До редакції газети та на сайт vn.20minut.ua звернулися вінничани, незадоволені якістю послуг телекомпанії «Смарт».
Найтиповіші скарги: зі списків програм знято 11 рейтингових каналів, «сніжить» телевізор при прийомі аналогового ТБ, «зависають» тюнери цифрового ТБ, не можливо додзвонитися у сервісний центр, Інтернет погано працює, низька швидкість та часті відключення від мережі.
Вчителька Ірина Кандаурова взагалі вирішила відключитися від кабельної мережі:
- Я просто розірву договір. Вони пропонують канали, які мені не хочеться дивитися. У пакетах багато каналів просто не цікавих. Я планую придбати супутникову антену кодованого провайдера. Там вибір каналів більш підходящий.
Віктор Білоус довго і безуспішно намагався додзвонитися до оператора ТРК.
- Нещодавно у мене забарахлило телебачення. Почало «сніжити» на екрані. Прикрощі розпочалися тоді, коли намагався додзвонитися до оператора. Коли ж нарешті це вдалося, прочекав майстра три години, він почав налаштовувати телевізор. Налаштував, пішов. Через день усі настройки збилися. Знову почав дзвонити… так продовжувалося кілька разів, навіщо така морока? - запитує Віктор.
Інший наш читач, Андрій, мав проблеми з Інтернетом.
- У мене була запланована Інтернет-конференція. Але Інтернет зник раптово. Почав викликати майстра. Виявилося, додзвонитися проблематично. Коли додзвонився, мені призначили візит майстра на наступний день. Робити нічого, дочекався. Майстер почав говорити, що проблеми в моєму модемі. Перевірили - усе нормально. Потім він почав перевіряти коробку розподільника. Працював багато часу, але того дня усе полагодив, мережа з’явилась. А на завтра Інтернет знову зник. У черговий раз зателефонував у компанію, прийшов майстер, почав говорити те саме: проблеми в модемі, позлітали драйвери… Я наполіг, щоб майстер пройшовся по лінії. І він виявив у розподільнику фільтр-відсіювач. Хто його туди поставив, невідомо, - скаржиться Андрій.
З типових проблем, що виникають у користувачів, офіційний коментар для газети надав начальник юридичного відділу компанії Володимир Абрін.
«Нам дуже приємно, що газета "RIA" з увагою ставиться до скарг жителів нашого міста з виникаючих у їхньому повсякденному житті проблем. Це безумовно допомагає знаходити оптимальні варіанти рішення проблем, що виникають і додатковим комунікаціям з нашими абонентами.
«Сніжить» телевізор в аналоговому пакеті»
Так, така проблема може виникнути. Використання радіотелефонів, СВЧ-пічок, пейджингового і мобільного зв'язку є причиною виникнення істотних перешкод в аналоговому форматі. І саме це й стало однієї з основних причин, через яку світ переходить на цифровий формат. І саме тому наша компанія переходить на цифровий формат. У цифровому форматі даної проблеми просто не може бути, через особливості технології передачі сигналу.
«Зависає" тюнер у цифровому форматі»
Зависання може виникнути при швидкому перемиканні каналів. Не поспішайте, техніка, як і люди, любить акуратність й увагу.
«Важко додзвонитися на телефони компанії, особливо на номер 520812»
Так, ми працюємо над вирішенням даної проблеми. Ми намагаємося мінімізувати причини виникнення додаткового потоку дзвінків. Зокрема, шляхом модернізації мережі (це вирішить питання проблем із сигналом), створенню інформаційно-довідкових матеріалів для абонентів цифрового ТВ, а також створюємо максимально зручні можливості для моментальної оплати послуг. Усі ці бізнес-процеси в комплексі забезпечать рішення вище згаданої проблеми.
Ми також створили для зручності абонентів альтернативні способи зв'язку з компанією: відправлення заявки із сайту, відвідування контакт-центрів. Просимо їх теж використовувати.
«З пакета без попередження зникають канали»
Інформація про зміни в пакетах телепрограм у ста відсотках випадків розміщується на офіційному сайті компанії. Як ви розумієте, дорогі рейтингові канали не пропонують нам себе безкоштовно. І якщо зібрати в одному пакеті всі наявні канали, то вартість цього пакета для абсолютно всіх абонентів буде не завжди доступною. Завданням компанії є забезпечити для всіх абонентів вибір: тобто зробити кілька пакетів вигідних і за ціною, і за наповненням. Зокрема на сьогодні ми пропонуємо три пакети вартістю від 24 до 49 гривень.
«Погана швидкість Інтернету»
Низька швидкість скачування може спостерігатися у випадках:
1. Великого завантаження самого сервера, з якого ведеться скачування, або встановлених обмежень на сервері; 2. Великого завантаження проміжних вузлів за межами нашої мережі; 3. Використання каналу сторонніми програмами (крім програми накачування), запущеними на вашому ПК; 4. Настроюванням/установкою обмежень програмного забезпечення вашого ПК; 5. Робота на ПК якого-небудь шкідливого ПЗ.
«Усуваються неполадки не якісно й довго»
Спасибі за інформацію. Сподіваємося, що це був окремий випадок. Ми будемо раді одержати інформацію від даного абонента й провести аналіз ефективності роботи наших майстрів.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 8 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous