«Маркетинг на районі» – це четвертий бізнес-форум, який організувала RIA. Про те, як правильно користуватися маркетинговими інструментами в умовах маленького міста, розповідали гуру маркетингу Денис Каплунов, Олександр Канслер, Антон Воронюк, Олег Горобець, Віктор Бронюк та інші.
Маркетологи RIA Media постійно навчаються за кордоном, тому про фішки маркетингових стратегій знають чимало. Щороку рекламний відділ RIA Media співпрацює з більш ніж тисячею підприємців міста. Тому компанія має немалий досвід та вагомий вплив на ринку реклами. Успіх сотень компаній цьому доказ.
Завдяки інноваційному продукту «ТОП 20», компанія змогла проаналізувати 12,5 мільйона запитів користувачів у Google. Дослідження показало представникам бізнесу, яким чином їх послуги та продукти шукають вінничани.
Цікавий факт, що 62% запитів сформовано російською мовою, а 76% – брендові запити (містять назву компанії). Тобто люди точно знають, що хочуть дізнатись і про кого. Крім того, визначені рубрики-лідери: агентства нерухомості, служби доставки їжі та автошколи.
Дослідження показало, що місцеві ринки – сильно роздрібнені і конкуренція на них висока. Але конкуренти можуть бути джерелом нових клієнтів.
Люди шукають також у позаробочий час і до цього потрібно бути готовими. Про пошуки варто знати й те, що 70% запитів – це мобільний пошук.
І врешті запам‘ятати, що відтік конкурентів невідворотний.
Своїми враженнями про бізнес-форум «Маркетинг на районі» поділився генеральний директор RIA Media Олег Горобець:
– Після двомісячної підготовчої роботи, відчуваю приємну втому. Витрачені зусилля дали хороший результат. Сьогодні багато спеціалістів прагнуть навчатися та дізнаватися нове. Так і розвивається бізнес-культура. І що ця бізнес-культура буде сильнішою, то кращі продукти та послуги будуть у Вінниці, тим багатшим стане наше місто.
На бізнес-форумі обговорили потенціал соціальної відповідальності бізнесу. Консультант European Community Foundation Initiative – Борис Стречанський розповів про Win-Win кейси соціальної та корпоративної відповідальності з європейського досвіду. Він зазначив, що 52% клієнтів надають перевагу покупці продукту саме соціально-відповідального виробника.
Фінансова директорка ПГ VIOIL – Алла Власюк та голова Правління ПАТ «Вінницький олійножировий комбінат» – Дмитро Чаленко поділились успішним досвідом ведення корпоративної-соціальної відповідальності та власними інсайтами про те, навіщо піклуватись про район, у якому працює бізнес, та які позитивні перетворення відбуваються з локальною громадою, включаючи бізнес.
Наприкінці Віктор Бронюк – лідер гурту «ТІК», розповів як здійснити вплив на громаду за допомогою малих бюджетів у соціальну відповідальність. Прикладом стала діяльність корпоративного фонду, який діє на базі фонду громади «Подільська громада». Його основна діяльність – надання стипендій талановитим дітям, які з певних обставин не мають можливості навчатися.
Ключовою думкою панельної дискусії було те, що незалежно від того - чи великий бізнес, чи малий - соціальна та корпоративна відповідальність у різних формах є значним плюсом для популяризації вашого бренду/продукту/послуги з видимим впливом на громаду, в якій ви працюєте.
Модераторка дискусії, Ольга Нікольська, директорка програми Школа фондів громад, ІСАР "Єднання", зазначила, що у Вінниці однією із можливостей реалізації своїх філантропічних намірів є співпраця з фондом громади «Подільська громада». Корпоративні, тематичні та іменні фонди, стипендіальні програми є чудовими інструментами для початку соціальної та корпоративної відповідальності бізнесу.
Генеральний партнер – Анетта Дедей, арт-директор Dedey Digital – Сайт. Дизайн. Маркетинг:
– Ми раді підтримувати ініціативу організаторів у створенні такого роду форуму. Ми точно знаємо, як важливо постійно розвиватися у світі маркетингу. Саме завдяки таким заходам, розуміння маркетингу у Вінниці в майбутньому виходить на новий рівень.
Компанія Dedey Digital , також займається комплексним інтернет-маркетингом. Раді бачити, що у нашому місті стільки спеціалістів та підприємців, які бажають і готові розширювати свої горизонти
Партнер – Володимир Широкобоков, голова Вінницького регіонального відділення Спілки фахівців з нерухомого майна України (всеукраїнська громадська організація професійних сертифікованих ріелторів, які об’єднують свої зусилля для якісного надання послуг у сфері операцій з нерухомості):
– Форум був надзвичайно корисним. Усі спікери дуже сильні у своїй тематиці. На перервах учасники висловлювали свій захват від підібраних тем і вибір спікерів один одному. Дякуємо організаторам за таку можливість підняти свій рівень знань. Адже все змінюється. І інколи не встигаєш йти у ногу з часом.
Читайте також:
Конкурс «Народний бренд» розпочався: як віддати свій голос за улюблену компанію?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер