Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Заяц Наталя 380432595370 Zayats@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2024 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2024 12:18 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2024 12:18 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється на підставі видаткової накладної шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2024 11:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2024 11:10 |
Додаток 5(Перелік документів та інформації,які подаються Переможцем).docx | |
07 серпня 2024 11:10 |
Додаток 3 (ТП).docx | |
07 серпня 2024 11:10 |
Додаток 1 (Перелік документів та інформації, які подаються Учасником).docx | |
07 серпня 2024 11:10 |
ТД FPV.docx | |
07 серпня 2024 11:10 |
Додаток 4 (Проєкт договору).doc | |
07 серпня 2024 11:10 |
Додаток 2 (Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-14-000053 ● d2c3890761044aab806784acbfcc8765
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2024 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.10.2024 №89-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.10.2024 №89-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-08-07-003321-a, 07.08.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-21 11:37:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі безпілотних літальних апаратів FPV для потреб ЗСУ та інших військових формувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-07-003321-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав укладено додаткову угоду від 24 вересня 2024 року №1 до договору від 30 серпня 2024 року №187/08-24, якою продовжено строк поставки товару до 30 жовтня 2024 року? Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, тощо). Оскільки, у листі ТОВ «Мінвік» від 18 вересня 2024 року №32-18/09/2024 зазначено, що постачальник закуповує товар за межами України, у третіх країнах. Виробником товару являється компанія, що розташована у Китайській Народній Республіці, уряд якої у свою чергу із 01 вересня 2023 року призупинив пряме постачання товарів подвійного призначення в Україну. Тоді як договір №187/08-24 з ТОВ «Мінвік» укладений 30 серпня 2024 року. Окрім цього, учасник ТОВ «Мінвік» у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 5.8 Додатку 1 тендерної документації надав лист «Тендерна пропозиція» від 14 серпня 2024 року №24-14/08/2024 (файл «Тендерна пропозиція.pdf»), в якому він погоджується з тим, що якщо його тендерна пропозиція буде визнана найбільш економічно вигідною він візьме на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором (Додаток 4 до тендерної документації), в якому, зокрема, зазначений строк поставки товару до 01 жовтня 2024 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-24 11:33:40
Надання пояснення
У відповідь на Ваш запит Виконавчий комітет ВМР надає пояснення(інформації та документи):
1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівля обумовлена зверненням військових частин в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися департаментом цивільного захисту Вінницької міської ради відповідно до запитів військових частин (додаються), які будуть використовувати дані Безпілотні літальні апарати FPV для забезпечення обороноздатності.
Очікувана вартість закупівлі визначалася Замовником, відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) та шляхом аналізу цін на ринку на зазначений вид товару враховуючи потребу у закупівлі даного товару на відповідний рік. При визначені ціни товару за одиницю використовувалися дані з https://prozorro.gov.ua/, https://hotline.ua/. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну товарів та послуг є розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни попередніх власних закупівель, округливши вартість до цілого числа.
2.Стосовно, того з яких підстав укладено додаткову угоду від 24 вересня 2024 року №1 до договору від 30 серпня 2024 року №187/08-24,якою продовжено строк поставки товару до 30 жовтня 2024 року зазначаю наступне.
Відповідно до абз.4 ч.5 ст. 41 Закону № 922-VIII, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов`язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
ТОВ «Мінвік»(надалі-Постачальник), звернулось до Виконавчого комітету Вінницької міської ради(надалі-Замовник) з листом № 32-18/09/2024 від 18.09.2024 щодо можливості продовжити строк виконання зобов’язань до 30 жовтня 2024 року шляхом укладання додаткової угоди до договору від 30.08.2021 року № 187/08-24, в зв`язку з тим, що виникли несприятливі обставини, які не залежать від Постачальника, а саме затримка комплектуючих до БпЛА, виробником яких являється компанія, що розташована у Китайській Народній Республіці, уряд якої у свою чергу із 01.09.2023 року ПРИЗУПИНИВ (не вказано на який строк) пряме постачання товарів подвійного призначення в Україну. Як вбачається з вищезгаданого листа, Постачальник закуповує товар за межами України, у третіх країнах. Так ТОВ «Мінвік» отримало лист №2 від 09.09.2024 від Компанії INVESTTRIDE S.R.L, Румунія з якою має укладений договір на постачання комплектувальних виробів для виготовлення безпілотних систем, в якому зазначає обставини, які унеможливлюють постачання комплектуючих в строк, а саме: з 01 вересня 2024 року урядом Китайської Народної Республіки введено обмеження на експорт комплектуючих до БпЛА та повідомляє про вжиття усіх необхідних заходів, для забезпечення здійснення постачання товару. Разом з тим, частина товару уже перебувала на території Румунії, проте, органами митної служби, цю частину товару скеровано на детальний огляд. Таким чином, Постачальник, погоджуючись зі всіма умовами договору, в т.ч. строком поставки товару до 01 жовтня 2024 року надавши документ «Тендерна пропозиція від 14.08.2024 №24-14/08/2024» (файл «Тендерна пропозиція.pdf») та укладаючи договір від 30 серпня 2024 року №187/08-24 не міг передбачити такі обставини.
Крім цього,законодавством у сфері закупівель не визначено, настання яких саме об’єктивних обставин може вважатися достатнім, щоб продовжити строк дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об`єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. (відповідно до постанови Третього апеляційного адміністративного суду у справі № 340/3371/22 від 20.04.2023 року.) Тому при наявності документального підтвердження довільної форми та змісту, замовник має право продовжити строк виконання зобов’язань за договором.
Відповідно до п.11.1 та п.11.5 Договору, що укладено, істотні умови Договору можуть бути змінені у випадках, визначених у п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, з обов’язковим укладанням додаткової угоди. Документальним підтвердженням об’єктивних обставин, що спричинили зміни істотних умов, а саме - подовження строку поставки товару є лист Компанії INVESTPRIDE S.R.L,Румунія від 09.09.2024 №2 та лист ТОВ «Мінвік» від 18.09.2024 №32-18/09/2024(додаються).
Таким чином, під час продовження строку виконання зобов`язань замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2024 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" |
18 444 000,00
UAH
|
18 444 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ КВІН" |
19 800 000,00
UAH
|
19 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" #45390409 |
Переможець |
18 444 000,00
UAH
|
21 серпня 2024 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2024 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2024 12:28
|
док.підтвердж.обст.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2024 12:27
|
дод.уг_0001.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2024 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2024 10:45
|
договір.pdf | укладений |
30 серпня 2024 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник i Постачальник, на підставі листа Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНВІК» від 18.09.2024 року № 32-18/09/2024, керуючись пп. 4 п. 19 Постанови KМУ від 12.10.2022 № 1178 «Пpo затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, poбіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення aбo скасування», у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, погодилися змінити умови Договору, виклавши у новій редакції пункт 5.1. Договору: «5.1. Місце поставки Товару: м. Вінниця, вул. Соборна,59. Строк поставки Товару: до 30.10.2024 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 187/08-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |