Таку думку сьогодні, третього липня, під час круглого столу висловила директор департаменту економіки та інвестицій міськради Галина Якубович.
- Зараз ми продовжуємо отримувати розрахунки від приватних перевізників, Вінницька транспортна компанія (ТТУ), їх уже практично подала. Потім усі необхідні дані ми будемо подавати на розгляд антимонопольного комітету та федерації профспілок. Але остаточне рішення прийматиме виконком міськради. Таким чином, думаю, що скоріше за все, тарифи можуть бути переглянуті уже з серпня, - сказала вона.
Нагадаємо, приватні перевізники міста просять підвищити вартість проїзду на основних маршрутах з 2,5 до 3,0 гривень.
- На коротких, так званих підвізних, ми просимо підвищити ціну проїзду з 1,75 до 2,5 гривень, - каже голова асоціації перевізників «Маршрут» Олександр Гота.
За його словами, тариф по цьому маршруту був з самого початку занижений та мав бути змінений після транспортної реформи.
Перегляд вартості проїзду маршрутними пояснюють зростанням витрат: зокрема пального, ремонту та запчастин, деякі з яких подорожчали в понад два рази.
- Ми зверталися з проханням про перегляд тарифів, ще в квітні, але нам було відмовлено, з тим, що ситуація може змінитися, але час пройшов а ціни не знижуються, - каже Олександр Гота.
При цьому, за його словами, навіть тариф в три гривні – це та вартість без рентабельності перевізників, яка дозволяє їм підстрахуватися на випадок, якщо якісь витрати зростуть ще.
Новий тариф, яку в свою чергу просить для себе Вінницька транспортна компанія – дві гривні - за проїзд в трамваях та тролейбусах і 2,5 – в муніципальних автобусах.
- Таким чином ми просимо збільшити тариф всього на 5,3% від економічно- обґрунтованого, визначеного раніше в 1,9 гривні, - каже директор компанії Микола Форманюк.
Тариф в 1,9 був визначений як економічно обґрунтований ще в 2011 році. Проте грудні 2012 року, коли це питання піднімалось на виконкомі, було прийняте рішення підвищити вартість проїзду в електротранспорті з 1,25 до 1,5 гривень з першого травня 2013 року.
Втім, сьогодні, за словами Галини Якубович, навіть в запропонованому тарифі в 2,0 гривні для електротранспорту не врахована рентабельність підприємства.
- З врахуванням рентабельності, мова йшла б про 2,10 для трамваїв і тролейбусів і 3,50 для автобусів, - каже вона.
За словами фахівців, в запропоновані тарифи не закладається рентабельність аби зменшити навантаження на пасажирів. З іншого боку, це може призвести до того, що через певний час, якщо зростання цін на пальне та запчастини продовжиться, тема перегляду тарифів може знову стати актуальною.
Тим часом, тим, хто хоче зекономити на поїздках в комунальному транспорті, в мерії радять купувати проїзні квитки. Хоча, їх вартість теж планують переглянути, як обіцяють посадовці, все-одно тим, хто користується комунальним транспортом щоденно це дозволить непогано заощадити.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous