Журналісти RIA/20 хвилин запитали в організаторів, яка ж мета даної співпраці? За словами вчительки Оксани Дусик, координатором програми у Вінниці є проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва Вінницької академії неперервної освіти Олена Герасімова. Ця ініціатива створює умови для навчання учнів ізраїльської школи та школи з іншої країни світу.
– Діти діляться своєю культурою, реальністю та особистим досвідом, – розповіла пані Оксана. – Це середовище дає осмислене вивчення різних питань через іноваційну та цікаву технологічну платформу. – Уроки по Skype дають змогу залучити своїх учнів до навчання та створювати цікаві та складні завдання, вивчати іншу культуру та навчитись співрацювати з іншими, – додає учитель математики Олег Петрушенко.
Як школярі використовують сайти Google і Skype
Як кажуть вчителі, діяльність поділяється на використання цифрових спільних інструментів, за допомогою яких учні завантажують інформацію та виконують завдання. А також використовуються дзвінки по Skype для активної взаємодії та обговорення.
Окрім того, цифрова спільна робота та її продукти зосереджені на спільному сайті Google, оновленому в режимі реального часу, де збираються завдання учня. Сайт захищений, і доступ до нього можна отримати лише за допомогою імені користувача та пароля, що мають кожен учень і вчитель. Відповідно до прогресу кожної школи в процесі спільного навчання на сайт буде додано нові інструменти та заходи.
Оксана Дусик пояснила, що усього протягом «Цифрового спільного навчання» у 2017– 2018 навчальному році було виконано багато завдань. Наприклад, у жовтні відбувся вебінар, на якому представили заплановані заходи, спільне навчання та всі його цифрові інструменти. – Ми зв'язувались зі своїм партнером-викладачем у школі за кордоном, щоб об'єднати, координувати та затвердити власну програму, – сказала вчителька. – Щоб створювати значні та веселі заходи для учнів, важливим є те, щоб провідні вчителі постійно підтримували зв'язок і забезпечували успішний та багатий процес співпраці.
Наступним кроком було створення власних презентацій на спільній стіні та підготовка відеокліпу про школу та її околиці. Відгуками щодо кліпу діти ділилися на спільному сайті.
Обов’язковою умовою даної співпраці є скайп-конференції між учасниками проекту, які дозволяють обговорити переглянутий матеріал. Учасники проекту обмінюються інформацією та вдосконалюють розмовну англійську мову.
А далі діти створювали презентації або фільми про традиції і культуру країни, писали про свої улюблені свята і сімейні традиції. Кожен учень представляв це в спільній презентації.
Наступним етапом буде спільна задача, яку вінницькі та ізраїльські школярі будуть розв’язувати разом.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 12 від 19 березня 2025
Читати номер