Від малих до великих: як стати Народним брендом?

Від малих до великих: як стати Народним брендом?
  • Вісімнадцятий конкурс «Народний бренд» продовжується.
  • Голосування за улюблені компанії триває до 30 листопада.
  • Тим часом переможці минулого року розповіли, від чого залежить визнання компанії Народним брендом, що найголовніше для клієнтів і про найбільші проблеми та нюанси, з якими доводиться зіштовхуватися щодня

 

У конкурсі «Народний бренд» беруть участь різні компанії, з різною історією і стартовим капіталом. Ми поговорили з двома різними виробниками – переможцями минулорічного конкурсу, щоб з‘ясувати, у чому все ж таки сила бренду, як заробити ім‘я в умовах високої конкурентності та чи залежить шлях до визнання від масштабів виробництва. 

Історія двох брендів-переможців

На базі вінницького заводу продтоварів з 2006-го виготовляють кондитерські вироби «Солодка мрія». Компанія має 24 магазини по всьому місту, які розташовані у кожному районі Вінниці. Є також й інтернет-магазин. 

Протягом п‘яти років компанія бере участь у конкурсі «Народний бренд» і щоразу отримує нагороду. 

Відео дня

– Для нас це означає, що вінничани визнають нашу продукцію, ми користуємося повагою у населення міста, – говорить PR-менеджер Олена Довбеус. – Для нас важливо, що ця премія чесна та незаангажована. Тому результати голосування – це визнання нашої роботи. 

Компанія не змагається із всеукраїнськими брендами, а працює для свого вінницького споживача. 

– Ми не додаємо емульгатори чи іншу хімію, щоб збільшити термін придатності. Є інші компанії, які роблять абсолютно іншу продукцію. Вони працюють на гарну подарункову упаковку та продажі за кордоном. 

Ще одна компанія – «Домашній хліб». Відносно невеликий бренд, який існує уже протягом десяти років. Співзасновники компанії Дмитро Дудко та Михайло Будний, говорять, що це – справа всього життя. 

Протягом трьох років компанія бере участь у конкурсі і всі ці роки займає призові місця. Минулого року у своїй номінації «Домашній хліб» здобув перемогу. 

– Ця нагорода для нас означає, що ми здобули любов наших споживачів. Тому завжди хочеться бути в тренді. Відчувати себе не останніми і свою силу, – говорить Дмитро. 

Як «тримати марку» 

У «Солодкій мрії» притримуються такої політики, що конкурентів у компанії немає, є аналогічні виробники продукції. «Конкурувати – це не про нас», - говорить пані Олена. 

Бренд кондитерських виробів впевнений, що «тримати марку» допомагає команда однодумців. Люди, які розуміють, що роблять, як і для чого. 

– Це політика нашого підприємства. Коли був завод продтоварів, була якісна продукція. Ми є послідовниками, – каже Олена. 

Основа бренду «Домашній хліб» – це теж якість. Хліб купує кожен українець, він є на кожному столі. Тому до своєї продукції у компанії ставляться з великою відповідальністю. 

 – Сьогодні «Домашній хліб» – це, в першу чергу, те, що ми робимо для своїх дітей та родин. Від щирого серця. Зі справжньої і натуральної сировини, – говорить директор підприємства Дмитро Дудко. – Багато людей розуміють, яким повинен бути справжній хліб на смак, тому обирають нас. 


Поради для молодих компаній

«Солодка мрія»: для того, аби стати Народним брендом, потрібно бути чесними, відвертими і робити таку продукцію, яку б хотілося купити собі і своїм дітям.

«Домашній хліб»: для досягнення своєї мети та народного визнання, потрібно завжди йти вперед і ніколи не здаватися. Шукати свою нішу і бути впевненим у тому, що робиш. 


Бізнес-труднощі

Єдина проблема, з якою найчастіше доводиться стикатися – це процес, коли не завжди можна знайти виробників якісної сировини. 

– Це дуже велика проблема. Однодумців знайти складно. Тих, хто так само, як ми прагне створювати якісне та натуральне, – розповідає пані Олена. – Далі приходить така проблема: люди не розуміють, чому така висока ціна на товар і порівнюють з іншими виробниками. 

Представниця компанії говорить, що на підприємстві існує своя величезна мікробіологічна та фізико-хімічна лабораторії, яка постійно проводить аналіз продукції та сировини. Тому вся продукція супроводжується посвідченнями якості. 

Директор «Домашнього хліба» Дмитро Дудко говорить здебільшого про людський фактор: 

– Різні трапляються ситуації. В бізнесі не все буває просто і гарно. Це, як у родині – не завжди всі посміхаються і не завжди всі щасливі. Є якісь пороги, які потрібно обійти. Зустрічаються негативні люди і бізнесмени, які не розуміють, що таке бізнес. 

Що стосується виробництва, то Дмитро наполягає на тому, що стикається лише з певними нюансами.

– Проблема – це коли людини вже немає. А в житті бувають різні нюанси. Усе залежить від того, яке виробництво і який продукт ти хочеш побачити у результаті. Усе в наших руках, – говорить керівник.

Підсумовуючи, варто сказати, що не важливо, яких масштабів компанія. Важливо, щоб продукція і послуги, які вона пропонує, були якісними. 

– Якщо компанія велика, це не значить, що вона уже бренд. На мою думку, бренд мають визначати люди, а не реклама. Більші компанії вкладають більше грошей у рекламу, а не у виробництво. А люди все одно вибирають якісніше, – говорить Дмитро Дудко. 

Що для вінницьких підприємців означає конкурс «Народний бренд»? 

Офіційний партнер – «Електродрайв» – Ірина Селезньова, керівник компанії

– «Народний бренд» – це можливість знайти нових партнерів і друзів. Можливість 

заявити про себе для більшого кола людей за допомогою тих, хто вже зміг себе оцінити. На сьогодні для нашої компанії – це найбільша нагорода, найбільша мета за календарний рік. 

Офіційний партнер – «АКцентр»

– «Народний бренд» – це показник успішності, репутації та популярності бізнесу підприємців. Конкурс стимулює до покращення всієї атмосфери в місті. Настрій вінничанина утворюється через якісно організовані можливості: навчатися, вирішувати різні побутові завдання, цікаво проводити час, своєчасно отримувати медичну допомогу, забезпечити дітям всебічний розвиток тощо.

Партнер яскравих посмішок – Skydent – Сергій Корчун, головний лікар

– Конкурс «Народний бренд» – це рейтинг підприємця і престиж його компанії. Але більше конкурс про довіру клієнтів. Голосування – це зворотній зв‘язок про роботу організації у вигляді подяки клієнтів, які голосують. 

Як стати Народним брендом? 

Офіційний партнер – «Електродрайв» – Ірина Селезньова, керівник компанії

– За допомогою друзів і своїх постійних клієнтів стати справді Народним брендом – не складно. Маленькі компанії завжди набагато ближчі і тепліші до своїх клієнтів і завдяки цьому можуть отримати гарні призові місця. 

 Офіційний партнер – «АКцентр»

– В умовах сучасного ринку потрібно розвивавати свій формат, який цікавий споживачу. Створюйте власне обличчя, будьте унікальними, щоб запам'ятатися, робіть свою роботу краще за інших. Займайтеся справою, яка приносить задоволення. Ставтесь до роботи, якою займаєтесь, відповідально. Тоді ринок споживачів відповідно відреагує на ваші досягнення.

Партнер яскравих посмішок – Skydent – Сергій Корчун, головний лікар

– Якщо маленькі компанії будуть любити своїх клієнтів і робити їх щасливими, то мають великі шанси стати брендами. Задача не у тому, щоб бути «великим» або «малим». Задача – виконувати обіцянки, які компанія дає клієнтам. Навпаки, коли маленькі підприємства отримують визнання – це об‘єктивний момент конкурсу. Власне, все залежить від того, як компанія закохує клієнта у себе. 

Нагадуємо, що голосування триває до 30 листопада. Проголосувати можна ТУТ 

Ще про «Народний бренд» читайте за посиланнями: 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
13:13 Шукають молодого хлопця, якого підозрюють у крадіжці photo_camera 12:14 На фронті вчора відбулося 61 бойове зіткнення. «Найгарячіше» на Новопавлівському напрямку photo_camera 11:06 Без води та світла. Де у Вінниці 19 березня відключають послуги photo_camera 10:04 У Вінниці засніжило: містян просять пересісти на громадський транспорт photo_camera Від читача 10:22 Закреслюють кандидатуру Путіна": у чаті "виборчкому" Керчі звітують про масове псування бюлетенів. Фото 09:57 Вінницька громада проводжає у вічність Захисника Михайла Шастуна photo_camera 09:27 На хабарі у 300 000 гривень попався директор енергопідприємства play_circle_filled photo_camera 09:20 Охорона та безпека під час війни: вінницькі охоронні фірми, сигналізація та відеонагляд (партнерський проєкт) 09:08 У трьох районах області знайшли уламки «шахедів». Один був у нездетонованому стані photo_camera 08:40 Робота у Вінниці: 94 свіжих вакансій від вінницьких компаній 08:37 Сьогодні вітаємо Дарію та Дмитра. Історія, заборони та прикмети 19 березня 21:01 «Вінниця у коміксах»: оголосили конкурс для дітей і молоді 20:05 Про «Щедрик»: у Вінниці покажуть матеріали із українських, чеських, канадських та американських архівів photo_camera 20:02 Командиру розвідгрупи з Вінниччини вручили орден 19:40 Сонячні електростанції: для чого вони вам, яка їх вартість та терміни окупності (Новини компаній) 19:01 Сміттєзвалище посеред кварталу: по вулиці Чайковського майже немає місця для виносу сміття 18:27 Помер колишній директор 23-го ліцею Григорій Поліщук 17:28 Вибори на посаду ректора Вінницького медуніверу: хто претендує photo_camera 17:26 ФК «ЯСКО» підтвердив звання чемпіона області з футзалу 16:20 «Сцену любощів знімали у холодній воді». Актор з Вінниці — про фільм «Перелесник» і не тільки
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up