Від малих до великих: як стати Народним брендом?

Від малих до великих: як стати Народним брендом?
  • Вісімнадцятий конкурс «Народний бренд» продовжується.
  • Голосування за улюблені компанії триває до 30 листопада.
  • Тим часом переможці минулого року розповіли, від чого залежить визнання компанії Народним брендом, що найголовніше для клієнтів і про найбільші проблеми та нюанси, з якими доводиться зіштовхуватися щодня

 

У конкурсі «Народний бренд» беруть участь різні компанії, з різною історією і стартовим капіталом. Ми поговорили з двома різними виробниками – переможцями минулорічного конкурсу, щоб з‘ясувати, у чому все ж таки сила бренду, як заробити ім‘я в умовах високої конкурентності та чи залежить шлях до визнання від масштабів виробництва. 

Історія двох брендів-переможців

На базі вінницького заводу продтоварів з 2006-го виготовляють кондитерські вироби «Солодка мрія». Компанія має 24 магазини по всьому місту, які розташовані у кожному районі Вінниці. Є також й інтернет-магазин. 

Протягом п‘яти років компанія бере участь у конкурсі «Народний бренд» і щоразу отримує нагороду. 

Відео дня

– Для нас це означає, що вінничани визнають нашу продукцію, ми користуємося повагою у населення міста, – говорить PR-менеджер Олена Довбеус. – Для нас важливо, що ця премія чесна та незаангажована. Тому результати голосування – це визнання нашої роботи. 

Компанія не змагається із всеукраїнськими брендами, а працює для свого вінницького споживача. 

– Ми не додаємо емульгатори чи іншу хімію, щоб збільшити термін придатності. Є інші компанії, які роблять абсолютно іншу продукцію. Вони працюють на гарну подарункову упаковку та продажі за кордоном. 

Ще одна компанія – «Домашній хліб». Відносно невеликий бренд, який існує уже протягом десяти років. Співзасновники компанії Дмитро Дудко та Михайло Будний, говорять, що це – справа всього життя. 

Протягом трьох років компанія бере участь у конкурсі і всі ці роки займає призові місця. Минулого року у своїй номінації «Домашній хліб» здобув перемогу. 

– Ця нагорода для нас означає, що ми здобули любов наших споживачів. Тому завжди хочеться бути в тренді. Відчувати себе не останніми і свою силу, – говорить Дмитро. 

Як «тримати марку» 

У «Солодкій мрії» притримуються такої політики, що конкурентів у компанії немає, є аналогічні виробники продукції. «Конкурувати – це не про нас», - говорить пані Олена. 

Бренд кондитерських виробів впевнений, що «тримати марку» допомагає команда однодумців. Люди, які розуміють, що роблять, як і для чого. 

– Це політика нашого підприємства. Коли був завод продтоварів, була якісна продукція. Ми є послідовниками, – каже Олена. 

Основа бренду «Домашній хліб» – це теж якість. Хліб купує кожен українець, він є на кожному столі. Тому до своєї продукції у компанії ставляться з великою відповідальністю. 

 – Сьогодні «Домашній хліб» – це, в першу чергу, те, що ми робимо для своїх дітей та родин. Від щирого серця. Зі справжньої і натуральної сировини, – говорить директор підприємства Дмитро Дудко. – Багато людей розуміють, яким повинен бути справжній хліб на смак, тому обирають нас. 


Поради для молодих компаній

«Солодка мрія»: для того, аби стати Народним брендом, потрібно бути чесними, відвертими і робити таку продукцію, яку б хотілося купити собі і своїм дітям.

«Домашній хліб»: для досягнення своєї мети та народного визнання, потрібно завжди йти вперед і ніколи не здаватися. Шукати свою нішу і бути впевненим у тому, що робиш. 


Бізнес-труднощі

Єдина проблема, з якою найчастіше доводиться стикатися – це процес, коли не завжди можна знайти виробників якісної сировини. 

– Це дуже велика проблема. Однодумців знайти складно. Тих, хто так само, як ми прагне створювати якісне та натуральне, – розповідає пані Олена. – Далі приходить така проблема: люди не розуміють, чому така висока ціна на товар і порівнюють з іншими виробниками. 

Представниця компанії говорить, що на підприємстві існує своя величезна мікробіологічна та фізико-хімічна лабораторії, яка постійно проводить аналіз продукції та сировини. Тому вся продукція супроводжується посвідченнями якості. 

Директор «Домашнього хліба» Дмитро Дудко говорить здебільшого про людський фактор: 

– Різні трапляються ситуації. В бізнесі не все буває просто і гарно. Це, як у родині – не завжди всі посміхаються і не завжди всі щасливі. Є якісь пороги, які потрібно обійти. Зустрічаються негативні люди і бізнесмени, які не розуміють, що таке бізнес. 

Що стосується виробництва, то Дмитро наполягає на тому, що стикається лише з певними нюансами.

– Проблема – це коли людини вже немає. А в житті бувають різні нюанси. Усе залежить від того, яке виробництво і який продукт ти хочеш побачити у результаті. Усе в наших руках, – говорить керівник.

Підсумовуючи, варто сказати, що не важливо, яких масштабів компанія. Важливо, щоб продукція і послуги, які вона пропонує, були якісними. 

– Якщо компанія велика, це не значить, що вона уже бренд. На мою думку, бренд мають визначати люди, а не реклама. Більші компанії вкладають більше грошей у рекламу, а не у виробництво. А люди все одно вибирають якісніше, – говорить Дмитро Дудко. 

Що для вінницьких підприємців означає конкурс «Народний бренд»? 

Офіційний партнер – «Електродрайв» – Ірина Селезньова, керівник компанії

– «Народний бренд» – це можливість знайти нових партнерів і друзів. Можливість 

заявити про себе для більшого кола людей за допомогою тих, хто вже зміг себе оцінити. На сьогодні для нашої компанії – це найбільша нагорода, найбільша мета за календарний рік. 

Офіційний партнер – «АКцентр»

– «Народний бренд» – це показник успішності, репутації та популярності бізнесу підприємців. Конкурс стимулює до покращення всієї атмосфери в місті. Настрій вінничанина утворюється через якісно організовані можливості: навчатися, вирішувати різні побутові завдання, цікаво проводити час, своєчасно отримувати медичну допомогу, забезпечити дітям всебічний розвиток тощо.

Партнер яскравих посмішок – Skydent – Сергій Корчун, головний лікар

– Конкурс «Народний бренд» – це рейтинг підприємця і престиж його компанії. Але більше конкурс про довіру клієнтів. Голосування – це зворотній зв‘язок про роботу організації у вигляді подяки клієнтів, які голосують. 

Як стати Народним брендом? 

Офіційний партнер – «Електродрайв» – Ірина Селезньова, керівник компанії

– За допомогою друзів і своїх постійних клієнтів стати справді Народним брендом – не складно. Маленькі компанії завжди набагато ближчі і тепліші до своїх клієнтів і завдяки цьому можуть отримати гарні призові місця. 

 Офіційний партнер – «АКцентр»

– В умовах сучасного ринку потрібно розвивавати свій формат, який цікавий споживачу. Створюйте власне обличчя, будьте унікальними, щоб запам'ятатися, робіть свою роботу краще за інших. Займайтеся справою, яка приносить задоволення. Ставтесь до роботи, якою займаєтесь, відповідально. Тоді ринок споживачів відповідно відреагує на ваші досягнення.

Партнер яскравих посмішок – Skydent – Сергій Корчун, головний лікар

– Якщо маленькі компанії будуть любити своїх клієнтів і робити їх щасливими, то мають великі шанси стати брендами. Задача не у тому, щоб бути «великим» або «малим». Задача – виконувати обіцянки, які компанія дає клієнтам. Навпаки, коли маленькі підприємства отримують визнання – це об‘єктивний момент конкурсу. Власне, все залежить від того, як компанія закохує клієнта у себе. 

Нагадуємо, що голосування триває до 30 листопада. Проголосувати можна ТУТ 

Ще про «Народний бренд» читайте за посиланнями: 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:01 Створимо живий коридор для Героя! До Вінниці «на щиті» повертається Олександр Яремчук 20:14 Орденом нагородили молодого бойового медика Нацгвардії Богдана Гижу з Козятина 20:02 «Він навчив мене бути щасливою, але не сказав, як жити без нього». Розповідь дружини полеглого бійця 19:33 Дев'ять днів у Вінниці за рядом адрес не буде газу. Список будинків Від читача 19:06 Молодь Вінниччини ярмаркувала у Хмельницькому 19:25 Онови дані в ТЦК або станеш ухилянтом. До чого ще зобовʼязує новий закон про мобілізацію? 18:02 На Вінниччині вирує негода: рятувальники прибирають повалені вітром дерева photo_camera 18:00 Кращі клінінгові компанії та хімчистки Вінниці: де і як замовити? (партнерський проєкт) 17:01 Справа на мільйон. Заступника мера Гнівані знову звинувачують у розкраданні бюджетних коштів 16:00 Афіша Вінниці. Де і як відпочити дітям і дорослим на вихідних 20 та 21 квітня 15:31 У Вінниці на «зебрі» Volkswagen збив пенсіонерку. Жінка у лікарні 15:19 Браконьєр на Вінниччині наловив риби на 117 тисяч гривень photo_camera 14:04 Через два роки вінницькі ліцеї перероблять у гімназії та школи. Пояснюємо рішення виконкому 13:13 Обгін по зустрічній закінчився автотрощею. Постраждала 13-річна дівчинка photo_camera 12:10 Лабораторія ДІЛА - не лише про дослідження, а про турботу до команди, благодійність та підтримку госпіталів (новини компаній) 12:02 Окупанти втратили ще 870 солдатів та два засоби ППО — Генштаб ЗСУ 11:01 У Вінниці знеструмили 10 вулиць: адреси, де немає світла та причина відключення 11:00 Що таке вініри? Де їх встановити у Вінниці (партнерський проєкт) 10:10 «Ця картина — не порнографія». Чому через роботу вінницького художника спалахнув скандал photo_camera 09:35 Мікрорайон Слов'янка та ще п'ять вулиць без води. АДРЕСИ
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up