Володимир Гройсман 31 травня приїхав із робочим візитом до Вінниці.
Прем’єр-міністр перевірив стан доріг та на власні очі переконався у виконанні робіт.
Інспектувати ділянку дороги на трасі М12 Голові Кабміну допомагали начальник Служби автомобільних доріг міста Ігор Корольчук, мер Вінниці Сергій Моргунов та в. о. голови Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак
Автошлях М12 – це дорога міжнародного значення, яка простягається від міста Стрий через Тернопіль, Хмельницький, Вінницю і закінчується у Знам’янці. Загальна протяжність траси – 185,4 кілометрів.
Минулого року вже було відновлено 31 км шляху. Цьогоріч за державний кошт планується зробити ще 54 км дороги біля сіл Лукашівка, Літинські Хутори, Дяківці та міста Літин. Зауважимо, що ремонт триває вже 1,5 місяці.
Начальник Служби автомобільних доріг у Вінницькій області Ігор Корольчук наголошує, що коштів та техніки вистачає і всі роботи ведуться за планом. До ремонту доріг зараз залучено 6-7 підприємств, які гарантують, що автошлях прослужить не менше 10-ти років. Що стосується швидкості та масштабу відремонтованих ділянок, то Ігор Корольчук зауважує, що все залежить від фінансування. Тому про подальші плани не говорить.
Проте нові дороги вже мають свої обмеження: постанова Украватодору забороняє в'їзд вантажівок на трасу при температурі повітря +28 градусів. Тому спекотними днями вантажні автомобілі будуть стояти на узбіччях або спеціальних стоянках. А ввечері вже зможуть відновити рух.
Володимир Гройсман загальним ходом робіт залишився задоволеним і наголосив на необхідності термінового ремонту дороги від Вінницької області до Хмельницької:
– Те що я побачив, в принципі, абсолютно нормально. Мене турбує будівництво відрізку від Хмельницької області до Вінницької. Дуже важливо, щоб від західного кордону в Вінницю і далі до півдня країни, ми мали відрізки дороги повної готовності. – заявив прем’єр-міністр.
Цього року на ремонт доріг у Вінницькій області було витрачено 1,6 млрд. гривень.
Ремонт ведеться за двома технологіями:
Вирівнювання 10-12 см нижнього шару асфальту, 5 см верхнього шару, доведення до нормативної ширини і перекриття – це традиційний і простіший спосіб;
Регенерація від 15-18 см шару, 10 см нижній шар і 5 см верхній шар. За допомогою спеціальної дорожньо-будівельної техніки відбувається фрезерування старого асфальтобетонного покриття.
Крім того на шляху буде встановлене нове освітлення та спроектована безпечна розв’язка на перехрестях.
– Масштабний будівельний проект по відновленню місцевих доріг від західного кордону вже розпочато. Тернопіль, Умань, Миколаїв, Херсон – усі міста матимуть нормальні дороги. Щоправда, мене турбує виконання робіт. Від Хмельницького до Вінниці кошти виділені, проект зроблений, тендер проведений, але поки що підрядник не збирається інтенсивно виконувати роботу. Але разом із тим роботи ведуться і я задоволений тими технологічними підходами, які побачив. – заявив Володимир Гройсман.
Що стосується автошляху М12, то ремонтні роботи планують завершити до жовтня цього року.
Паралельно ремонт проводиться на трасі М21. Дорога також міжнародного значення і сполучає Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський - кордон із Молдовою. Загальна протяжність 178 км. За період 16-17 років було відремонтовано 55 км дороги, цього року ще 22,9 км. Загальна вартість всього ремонту складає 1,5 млрд. гривень. Ігор Королюк заявив, що продовжувати ремонт дороги будуть за рахунок митних платежів.
Крім того, говорили і про 12 км дороги, що веде до міста Гайсин. На них вже 600 млн. гривень і проведена експертиза капітального ремонту.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Анонім