Відмовлялися від послуг „Старт” усією родиною. Микола Маринець з двома своїми доньками, що живуть за різними адресами, одночасно написали заяви про відмову від послуг кабельного телебачення. Проте через рік на ім’я батька та однієї з жінок почали приходити листи з вимогою повернути борг за користування кабелем.
За три дні „набігло” сто гривень боргу
Аби з’ясувати обставини та причини, люди почали зверталися до відділень „Смарт”. Ці звернення нічого путнього не дали і, зачекавши три місяці черги, вони записалися на прийом до директора телекомпанії Романа Омельчука. Аби розмова з ним пройшла більш продуктивно, на зустріч запросили журналіста.
- Коли люди масово відмовлялися від послуг компанії „Смарт”, я, інвалід другої групи у віці 75 років, вистояв у чергах Вишенського відділення і письмово подав заяву про відмову від послуг, - розповідає Михайло Маринець. – Перший лист, де сума боргу була прописана у розмірі 183 гривні прийшов у грудні 2009 року. Через три дні прийшов ще один лист, де борг вже зріс до 294 гривень. Після цього я знову повідомив, що послугами не користуюся і не хочу користуватися. А в січні цього року мені надійшов ще один лист, де сума боргу зросла втричі і сказано, що компанія тимчасово припинить надання послуг.
Спрацював людський фактор
Через стан здоров’я Миколи Івановича вирішувати питання з боргом взялася його дочка. Проте на її заяву у „Смарті” відмовили, пояснивши, що на особисту зустріч до директора повинен приходити сам боржник.
- Після того як я переніс три інфаркти, я беру таксі і їду до вас, бо ваші співробітники не можуть або не хочуть приїхати до мене додому, - каже Микола Маринець директору телекомпанії.
За словами директора Романа Омельчука, при прийнятті трьох заяв від родини Маринців, мав місце фактор, коли дві заяви були загублені випадково.
- Ви могли не йти особисто, просто потрібно було уповноважити вашу дочку відповідно до законів, і ми б її прийняли, - сказав Роман Омельчук. – Я можу піти двома шляхами, якщо немає вашого письмового підтвердження про відмову від наших послуг, я маю право по закону відправити вас до компанії „Фінанси-капітал” розбиратися з ними. Але я хочу вирішити все по-людськи.
Михайло Моринець вважає, що його вини в заборгованості нема. Роман Омельчук пообіцяв дати розпорядження своїм працівникам та з’ясувати - де поділися заяви.
- Ми пошукаємо ваші заяви, якщо є одна – то є надія знайти і дві інші. У цьому разі ми спишемо борг – сказав директор „Смарта”.
Скаржники у черзі
Як повідомляють в управлінні захисту прав споживачів, за роз’ясненнями та питаннями колишні користувачі послуг „Смарта” звертаються постійно. Щоправда, ситуація у них дещо інша – переважно абоненти офіційно із заявою не відмовлялися від послуг.
- У випадку, коли абоненти писали заяву, але вона загубилася – перевірити це нашим управлінням майже не можливо. Тут потрібно покладатися на порядність телекомпанії, - каже головний спеціаліст управління Юрій Марусніченко. – Ми нещодавно також наносили особистий візит директору з приводу схожих обставин. У будь-якому разі споживач має право звернутися до нас із заявою, а далі вже ми будемо бачити за обставинами, як діяти у майбутньому.
№ 19 від 8 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous