Незабаром у Вінниці запрацює справжнє еко-таксі. Усі машини нової служби будуть екологічно-чистими — «харчуватимуться» винятково електроенергією.
Відеопрезентацію нової служби виклали в Youtube ще 1 вересня. Коли саме вінничани зможуть скористатися послугами нового таксі — поки невідомо. Але обіцяють, що скоро. Називатиметься служба «EcoVin Taxi».
На жаль, редакції поки що не вдалося зв’язатися з самим директором компанії. Тому інформацію про службу ми взяли з відео про неї. А також поговорили з одним з партнерів компанії, який підтвердив, що такий проект дійсно готується до запуску.
— Коли гуляв по місту зі своєю маленькою онучкою, мене засмучувало, що доводиться постійно дихати вихлопними газами, — розповів у ролику директор «зеленого» таксі Олександр. — Я подумав, що було б непогано, якби у центрі та хоча б машини таксі рухалися на електротязі. Головна ідея у тому, щоб захистити екологію міста. Ну, і думаю, що на цьому можна заробити. Бізнес-складова також є.
— Ми думали над кількома варіантами автомобілів, але зупинилися на Nissan Leaf, — говорить Олександр. — Невелика ціна за авто, він простий та легкий в утриманні, низька вартість кілометра, відсутність періодичного обслуговування: заміни масел, фільтрів.
Переваги використання електромобілів як машини таксі очевидні — відразу знижується вартість кілометра. Незважаючи на це, ціни у новій службі не надто відрізнятимуться від звичайних.
— Собівартість проїзду одного кілометра складає 40-60 копійок, — каже директор. — Не більше. Це ще залежить від того, де заряджатися. Якщо ви маєте власний електромобіль і поповнюєте запаси енергії вдома, то це один тариф. Якщо на комерційній заправці — інший.
Але у «EcoVin Taxi» будуть додаткові бонуси для клієнтів. Та й сервіс обіцяють зробити кращим. Хоча б за рахунок того, що працювати вийдуть нові автомобілі. А кожного свого водія компанія бачить своїм обличчям. Тому культура обслуговування має теж бути вищою.
Пасажир еко-таксі матиме доступ до Інтернету у машині та можливість розрахуватися банківською карткою.
Служба почне працювати на п’яти автомобілях. Також планується встановити власні станції для підзарядки авто.
Що таке цей Nissan Leaf?
Зовні автівка не схожа на фантастичний електромобіль. Її можна сплутати з типовою іномаркою, яка їздить на бензині або дизелі.
Одна зарядка акумуляторів дає максимальний пробіг до 160 кілометрів. Повна зарядка акумуляторів займає вісім годин з напругою у мережі у 220 Вольт. Режим швидкої зарядки дозволяє поповнити акумулятори приблизно за 30 хвилин. Nissan Leaf розганяється до 100 км/год. за 10,8 секунди (до 60 км/год. приблизно за 5 секунд).
В електромобілі у 10 разів менше деталей. Масла, ремені, свічі запалювання, котушки — цього всього немає. Сам двигун складається з чотирьох підшипників. І один раз на 50 тисяч кілометрів пробігу потрібно поміняти літр масла, що коштує приблизно 400 гривень. Ось і весь техогляд.
Салон виглядає також типово для недорогих іномарок. Усе з міцного пластику, комфортні сидіння, руль. Відмінності можна побачити на панелі бортового комп’ютера. Поряд із спідометром вказані незвичні значення - температура батареї, запас ходу в кілометрах.
Читайте також: На електрокарі можна проїхати 100 кілометрів за 10 гривень
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Анонім
Анонім
Асоціація буде виникати у кожного першого жителя міста.
Denchik
Vladimir Molotov