Конкурс на визначення кращих компаній та брендів проходить уже 18-й рік поспіль. Цього року визначено 60 номінацій. Поголосувати за компанію можна на сайті brand.top20.ua до 30 листопада.
Від початку конкурсу до 29 жовтня було опрацьовано голоси 12-ти тисяч вінничан. А попереду ще місяць голосування. Проте вже сьогодні є лідери у номінаціях. Так, найбільш популярними номінаціями стали «Аптеки» (6713 голосів), «Кав‘ярня» (4657 голосів), «Ведучий/Тамада» (4634 голосів). До речі, два роки тому лідери голосування були приблизно ті самі.
Найменше проголосували за номінації – «Охоронна компанія» (889 голосів), «Натяжні стелі» (948 голосів), «Меблеві магазини» (950 голосів). Можна зробити висновок, що послугами цих компаній вінничани користуються не щодня, а тому й вибір роблять менш активно.
Генеральний партнер – B2B Jewelry – Микола Гонта, директор
– Таким проектам, як «Народний бренд» необхідна підтримка. Це саме той, непідкупний голос нашого міста, який показує підсумок роботи кожної компанії Вінниці та спонукає їх до покращення якості. Хочемо подякувати всім вінничанам, які беруть участь у голосуванні «Народного бренду». Ваш голос дуже важливий для кожної номінації – це оцінка якості роботи, ви підтримуєте найкращих та своїм голосом підкреслюєте, що цій компанії можна довіряти.
Ексклюзивний партнер – Dedey Digital – Анетта Дедей, співзасновниця та арт-директор
– «Народний бренд» – цінний конкурс для нашого міста, який вартий підтримки. Кожний житель має можливість виказати свою думку, обрати і підтримати найкращого у своїй сфері. Цей проект – це той стимул, що спонукає локальний бізнес до розвитку і покращення якості товарів та послуг. Тому дуже важливо голосувати за своїх фаворитів в усіх категоріях, які представлені у «Народному бренді». Ваш голос – це та довіра і підтримка, яка допомагає обирати найкращих.
ВІП-партнер – iPeople – Станіслав Степчук, директор
– «Народний бренд» надає розуміння, як ставиться клієнт до компанії як до бренду. Варто підтримувати таку ініціативу, щоб адекватно оцінити лояльність клієнтів. Якщо голосів мало, то потрібно працювати більше, в іншому випадку – компанія на правильному шляху. І результати «Народного бренду» цьому підтвердження. Є компанії сегменту «бізнес для бізнесу», за які повинні голосувати підприємці, адже звичайні споживачі не завжди користуються послугами цих компаній.
Читайте також:
Конкурс «Народний бренд» розпочався: як віддати свій голос за улюблену компанію?
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер