Ініціатором проекту є Національний демократичний інститут, який є неприбутковою, неурядовою організацією, фінансує його уряд Швеції. За даними дослідження інституту, серед тих, хто хоче займатись політикою приблизно однакова кількість – 10% жінок і 12% чоловіків. Втім, жінок зупиняють стереотипи та зневіра, що їх діяльність матиме вплив.
Інформаційну кампанію «Жінки – це 50 успіху України» спрямовано на покращення іміджу жінок у політичному і громадському житті. Кілька українських жіночих громадських організацій вирішили почати змінювати суспільну думку про жінок-лідерів.
Західноукраїнський центр Жіночі перспективи та ВООГО Відкрите суспільство проведуть пілотні інформаційні кампанії у Вінницькій та Львівській областях, щоб стимулювати жінок до участі у суспільно-політичних процесах. Довгострокова мета проекту – більш збалансоване представництво жінок серед кандидатів та обраних посадовців.
- З сьогоднішнього дня по вінницьких телеканалах показуватимуть соціальний рекламний ролик «Жінки – це 50% успіху України», є перелік бігбордів, які висітимуть по Вінниці. Мета проекту – зменшити стереотипи і підвищити впевненість жінки, що вона зможе, - говорить Світлана Ходакова, - крім того на міському телеканалі «Доба» в форматі ток-шоу буде обговорюватись жінка, як політик. Поки що програма на стадії форматування.
Якщо проект в якості пілотного буде результативним, його поширять на всю країну.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер