Як влаштований маркетинг на районі. Дослідження 20.ua що та як шукають вінничани у Google

Як влаштований маркетинг на районі. Дослідження 20.ua що та як шукають вінничани у Google
  • Вінниця на день стала центром науки про маркетинг.
  • RIA та Фонд «Подільська Громада» влаштували подію, яка одночасно зібрала представників локального бізнесу та зірок бізнес-сцени.
  • Говорили про те, як правильно та ефективно боротися за клієнтів «на своєму районі».
  • Крім того, команда 20.ua презентувала своє масштабне дослідження і розповіла, як шукають бізнес у Вінниці

 

«Маркетинг на районі» – це четвертий бізнес-форум, який організувала RIA. Про те, як правильно користуватися маркетинговими інструментами в умовах маленького міста, розповідали гуру маркетингу Денис Каплунов, Олександр Канслер, Антон Воронюк, Олег Горобець, Віктор Бронюк та інші. 

Маркетологи RIA Media постійно навчаються за кордоном, тому про фішки маркетингових стратегій знають чимало. Щороку рекламний відділ RIA Media співпрацює з більш ніж тисячею підприємців міста. Тому компанія має немалий досвід та вагомий вплив на ринку реклами. Успіх сотень компаній цьому доказ.

Відео дня

Завдяки інноваційному продукту «ТОП 20», компанія змогла проаналізувати 12,5 мільйона запитів користувачів у Google. Дослідження показало представникам бізнесу, яким чином їх послуги та продукти шукають вінничани. 

Цікавий факт, що 62% запитів сформовано російською мовою, а 76% – брендові запити (містять назву компанії). Тобто люди точно знають, що хочуть дізнатись і про кого. Крім того, визначені рубрики-лідери: агентства нерухомості, служби доставки їжі та автошколи.

Дослідження показало, що місцеві ринки – сильно роздрібнені і конкуренція на них висока. Але конкуренти можуть бути джерелом нових клієнтів. 

Люди шукають також у позаробочий час і до цього потрібно бути готовими. Про пошуки варто знати й те, що 70% запитів – це мобільний пошук. 

І врешті запам‘ятати, що відтік конкурентів невідворотний. 

Своїми враженнями про бізнес-форум «Маркетинг на районі» поділився генеральний директор RIA Media Олег Горобець

– Після двомісячної підготовчої роботи, відчуваю приємну втому. Витрачені зусилля дали хороший результат. Сьогодні багато спеціалістів прагнуть навчатися та дізнаватися нове. Так і розвивається бізнес-культура. І що ця бізнес-культура буде сильнішою, то кращі продукти та послуги будуть у Вінниці, тим багатшим стане наше місто. 

Соціальний маркетинг

На бізнес-форумі обговорили потенціал соціальної відповідальності бізнесу. Консультант European Community Foundation Initiative – Борис Стречанський розповів про Win-Win кейси соціальної та корпоративної відповідальності з європейського досвіду. Він зазначив, що 52% клієнтів надають перевагу покупці продукту саме соціально-відповідального виробника. 

Фінансова директорка ПГ VIOIL – Алла Власюк та голова Правління ПАТ «Вінницький олійножировий комбінат» – Дмитро Чаленко поділились успішним досвідом ведення корпоративної-соціальної відповідальності та  власними інсайтами про те, навіщо піклуватись про район, у якому працює бізнес, та які позитивні перетворення відбуваються з локальною громадою, включаючи бізнес.

Наприкінці Віктор Бронюк – лідер гурту «ТІК», розповів як здійснити вплив на громаду за допомогою малих бюджетів у соціальну відповідальність. Прикладом стала діяльність корпоративного фонду, який діє на базі фонду громади «Подільська громада». Його основна діяльність – надання стипендій талановитим дітям, які з певних обставин не мають можливості навчатися.

Ключовою думкою панельної дискусії було те, що незалежно від того - чи великий бізнес, чи малий - соціальна та корпоративна відповідальність у різних формах є значним плюсом для популяризації вашого бренду/продукту/послуги з видимим впливом на громаду, в якій ви працюєте. 

Модераторка дискусії, Ольга Нікольська, директорка програми Школа фондів громад, ІСАР "Єднання", зазначила, що у Вінниці однією із можливостей реалізації своїх філантропічних намірів є співпраця з фондом громади «Подільська громада». Корпоративні, тематичні та іменні фонди, стипендіальні програми є чудовими інструментами для початку соціальної та корпоративної відповідальності бізнесу.

Генеральний партнер –  Анетта Дедей, арт-директор Dedey Digital – Сайт. Дизайн. Маркетинг:

– Ми раді підтримувати ініціативу організаторів у створенні такого роду форуму. Ми точно знаємо, як важливо постійно розвиватися у світі маркетингу. Саме завдяки таким заходам, розуміння маркетингу у Вінниці в майбутньому виходить на новий рівень. 

Компанія Dedey Digital , також займається комплексним інтернет-маркетингом. Раді бачити, що у нашому місті стільки спеціалістів та підприємців, які бажають і готові розширювати свої горизонти 

Партнер –  Володимир Широкобоков, голова Вінницького регіонального відділення Спілки фахівців з нерухомого майна України (всеукраїнська громадська організація професійних сертифікованих ріелторів, які об’єднують свої зусилля для якісного надання послуг у сфері операцій з нерухомості):

– Форум був надзвичайно корисним. Усі спікери дуже сильні у своїй тематиці. На перервах учасники висловлювали свій захват від підібраних тем і вибір спікерів один одному. Дякуємо організаторам за таку можливість підняти свій рівень знань. Адже все змінюється. І інколи не встигаєш йти у ногу з часом.

Читайте також:

Конкурс «Народний бренд» розпочався: як віддати свій голос за улюблену компанію?
 

 


 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:00 Поліцейський із Жмеринки Андрій Калюженко отримав почесну відзнаку від МВС 20:06 Булінг у Моївському ліцеї: суд поставив крапку у конфлікті між вчителькою та ученицею з Харкова 19:39 Вінничани стали чемпіонами України з флаг-футболу серед юнаків, кадетів та юніорів 19:20 Були в той день на роботі і прийомі в лікарів: згадуємо загиблих медиків та пацієнтів «Нейромеду» play_circle_filled photo_camera Від читача 15:10 Кінологічний центр — не розкіш, а потреба! 19:04 Під час навчань на військовому полігоні 21-річний курсант зробив пропозицію коханій 18:18 «Ви заїхали в депо»: чому зараз так важко купити квитки на потяг 17:21 Музично-терапевтичний проєкт Ambiotik завітає до Вінниці з програмою «Зцілення звуком» 16:32 «Мамо, я не буду ховатися від ТЦК»: бійця «Азову» забрали з поля бою через два дні 16:02 Зникла 13-річна Катерина Кузнєцова з Карпівки. ОНОВЛЕНО 15:34 У момент страшної трагедії о 10.46 Вінниця завмерла, згадуючи жертв ракетного удару play_circle_filled 15:13 Літинська громада зустріла захисника Маріуполя Олександра Шайгана photo_camera 15:12 Акція на підтримку зниклих безвісти та полонених захисників відбулася в Хмільнику play_circle_filled photo_camera 14:48 Хто може скористатися програмою «єОселя» і як купити вигідно: пояснює експертка Світлана Власюк 13:55 Виплата після пологів зросте в п’ять разів: деталі нового законопроєкту 13:36 Вінниця без барʼєрів. Як зміняться вулиці та будівлі міста, щоб бути зручними для всіх? 13:00 Заправка автокондиціонера у Вінниці: як обрати сервіс і не переплатити (Новини компаній) 12:48 Смертельна бійка у вінницькій колонії: двоє ув’язнених підозрюються у вбивстві співкамерника 12:36 Там міг бути кожен із нас: у Вінниці хвилиною мовчання вшанували жертв ракетного удару play_circle_filled photo_camera 12:08 Малолітні за кермом скутера та мотоцикла спричинили аварію в Кирнасівці — подробиці
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up