Бізнесмени про те, що “Народний бренд” може дати підприємцям та споживачам

Бізнесмени про те, що “Народний бренд” може дати підприємцям та споживачам

Який зиск компаніям брати участь у “Народному бренді”?  Що вони отримують від участі та перемоги  у конкурсі, журналісту RIA/20minut розповіли експерти у сфері підприємництва та бізнесу

Третього грудня завершується останній тиждень голосування вінничан за кращі компанії у конкурсі “Народний бренд”. Нагадаємо, проекту цьогоріч виповнюється 16 років, а мірилом якості роботи компаній тут виступають голоси вінничанин. Отже, чим більше голосів набереться у фірми чи послуги на сайті brand.20.ua до 3 грудня, тим більша до них довіра городян — а отже, тим ближчі підприємства до першості у конкурсі.

Ми вже питали молодих підприємців, що спонукає їх брати участь у “Народному бренді”(https://goo.gl/33YSKM). Тоді вінницький кондитер, який нещодавно відкрив власну справу, розповів, що для нього конкурс «Народний бренд» — це своєрідна реклама і спосіб заявити про себе.

На цей раз вінницькі бізнесмени розповіли, чим, на їхню думку, буде корисна участь у “Народному бренді” як для підприємців-початківців, так і для вже знаних у Вінниці компаній.

Як призові місця перетворюються у прибуток

Ігор Добрянський, генеральний директор сервісу з оренди авто у місцевого населення SizeCar.com, розповів, що бізнес-конкурси на кшталт “Народного бренду” корисні для підприємців з точки зору реклами та піару, а також і здорового конкурентного середовища між підприємцями.

— Це стимулює власників бізнесу до розвитку та творчого підходу і дає поштовх для багатьох бізнесменів замислитись щодо актуальності їхнього бізнесу та користі, яку вони створюють. Перемога у подібних конкурсах завжди мотивує піднімати планку і стандарти.

Але, каже Ігор, компаніям варто брати учать у бізнес-конкурсах у тих випадках, коли справді є що показати потенційним клієнтам та бізнес-спільноті. За його словами, бізнес має бути корисним та задовольняти потреби населення чи іншого бізнесу.

— Щодо свого досвіду участі скажу, що наша команда нещодавно брала участь у конкурсі стартапів у Нью-Йорку, де представляли свій проект SizeCar.com. Участь у конкурсі дала нам величезний досвід і нові знайомства, розширила наше розуміння та підхід до бізнесу. Ідеї та комунікації, які створюються під час таких конкурсів - найцінніше, що вони дають підприємцю.

Бажання ставати кращим для споживачів

Виконавчий директор бізнес-клубу "MoneyFest" Геннадій Поліщук каже, що участь компанії у конкурсі свідчить про те, що вона на шляху вдосконалення своїх послуг заради клієнтів.

— Принаймні 6 учасників бізнес-клубу "MoneyFest" беруть участь у "Народному бренді" та змагаються за призові місця, а ще декілька підприємців лише починають рухатись цим шляхом. Сам факт участі в даному конкурсі говорить про певну соціальну активність бізнесу та бажання ставати кращим для своїх споживачів. А призові місця — це уже однозначно досягнення, що згодом конвертується в збільшення клієнтів та, як наслідок, веде до збільшення прибутковості бізнесу

Бізнесмен каже, що на його думку, “Народний бренд” зумів завоювати довіру вінничан. — Враховуючи неможливість підробки голосів, а також беручи до уваги впізнаваність та рекламні можливості сайту 20.ua,  рекомендував би бізнесу розвиватись в даному напрямку, - розповів він.

"Народний бренд" - тест на знання торгової марки

Олег Горобець, генеральный директор RIA Media

— Участь у “Народному бренді” - це тест на знання вашої торгової марки. Як відомо, знання марки — наслідок великої кількості покупців. У процесі голосування люди розглядають “кандидатів”, і таким чином знайомляться із новими брендами. У процесі виборів кандидати мають шанс “засвітитися” (як і у політичних виборах). Молоді бренди цим активно користуються.

Перемагають же найчастіше великі і популярні бренди. Людина влаштована так, що підтримає або той бренд, який купує сама, або той, про який чула найбільше. Для великого бренду перемога у конкурсі - це підтвердження лідерства. Чи важливо отримати таке підтвердження - не знаю, тут кожен вирішує сам. Що точно важливо - так це побудувати дійсно сильний бренд, який знають і люблять покупці.

Статистика голосування за "Народний бренд" станом на 28 листопада

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

19:19 На освітню конференцію до Вінниці приїдуть кращі спікери з двадцяти країн 19:00 Місячне затемнення: коли відбудеться та що кажуть астрологи play_circle_filled 17:00 Дев'ять годин без світла. Кого завтра торкнуться планові відключення? 16:21 На Донбасі вінничани встановили пам'ятний знак «Герб України» play_circle_filled Від читача 15:42 Як закон "Про мову" вбив культурність нації 16:14 Сутичка на парковці: що кажуть Княжанський та охоронець стоянки 15:40 Вулицю Данила Нечая перекриють. Коли та на скільки? 14:55 Поїхав на роботу та зник. Шукають ямпільчанина Вадима Германа 14:42 На міжобласному шаховому турнірі у Козятині кандидат у майстри випередив гросмейстерів 14:16 Володимир Гройсман закликає вінничан проголосувати за кандидата, якого він підтримує - Леоніда Марцинковського (Політична реклама) 14:00 Грози та нічна прохолода: Вінниччина знову у жовтій зоні погодних умов 13:00 На Одещині вінничанин «замінував» крамницю в якій йому не дали в борг алкоголь play_circle_filled 12:24 Субпроект Cвітового банку: вас це стосується! (Новини компаній) 12:05 У Козятині на «зебрі» збили 89-річного пішохода. Потерпілий в лікарні photo_camera 11:25 В СІЗО вбили психічно хворого, який зґвалтував 7-річну дівчинку. Служби про це мовчать 11:21 «Подія № 1 у дитячих шахах Східної Європи» – провідні тренери про міжнародний турнір у Вінниці 11:11 Дідусі і бабусі: як виглядатимуть мер, Полякова і ще 26 відомих вінничан у старості photo_camera 11:00 Пошкодження мережі. Адреси, де 16 липня немає гарячої води 11:00 Як надати першу допомогу при сонячному та тепловому ударах. Поради лікаря 10:36 Під Вінницею пройшли змагання з авіамодельного спорту. Як це було? play_circle_filled photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up