Без розкладу та маршруту: 64-річний «швейцарець» ремонтує колії Вінниці

Без розкладу та маршруту: 64-річний «швейцарець» ремонтує колії Вінниці
  • Цьому швейцарському трамваю вже 64 роки. Спочатку він обслуговував пасажирів у Вінниці, але з часом фахівці Вінницької транспортної компанії переобладнали його для технічних цілей.
  • Салон повністю переоснастили, трамвай перефарбували, а також додали цікаву особливість: перші двері відкриваються автоматично, а другі та треті — вручну, коли це необхідно механікам.

Усунути несправність на колії, замінити пошкоджений її елемент, відремонтувати рейко-шпальні ланки. Аби бригада монтерів та зварників служби колій Вінницької транспортної компанії швидко та безперешкодно діставались на місце, де є проблемна ділянка — їх перевозить технічний вагон. Про це розповідають у міськраді.

«Це швейцарський трамвай. Він вийшов з конвеєра 64 роки тому. Спершу у Вінниці він перевозив пасажирів, а з роками, майстри Вінницької транспортної компанії переобладнали його під технічні потреби. Повністю змінили салон, пофарбували. І ще одна відмінність – перші двері відкриваються автоматично. А 2 та 3 — вручну, за потреби механіків», — розповідає водійка технічного вагона Тетяна Шеремета.

Відео дня

У трамваї дві секції. Одна облаштована сидіннями з підігрівом та столом, інша — для численного багажу ремонтної бригади: дорожніх знаків, інвентаря, рейок, інструментів, балонів з газом та іншого.

«Роль нашої бригади — усунути будь-які проблеми. Іноді потрібно терміново накладки замінити, ще шпали міняємо та інше. Аварійні випадки, до прикладу: бувало таке, що тріснула рейка і піднялася на 15 сантиметрів. Оперативно реагуємо, надаємо, так би мовити, першу допомогу, щоб убезпечити шлях для трамваїв. А вже вночі, коли вони не курсують – повністю замінюємо рейку», — розповідає бригадир Сергій Берецький.

В бригаді, крім монтерів колій, обов’язково є зварники.

«До всіх робіт, які ми проводимо, долучається зварник. Навіть елементарно, ми не можемо витягнути закладні іржаві болти, допоки він їх не розігріє зварювальним апаратом. Дуже потребуємо підсилення, роботи вистачає, а от рук, які її будуть робити — ні», — каже монтер Віктор Стоберський.

Зупинка технічного вагона — менше хвилини. Щоб не заважати руху трамваїв, працівники швидко вивантажують приладдя та відпускають його до закінчення робіт на об’єкті. Здебільшого вагони служби колій Вінницької транспортної компанії курсують містом вночі, доставляючи працівників для виконання планових робіт. Вдень — аварійних.

У службі колій транспортної компанії таких вагонів є 6. Вони однакові візуально, та мають різне начиння в середині: додатково обладнані зварювальним апаратом та асфальтним агрегатом.

 

Читайте також:

Нарколабораторія на кухні: на Вінниччині викрили злочинне угрупування

Бюджет Вінницької громади: підбили підсумки фінансового року за 10 місяців

На Вінниччині рятувальники ліквідували десять пожеж. Що та де горіло?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (2)
  • Валерій Білоконний

    У колійникіа сама важка робота
  • Next

    Закладні іржаві болти, не ріжуть зварювальним апаратом, а ріжіть газо-кисневим різаком, бригадир Сергій Берецький, має про це знати і не говорити дурниць.

keyboard_arrow_up