Сьогодні, 16 травня, пройшло громадське обговорення питання оптимізації шкіл №5 та №31 по вулиці Богдана Ступки (колишня Павлика Морозова). Департамент освіти міськради бажає створити з них початкову та старшу школи. Батьки проти, вони самі обрали ці школи і готові відстоювати свій вибір на Майдані.
- Ми обираємо депутатів, а вони потім нам як подяку придумують різний брєд, - каже батько дитини з п’ятої школи. - І тепер будуть експериментувати на наших дітях? Моя дитина пішла в ту школу, в якій їй подобається. А от приходять депутати, і щось придумають. Вам що, нема більше чим зайнятися?
Підтверджують його обурення і вчителі з п’ятої школи
- Зовсім не зрозуміла мотивація міськради: навіщо оптимізувати школи, які повністю укомплектовані класами та матеріальною базою? На це питання він (директор департаменту освіти Володимир Буняк - авт.) не зміг відповісти, - каже вчитель фізики у школі №5 Наталя Лучко.
Буняк: "Дітям комфортно з однолітками"
Школи №5 та №31 мають оптимізувати в кінці червня. Так усі старші класи з вчителями повинні "переїхати" у сусідню школу №31. А в п’яту школу - з 1 по 4 класи. Батьки виступили проти і щоб з’ясувати спірні питання - міськрада вирішила провести громадські обговорення. На них були присутні понад сто батьків учнів з двох шкіл, директор департаменту освіти Володимир Буняк та 44 педагога разом з двома директорами. Але провести їх у “тиші та мирі” не вдалося.
Очільник департаменту освіти Володимир Буняк розповідає про переваги реформи- Згідно із вінницькою стратегією розвитку освіти у 2013-2020 роках ми збільшимо кількість початкових шкіл, - каже директор департаменту освіти. - Для дітей створять додаткові гуртки, у кожному закладі відкриємо додаткову ставку на вчителя з гурткових занять. Класні керівники перейдуть зі своїми дітьми в нову школу і нікого звільняти не будемо. А також усе обладнання класів перейде разом з ними. Європейській досвід показує, що дитина краще здобуває освіту серед своїх однолітків.
В якості гарного прикладу реформи на обговореннях були директори шкіл №10 та №25, де оптимізація сталася у 2013 році.
- Вчителі 5-11 класів перейшли до мене в школу, разом зі своїми колективами та керівниками. Діти залишилися в комфортному середовищі, - розповіла директор школи №10 Світлана Куца.
"Свідки" успішної реформи поспіхом покидають зал. До них в батьків учнів 5-ї школи не було запитань
Але далі її ніхто слухати не став. Через 20 хвилин директрис взагалі попросили вийти. І батьки свої обурення спрямували на головного освітянина міста.
Батьки: “Майдан для вас буде квіточками”
На громадських обговореннях було більше ста батьків. І ті, хто сидів на перших рядах - були найактивнішими.
- Чи взагалі проводився розгляд питання оптимізації? - каже мати двох дітей. - Треба було повідомляти батьків, що буде оптимізація школи. Тоді б ми просто не віддавали своїх дітей сюди!
Максимчук: Я тут вчився, і тут будуть вчитися мої діти
Конструктивний діалог між владою та громадою закінчився після виступу батька трьох дітей Бориса Максимчука.
- Давайте прямо зараз приймемо рішення, яке нас влаштує - каже він. - А не цих директорів департаментів та держслужбовців, які на іномарках вартістю сто тисяч доларів катаються містом. Треба зібрати підписи у двох школах, де люди вкажуть - хто за, а хто проти.
Наталя Бондаренко: Я хочу, щоб моя дитина довчилася в школі №5 та отримала заслужену медаль
Ще Максимчук пропонував влаштувати “шкільний референдум”, через що почали нервувати представники міської влади.
Серед інших аргументів батьків учнів з двох школи були такі:
у нас найкраща школа;
не треба оптимізацію, у нас школа укомплектована
ми тут вчились, і діти будуть тут вчитись
чому нас ніхто не попередив та не запитав
що буде з ремонтами, які ми щороку робили
ідемо пішою ходою, влаштуємо мітинг і батьківський Майдан під міськрадою.
Володимир Буняк вимушений був змиритися з рішенням батьківських зборів. І на обговоренні вирішили - зібрати підписи, хто за та хто проти реформи у школі. А ще - надати комісії із батьків акт матеріального обстеження шкіл, які плануються до реформування, Зупинити плани міської ради щодо - реорганізації, об'єднання, укрупнення чи обміну учнями-вчителями. На цьому скандальне обговорення закінчилося. Але ще нічого не вирішили, тому далі буде...
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 11 від 12 березня 2025
Читати номер
Олег Ковальчук 20 травня 2016 р.
Ви що вже вкінець не розумні. Що ви таке видумуєте, для чого і кому потрібно це безглузде об'єднання??? Міністерству освіти, що, не має що робити, в них немає інших нагальних проблем??? Ви б краще переглянули шкільну програму. Діти по ночам уроки вчать. Такої кількості домашнього завдання ніколи не задавали. Зменьшіть краще навантаження!!!
Ссылка на источник: http://vn.20minut.ua/Osvita/batki-uchniv-pogrozhuvali-maydanom-cherez-optimizatsiyu-u-dvoh-susidni-10505657.html
Олег Ковальчук 20 травня 2016 р.
Ви що вже вкінець не розумні. Що ви таке видумуєте, для чого і кому потрібно це безглузде об'єднання??? Міністерству освіти, що, не має що робити, в них немає інших нагальних проблем??? Ви б краще переглянули шкільну програму. Діти по ночам уроки вчать. Такої кількості домашнього завдання ніколи не задавали. Зменьшіть краще навантаження!!!
Ссылка на источник: http://vn.20minut.ua/Osvita/batki-uchniv-pogrozhuvali-maydanom-cherez-optimizatsiyu-u-dvoh-susidni-10505657.html
Курвеева Евгения 20 травня 2016 р.
ПІДПИСУЙТЕ ПЕТИЦІЮ ЩОДО РОЗГЛЯДАННЯ ЦЬОГО ПИТАННЯ
http://e-dem.in.ua/vinnytsia/Petition/View/363
Анонім 19 травня 2016 р.
1.Родителей интересует вопрос, пропадут их денежки или нет и где взять ещё на ремонт новых классов.
2.Педагогов волнует, сколько часов им насыпят в случае перехода и насыпят ли.
3.Политиков интересует вопрос хорошего пиара.
4.Руководство интересует галочка в графе "реформы".
И главное - все дружно прикрываются детьми. Но по факту, для всех они на последнем месте. К сожалению.
К сожалению наш народ очень туго понимает разницу между "демократией" и "анархией".