтвердження лідерства. Чи важливо отримати таке підтвердження - не знаю, тут кожен вирішує сам. Що точно важливо - так це побудувати дійсно сильний бренд, який знають і люблять покупці.

Статистика голосування за "Народний бренд" станом на 28 листопада

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
22:00 Важливе за тиждень. Найцікавіші новини від 18 до 25 травня, які ви могли пропустити photo_camera 21:04 Свята тижня: що будемо відзначати 25-31 травня 2020 року 20:12 Центральна бібліотека назвала ТОП книг, популярних серед вінничан до 18 років 19:47 Синоптик розповіла, якою погодою розпочнеться новий тиждень та коли потепліє Від читача 14:10 Безкоштовні уроки англійської мови для дітей - волонтерська програма KidsEng! 19:13 Музикант Сергій Асафатов презентував нову пісню та відео на неї play_circle_filled 18:03 В онкоцентрі за майже 18 мільйонів проведуть реконструкцію одного корпусу 17:57 ДТП біля Київського мосту: «Мазда» з’їхала до річки, а перед тим збила жінку-пішохода play_circle_filled 17:26 Спорт і послаблення карантину: як проходитимуть змагання та коли відкриють фітнес-клуби 16:44 У суддів не вистачає грошей на марки, зате є нові мантії з білими жабо photo_camera 15:57 Ремонт вулиці Гонти: стелять асфальт, встановлять ліхтарі та облаштують велодоріжку photo_camera 15:08 Дев'ять годин без світла. Кого на наступному тижні торкнуться планові відключення? 14:48 Дім на кістках? У Вінниці поблизу новобудов шукатимуть могили військових photo_camera stars 14:31 На лікування маленького Павлика збирають шахраї. Офіційні реквізити для допомоги 13:28 У Вінниці проводять реконструкцію тепломереж. Адреси photo_camera 12:50 Яка подія цього тижня вразила вас найбільше? ОПИТУВАННЯ 11:53 На Вінниччині виявили 889 випадків коронавірусу: дані по Вінниці та районах 11:52 День Південного Бугу провели онлайн. Що є цікавого на другій за розміром річці України? play_circle_filled 10:53 Важливе за вчора. Найцікавіші новини 23 травня, які ви могли пропустити play_circle_filled 10:51 Плюс 3 гривні. Водоканал планує підняти тарифи на холодну воду в 2021 році
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up