Антихабар. Вінницький регіональний сервісний центр заявляє, що відтепер ніякі знайомства не допоможуть отримати водійське посвідчення. Навіть акцію “Чесні права” розпочали. Чи справді колишньому МРЕВ вдалося подолати корупцію?
Однією з причин аварійності на вінницьких дорогах експерти називають корупцію між школами, де вчать на водіїв, та сервісним центром.
Читайте також: У вінницьких автошколах готують учасників ДТП?
Тепер у Вінницькому регіональному сервісному центрі (РСЦ) говорять, що підозрілих зв’язків більше нема, а корупціонерів виганяють з місця роботи “поганою мітлою”. Речник Вінницького РСЦ Володимир Мотичко розповів, що зараз дуже збільшилася кількість тих, хто не може скласти іспит на отримання посвідчення водія з першого разу. У Вінниці цей показник сягає 59%, у той час, як середній по Україні - трохи більше 40%. За квітень у місті видали 578 посвідчень, по області - 1381.
- Є такі групи, що з 18 осіб здають тільки троє, - каже Володимир. - Як тільки набирається нова група, що починає вчитися, я вирушаю до них. Зустрічаюся з усіма викладачами, директором і слухачами. Закликаю людей добросовісно учитися та пояснюю, що ніякі знайомства тепер не допоможуть отримати “права”.
Мотичко каже, що часто трапляються такі слухачі, що від початку занять вже починають шукати якісь “кінці”. А біля шкіл можна й зустріти таких собі “рішал”. Вони обіцяють за гроші допомогти отримати посвідчення водія, нібито маючи знайомих у сервісному центрі. У більшості випадків ці “добродії” зникають, отримавши гроші.
- Не вивчили, не знаєте, - сказав представник РСЦ, - будете ходити по 20-30 разів. А з “рішалами” ми стали активно боротися, навіть викликаємо слідчо-оперативну групу, якщо вдається зловити такого. Наш новий керівник, коли тільки прийшов на посаду, сказав, якщо когось спіймають за “допомогу” з посвідченнями - буде звільнений, а матеріали передадуть у прокуратуру.
У п’ятницю, 22 квітня, сервісний центр набрав спеціальну комісію для атестації викладачів автошкіл. Вона буде перевіряти навчальні заклади, де готують водіїв. У неї ввійшли працівники центру, члени департаментів охорони здоров’я, освіти, житлово-комунального господарства. Комісія складається з 10 осіб. Громадські організації обурилися, що їх не запросили до складу і таким чином не врахували інтереси громади. На це в РСЦ відповіли, що у них є постанова Кабінету міністрів та наказ МВС, але представники ГО можуть бути присутніми при атестації (по запрошенню).
“Корупція у них в крові”
Володимир Черкас, голова ГО “Комітет безпеки руху”
- Сервісні центри не можуть позбавитися від корупції ніколи. Її складові є не тільки у фінансах, але й у будь-якій допомозі своїм знайомим. Багато хто завалює іспит після перших п’яти питань, а через два тижні приходить і складає усе ідеально. Людина вивчить за такий проміжок часу ПДР наново? Поки є людський фактор, корупція житиме.
“Немає єдиної методики - є корупція”
Олександр Зєрщиков, автоексперт
- Cервісний центр сьогодні не може позбавитися від корупції на всі 100%. Іспити проходять не згідно з єдиною методикою. Одному кандидату кажуть виконувати три вправи, а іншому - вісім. Один складає іспит по місту, а інший - ні. Хто бачив хоча б один іспит на автобусі по місту? Це і є корупційні складові. Поки не буде єдиної методики для усіх кандидатів, доти буде корупція і низький рівень знань у водіїв.
“За порядком слідкуватимуть стажери”
- Володимир Затайдух, журналіст “Дорожній Контроль. Вінниця”
Керівництво почало відправляти представника РСЦ у автошколу, де він розповідає, що законно, а що - ні. Також вони відкриють ще кілька віконець для прийому документів, що має побороти черги і викорінити так званих "рішал". Чи буде від цих дій краще - не знаю. Дієвим є те, що у нові віконця вони поставили стажерів. Старі корупціонери хоч якийсь час не будуть брати хабарі, бо боятимуться, що стажери це побачать.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Анонім
- І, що, невже, для того щоб здати екзамен і отримати права - вже накінець-то потрібно вчити ПДР, а не завчати дибільні питання Київських чи Харківських білетів.?
(В світі існує одна єдина держава, де для іспиту з ПДР використовується дві версії білетів у вигляді ребусу. Здогадайтесь, яка це держава і для чого ці "ребуси".?)
- І що, невже, після успішної здачі теоретичного екзамену, є вже шанс бути "не заваленим" на практичному іспиті і не платити 400-500 грн, щоб "гарно" від'їздити?.
- І що, вже банки, при оплаті за послуги, не будуть видавати якоїсь підозрілої квитанції, де в призначені платежу вказано "благодійна допомога ДАІ" - ДАІ, якої уже давно немає? (про незрозумілу "страховку" взагалі мовчу")
- І що, невже, та інфа, яка пролетіла по Вінниці, про нову "таксу" в 100 баксів - брехня і провокація в сторону найчеснішого МВС?.
Як говорив герой Грибоєдова в "Горе от ума" - "Свежо предание, да верится с трудом".
Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім